Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Rzeszów: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 210638 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3489 , ul. Langiewicza 4, 35-922 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 7155718, fax. 017 7155988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu informatycznego i oprogramowania:Monitor LCD 17 - 30 szt., Drukarka laserowa kolor - 12 szt., Drukarka Laserowa Mono - 10 szt., Zasilacz awaryjny UPS - 45 szt., Skaner A3 - 1 szt., Skaner A4 - 5 szt., Projektor multimedialny - 3 szt., Pamięć pendrive 8 GB - 30 szt., Klawiatura PS/2 - 15 szt., Mysz optyczna - 15 szt., Listwa zasilająca - 15 szt., Nagrywarka DVD - 4 szt., Przedłużacz USB - 25 szt., Drukarka igłowa - 2 szt., Oprogramowanie OFFICE PRO 2007 Win 32 PL - 13 szt., Oprogramowanie Corel DRAW 12 PL SE - 2 szt., Oprogramowanie Corel DRAW Graphics X4 PL - 1 szt., Oprogramowanie Total Commander - 10 szt., Oprogramowanie winRAR - 20 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu informatycznego zawiera Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3.Wykonawca musi spełniać wymogi określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności oferty oraz poprawności dokumentów dostarczonych przez Wykonawców metodą: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia postawionych warunków Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ 3. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Upoważnienie do podpisania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z Rejestru Handlowego lub Krajowego Rejestru Sądowego). 5. Pełnomocnictwo przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6. Oświadczenie wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ); 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatnie) można uzyskać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 100 Klub Żołnierski w godzinach 7.00- 14.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Klubie Żołnierskim..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych, części i akcesoriów komputerowych
- Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- "Dostawa elementów składowych sieci, drobnego sprzętu komputerowego, środków do czyszczenia komputerów oraz baterii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.