Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-15
Bochnia: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjno - integracyjnego dla osób niepełnosprawnych wraz z rodzinami i opiekunami
w ramach projektu nr WND-PKOL 07.02.01-12-065/09 pt. Uwierzyć w siebie - program aktywizacji osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektualnie z terenu Powiatu Bocheńskiego realizowanego przez Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul . Karolina 14 d.
Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 210628 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bochni , ul. Karolina 14 D, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6125990, faks 014 6125990.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjno - integracyjnego dla osób niepełnosprawnych wraz z rodzinami i opiekunami w ramach projektu nr WND-PKOL 07.02.01-12-065/09 pt. Uwierzyć w siebie - program aktywizacji osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektualnie z terenu Powiatu Bocheńskiego realizowanego przez Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul . Karolina 14 d. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjno - integracyjnego dla osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektualnie wraz z rodzinami i opiekunami w ramach projektu nr WND-PKOL 07.02.01-12-065/09 pt. Uwierzyć w siebie - program aktywizacji osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektualnie z terenu Powiatu Bocheńskiego realizowanego przez Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul. Karolina 14 d. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce przeznaczone na pobyt uczestników turnusu winno znajdować się w odległości nie większej niż 200 km od siedziby Zamawiającego. Zamówienie obejmuje: 1. Dojazd: zapewnienie transportu autokarowego uczestników z DPS położonego w Bochni ul. Karolina 14 d do miejscowości w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do DPS w Bochni po zakończeniu turnusu. 2. Pobyt na turnusie rehabilitacyjnym dla 54 osób w tym: 34 osoby niepełnosprawne psychicznie i intelektualnie, 13 osób- ze środowisk rodzinnych osób niepełnosprawnych, 4 opiekunów oraz 3 osoby z kadry. 3. Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w jednym budynku, w tym: 11 pokoi 2 osobowych, 8 pokoi 3 osobowych, 2 pokoje 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (umywalka, prysznic, wc). Każdy pokój winien być wyposażony w: czajnik bezprzewodowy oraz szklanki dla każdej osoby. W pokoju winna być zapewniona woda mineralna - 1/2 litra wody mineralnej gazowanej/niegazowanej na 1 uczestnika dziennie. 4. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka. 5. Zapewnienie w ramach wynagrodzenia umownego całodobowej opieki medycznej (stała opieka pielęgniarska, codzienny dostęp do lekarza) oraz ratowniczej na basenie ośrodka. 6. Opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu. 7. Ubezpieczenie uczestników turnusu w ramach NNW w czasie od wyjazdu z Bochni po powrót do Bochni. 8. Zabiegi rehabilitacyjne (2 zabiegi dziennie na uczestnika pobytu) wskazane przez lekarza ośrodka dla beneficjentów ostatecznych projektu (47 osób). 9. Zapewnienie w ramach wynagrodzenia umownego sali do prowadzenie zajęć warsztatowych, przeznaczonej dla jednorazowego użytkowania przez minimum 16 osób, wyposażonej w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, wraz z poczęstunkiem w postaci ciastek/słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej. 10. Zapewnienie w ramach wynagrodzenia umownego uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno- rozrywkowym (ognisko, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki, animacje tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy). 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (tablice informacyjne na terenie ośrodka) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada: 1. aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, 2. aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę - nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia.powiat.pl lub www.wrotamalopolski.pl/bib/bochenski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul. Karolina 14d, 32-700 Bochnia
telefon: 14 612 59 90, faks 14 612 59 90.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul. Karolina 14d, 32-700 Bochnia pokój nr 8 -dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu nr WND-PKOL 07.02.01-12-065/09 pt. Uwierzyć w siebie - program aktywizacji osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektualnie z terenu Powiatu Bocheńskiego realizowanego przez Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul. Karolina 14 d..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa warzyw i owoców dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy Bochnia
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Pod kryształem-estetyczna i funkcjonalna przestrzeń miejska przy dworcu PKP
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup karnetów zapewniających dostęp do korzystania z usług basenowych, odnowy biologicznej i rehabilitacji dla uprawnionych mieszkańców Gminy Żukowice.
- Świadczenie usług w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji w miejscu zamieszkania uczestników projektu
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.