To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Purda: Administrowanie gminną siecią oświetlenia ulicznego
Numer ogłoszenia: 21063 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424898 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Purda, , 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5122223, faks 89 5122280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie gminną siecią oświetlenia ulicznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie swoim zakresem obejmuje : 1. wymianę źródeł światła ( zdjęcie klosza , wykręcenie uszkodzonego źródła światła , zamocowanie klosza , sprawdzenia oprawy ) . 2. wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem . 3. naprawa lub wymiana uszkodzonych kabli oświetleniowych. 4. podwieszanie zerwanych przewodów . 5. wymiana oprawek , stateczników , kondensatorów. 6. wymiana uszkodzonych tabliczek słupowych , drzwiczek ,wnęk słupów. 7. likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego. 8. naprawa urządzeń po dewastacji . 9. wykonywanie modernizacji sieci oświetleniowej ( wymiana opraw, montaz nowych punktów świetlnych). 10. współpraca z gminą przy opracowywaniu harmonogramów modernizacji oświetlenia w gminie Purda.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH MAREK KOLEC
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH MAREK KOLEC
- Zakład Usług Elektrycznych Marek Kolec, Ul. Dworcowa 66/170, 10-437 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178861,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122642,00
Oferta z najniższą ceną: 101156,91 / Oferta z najwyższą ceną: 138048,78
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Naprawa urządzeń szkolno-treningowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Świadczenie usług pogotowia awaryjnego
- Obsługa serwisowa systemu KD oraz systemu CCTV w Wielkopolskim Centrum Onkologii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.