eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówwykonanie materiałów promocyjnych Projektu Karpackiego INTERREG III B CADSES

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Rzeszów: wykonanie materiałów promocyjnych Projektu Karpackiego INTERREG III B CADSES
Numer ogłoszenia: 210625 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrota.podkarpackie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie materiałów promocyjnych Projektu Karpackiego INTERREG III B CADSES.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych Projektu Karpackiego INTERREG III B CADSES. Są to następujące rodzaje materiałów promocyjnych: 1. Kalendarz ścienny ze zrywanymi kartkami na rok 2008 Sztuk: 100 Wymiar: 33cmx86cm (wraz z główka i przedłużonymi plecami) Kalendarium: - układ trójstopniowy (trzy oddzielne kalendaria) z miesiącem bieżącym wyróżnionym; podwójne imiona, bieżąca numeracja tygodnia, kalendarium w języku polskim, angielskim i niemieckim - pod kalendariami materiał usztywniający, pod kalendarium miejsce na nadruk pełny kolor - pasek regulowany z okienkiem w kolorze czerwonym Główka format 20cmx33cm, efekt wypukłości zdjęcia, zdjęcie kolorowe przedstawiające krajobraz gór(Karpaty) Papier - kalendaria - papier offsetowy 80g/m² 2. Kalendarz książkowy na rok 2008 Sztuk:100 Format: A5 lub zbliżony 10% Papier biały 80g/m² z registrami, perforacja narożników stron 336 + 8 stron wyklejki Kalendarium w j. polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim, podwójne imiona, dni świąteczne Część informacyjna i część teleadresowa Papier: kalendarium offsetowy 80g/m² kremowy Druk dwustronny, kolor granatowy Układ: na 1 stronie(od poniedziałku do piątku) każdy dzień oddzielnie, sobota i niedziela razem Oprawa szyta i klejona, okleina skóropodobna, watowana, miękka, gładka, matowa, kolor granatowy, miejsce na nadruk Mapa Europy na wyklejce Grzbiet zaokrąglony 3. Parasol Sztuk: 30 Z anodowaną, aluminiową zaokrągloną rączką, rączka dobrana kolorystycznie do materiału zewnętrznego Parasol ręcznie otwierany, kolor parasola: ciemna zieleń, poszycie: poliester 170T, pasek spinający na rzep, metalowe szyny, z pokrowcem Wymiar parasola L 90xø120 cm 2/3 cm Nadruk pełny kolor 4. Pen-Driver / przenośna pamięć USB/ Sztuk: 40 Pojemność 2 GB Zapis/odczyt-powyżej 10 MB/sek. Obudowa: metalowa /aluminiowa, kolor srebrny, matowy, kształt owalny, ze skuwką i zaczepem na smycz umieszczonym na obudowie pamięci (nie na skuwce) Nadruk na obudowie, pełny kolor 5. Długopis z pamięcią USB oraz ze wskaźnikiem laserowym Sztuk: 25 Wymiar około 14 cmx ø1,9 cm Pojemność 2 GB Długopis metalowy z klipsem, przekręcany, 2- częściowy, kolor wkładu niebieski, Kolor lasera czerwony, dołączona bateria, Nadruk pełny kolor 6. Zegar Sztuk: 25 Cyfrowy zegar na biurko z wyświetlaczem przeźroczystym Zegar o wymiarach około 15x17x13 cm Kolor srebrny matowy Z funkcją daty i temperatury Nadruk pełny kolor 7. Klips do notatek Sztuk: 50 Kształt owalny, kolor przeźroczysty Wymiar około 5x10,7 cm nadruk pełny kolor 8. Zestaw piśmienny Sztuk: 40 Zestaw piśmienny z metalowym cienkopisem (ze skuwką) i długopisem ( przekręcanym z klipsem) w welwetowym pudełku Wymiar pudełka około 16,5 x 6 x 2 cm nadruk na pudełku 9. Teczka konferencyjna Sztuk: 40 Pojemność 15 l lub zbliżona Kilka przegródek, wew. kieszeń, regulowany pasek na ramie z czarnym suwakiem (bez klapy), z uchwytem Materiał: poliester 600 D Nadruk: pełny kolor 10. Torebka papierowa Sztuk :100 Papier kraft 90-110 gsm, dodatkowe wzmocnienia przy uszach i na dnie, bawełniany sznurek. Kolor biały Wymiar około 30x 25x10 cm Nadruk: pełny kolor 11. Długopis Sztuk: 250 Automatyczny, plastikowy przyciskany długopis z klipsem, z satynowym korpusem i miękkim uchwytem (kolor uchwytu: niebieski, zielony, pomarańczowy, czerwony) Nadruk: pełny kolor 12. Kubek Sztuk: 50 Kubek ceramiczny o geometrycznym wzorze, kolor biały z uchem Nadruk pełny kolor Wymiar kubka około 10x10x 8,5 cm 13.Koszulka T-shirt Sztuk: 40 Koszula 160g/m 100% bawełny, kolor czarny, biały Rozmiar M, L, XL, XXL Nadruk pełny kolor

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) dane dotyczące zakresu powierzonej podwykonawcom części zamówienia (jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wojewodztwo-podkarpackie/zamowienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.