eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikWykonanie dróg wewnętrznych oraz chodników.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Chmielnik: Wykonanie dróg wewnętrznych oraz chodników.
Numer ogłoszenia: 210609 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach , Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, fax. 041 3543050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dróg wewnętrznych oraz chodników..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Rozbudowę dróg wewnętrznych poprzez budowę wjazdu na teren DPS szerokości 6m wyokrąglony łukami poziomymi o promieniu R=8m, wjazd rozchodzi się na dwie drogi wewnętrzne, jedna o szerokości 3,0m, druga o szer.4m wchodząca w wewnętrzny układ budynków (wzdłuż budynków nr 2 i 2A)o charakterze ronda wyokrąglonego wewnętrznymi łukami o promieniu R=10m., wzdłuż rozbudowywanych dróg wewnętrznych wykonany zostanie chodnik o szerokości 1,5m z dojściami do istniejących budynków. Konstrukcja dróg wewnętrznych: -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm - 662,50m2, -podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm, -podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, -piasek stabilizowany cementem RM=1,5MPa. Konstrukcja chodnika: -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm - 367m2, -podsypka cementowo-piaskowa grubości 5cm. Drogi ograniczone krawężnikiem betonowym 15x30x100cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm i ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Chodniki ograniczone obrzeżem betonowym 6x20 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5cm. Odwodnienie. Odprowadzenie wód opadowych z powierzchni placu projektuje się powierzchniowo poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jw. 2.Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4.Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Warunek Nr 2. Wykonawcy posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. Ocena zostanie dokonana na podstawie: -złożonej informacji o stanie zatrudnienia ( wykaz pracowników biorących udział w realizacji inwestycji), w tym informacji, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy wraz z kserokopią uprawnień budowlanych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Warunek nr 3. Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto każda oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokument : Wykaz robót budowlanych z podaniem wartości wraz z referencjami lub opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością. Referencje powinny być ułożone w kolejności zgodnej z wykazem wykonywanych robót budowlanych. Ocena warunku dokonywana będzie na podstawie wzoru: Ilość punktów = Rw x 100 x 100 % /Rn Rn - największa ilość wykonanych robót o wartości 100 000,00 zł. potwierdzonych referencjami spośród wszystkich nieodrzuconych wniosków Rw - ilość robót budowlanych o wartości 100 000,00 zł. potwierdzonych referencjami rozpatrywanego wniosku 100 - wskaźnik stały 100% - kryterium oceny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków odbywa się na zasadzie spełnia /nie spełnia Warunek 1. spełnia /nie spełnia Warunek 2. spełnia /nie spełnia Warunek 3. spełnia /nie spełnia (oraz punktacja) Znaczenie warunku 100 %. Według zestawienia ilościowego tworzona będzie kolejność firm, z których 5 pierwszych zostanie zaproszona do składania oferty. Zamawiający zastrzega, iż wybranie zaproszonych Wykonawców, spośród jednakowo ocenionych wniosków w oparciu o wszystkie przewidziane warunki, nastąpi spośród tych, którzy otrzymają największą liczbę punktów za spełnianie określonych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymienionych warunków, Zamawiający wymaga złożenia do wniosku następujących oświadczeń i dokumentów : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jw. 2.Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4.Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia publicznego w tym zaświadczenie z OIIB oraz stwierdzenie przygotowania zawodowego kierownika budowy 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 7.Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonane usługi zostały wykonane należycie. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną wraz z imienną pieczątką osoby potwierdzającej i datą potwierdzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.