Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Piekary Śląskie: Szwy chirurgiczne i staplery
Numer ogłoszenia: 210643 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba , ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, faks 032 3934141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szwy chirurgiczne i staplery.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych i staplerów zgodnie z wymaganiami zamawiającego i załącznikiem nr 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 11 pakietów zgodnie z załącznikiem nr 2, na które można składać oferty oddzielnie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.28 - Igły do szycia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r nr 223 poz 1655 oraz z 2008 nr 171 poz 1058 )- o udzielenie powyższego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wykonawcy złożą odpowiednie dokumenty i oświadczenia opisane w następnym punkcie siwz. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są przedłożyć dokumenty zgodnie z dyspozycją § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć następujące dokumenty: 2.1 Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i przynajmniej w 50 % wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wymagana przynajmniej 1 dostawa na co najmniej 50% wartości pakietu, o który wykonawca się ubiega. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000.-zł. 4. W celu potwierdzenia , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć następujące dokumenty: 4.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 5. W celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dołączyć następujące dokumenty: 5.1 Próbkę asortymentu dla każdej pozycji z pakietu o który oferent się ubiega wraz z oznakowaniem i instrukcją użytkowania oraz katalogiem w języku polskim (lub w obcym ze stosownym uwierzytelnionym tłumaczeniem). 5.2 Oświadczenie o posiadaniu przez oferowane wyroby oznakowania CE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urazowka.piakary.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby zamawiającego - budynek administracji - lokal działa zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - budynek administracji - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa szwów chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatki plecionej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa staplerów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa leków oraz szczepionek przeciwko meningokokom
- Wymiana i przebudowa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich - III części
- Naprawa nawierzchni bezpiecznej (syntetycznej) placu zabaw przy ul. Olimpijskiej 3 w Piekarach Śląskich - Część 1: Plac zabaw/ Część 2: Park linowy
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO, STAPLERÓW I SIATEK DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
- Dostawy nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów szewnych dla oddziału Blok Operacyjny CKD- Chirurgia Onkologiczna Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- TP/16/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa jałowych wyrobów medycznych oraz szwów chirurgicznych dla SPZOZ w Wolsztynie".
- Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów w obrębie nerki, moczowodu i górnych dróg moczowych oraz nici.
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW - MATERIAŁY SZEWNE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.