Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Katowice: Dostawa i montaż mebli.
Numer ogłoszenia: 210647 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż wymienionych w zakresach mebli wraz z ich ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w budynkach zajmowanych przez Zamawiającego, mieszczących się przy ul. Ligonia 46, ul. Reymonta 24, ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach. Wykonawca udzieli gwarancji min. 24 miesięcy na dostarczone meble drewniane i metalowe odpowiednio w zakresach, licząc od daty zakupu (odbioru końcowego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.12.11.60 - Metalowe systemy do przechowywania akt Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.20.00 - Systemy aktowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego, jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawcy składający ofertę w zakresie III do oferty muszą dołączyć certyfikaty, o których mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych wydanego na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631) dla szaf i zamków. 4.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI pkt 2 siwz. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI od 1 do 3 siwz. Pełnomocnik musi dołączyć wszystkie dokumenty wymienione w pkt. XI siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, pokój 562, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, pokój 559, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak. Część zamówienia zostanie sfinansowane ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres I może być realizowany w trzech partiach. Pierwsza partia obejmuje meble wymienione w tabeli na str. 1 w zakresie I SIWZ - po 60 zestawów i musi być zrealizowana w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. Partie następne będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego w terminie siedmiu dni kalendarzowych od dnia przekazania zamówienia dostawy. Ostatnia ma zostać dostarczona nie później niż do 15 grudnia 2007r. Zakres II i III musi być zrealizowany w terminie do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe drewniane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa na akta dł. 80 cm x gł. 40 cm x H 181 cm z nadstawką dł. 80 cm x gł. 40 cm x H 72 cm - 124 szt, Biurko dł. 120 cm x gł. 75 cm x H 75 cm na nogach z płyty - 144 szt, Biurko pod komputer dł. 80 cm x gł.75 cm x H 75 cm z półką wysuwaną na klawiaturę miejscem na wieżę komputera midi tower ok. H 48 cm, na metalowych nogach Ø 50 z możliwością regulacji ich wysokości na wysokości 20 cm (dostosowanie do potrzeb pracownika ±10 cm), regulacja wysokości w osłonie maskującej, nogi biurek malowane proszkowo w kolorze mebli, całość wzmocniona cokołem - 145 szt, Kontenerek wstawiany pod biurko z 3 szufladami na kółkach, zamykany centralnie na zamek, dł. 43 cm x gł. 47 cm x H 56 cm - 145 szt, Krzesła obrotowe z podłokietnikami na kauczukowych kółkach 160 szt, Szafka pod kserokopiarkę zamykana dł. 70 cm x gł. 70 cm x H 60 cm - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafy metalowe na akta osobowe i segregatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa metalowa na akta osobowe 4-ro szufladowe na cokole szer. 77 gł. x 63 x H 128 cm - 4 szt, szafa metalowa z półkami na segregatory dł. 100 x gł. 43,5 x H 199 cm 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafy metalowe klasy A i B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa metalowa klasy A z zamykanym skarbczykiem i 3 półkami o wymiarach: dł. 70 x gł. 50 x H 185 cm - 1 szt, szafa metalowa klasy A z czterema półkami o wymiarach: dł.70 x gł. 50 x H 185 cm - 1 szt, szafa metalowa klasy B z czterema półkami o wymiarach: dł.70 x gł. 50 x H 185 cm - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Dostawa i montaż nowego sterownika DMX dla potrzeb sterowania iluminacją świetlną w obiekcie Hali Widowiskowo-Sportowej "SPODEK"
- MODERNIZACJA OZNAKOWANIA POZIOMEGO
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- DOSTAWA TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
- Usługa dzierżawy łączy światłowodowych i dostępu do sieci Internet dla CCOD w Raciborzu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli do Urzędu Gminy Czernica z podziałem na III części
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.