Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Kielce: Leasing operacyjny samochodu pogrzebowego
Numer ogłoszenia: 210801 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. , ul. Młoda 28, 25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450781, faks 041 3451494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny samochodu pogrzebowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing fabrycznie nowego samochodu pogrzebowego przystosowanego do przewozu trumny i minimum 3 osób wykonanego na bazie samochodu dostawczego o następujących parametrach: - rok produkcji -2009 - liczba miejsc 1+2 - typ silnika - Diesel o poj. 2000cm3 i o mocy min.135 KM, - rozstaw osi max. 3000 mm, - długość samochodu max. 4893 mm, - szerokość samochodu bez lusterek bocznych max. 1904 mm, - hamulce tarczowe wentylowane przód i tył, - wspomaganie układu kierowniczego, - zawieszenie przednie i tylne niezależne, - kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach, - poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, - ABS/EDS/ASR/MSR ESP - lub równoważne, - klimatyzacja manualna, - czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa, - drzwi boczne przesuwane z prawej strony, - klapa tylna z oknem, - system audio, radio odtwarzacz CD + 2 głośniki, - tylne światło /stop/, - koło zapasowe, - opony zimowe dodatkowo, - oświetlenie przestrzeni ładunkowej, - dywaniki, - alarm, - immobiliser, - kolor granatowy - zderzak w kolorze nadwozia. Opis przebudowy przedziału trumiennego: - montaż łamanej ścianki działowej z szybką bezpieczeństwa od strony drzwi przesuwnych, - montaż dodatkowego siedziska od strony drzwi bocznych, - montaż podłogi laminatowej, - zabudowa nadkoli w formie półek wzdłużnych, - montaż wózka do trumny wysuwanego poza gabaryt samochodu, - pokrycie płaszczyzny podłogowej blachą nierdzewną gładką, - montaż konstrukcji sufitowej, - wyłożenie boczków /ścianki działowej i sufitu/ wykładziną dywanową, - montaż zabezpieczenia poprzecznego trumny, wentylatora wyciągowego, - oświetlenie sufitowe 3 szt., - montaż 4 uchwytów podłogowych pasów, - dwa pasy transportowe ściągające trumnę, - przeszklenie przedziału trumiennego, - płyty zasłonowe na szyby przedziału trumiennego. Samochód musi spełniać warunki techniczne i sanitarne ( atest PZH) pozwalające na jego rejestrację jako samochód pogrzebowy. Okres gwarancji minimum: - 2 lata na silnik, - 3 lata na lakier, - 12 lat na perforację blach. Szczegółowa specyfikacja leasingu określona jest w formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 3 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt.III.2) 1/ powinni spełniać każdy osobno. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: A. Szczegółowy opis oferowanego samochodu pogrzebowego. B. Oświadczenie z art.22 ust1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). C. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający wymaga przedłożenia KRS lub zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez każdego z nich. D. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym- lub w przypadku składania oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu ( wspólników, lidera konsorcjum ) - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o.
ul. Młoda 28, 25-516 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. ul. Młoda 28, 25-516 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Dostawa jednej sztuki samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla KP PSP w Kraśniku
- Zakup ambulansu sanitarnego typu C dla SP ZOZ w Białobrzegach
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu samochodowego uprzywilejowanego w ruchu drogowym i oznakowanego dla Straży Miejskiej w Działdowie
- Dostawa samochodu patrolowego dla Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.