To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Dobra: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DOBRA W LATACH 2008 - 2013
Numer ogłoszenia: 210824 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 180435 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra, plac Wojska Polskiego 10, Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, fax 0-63 279-90-11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DOBRA W LATACH 2008 - 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Dobra oraz jednostek organizacyjnych tj. jednostek budżetowych, zakładu budżetowego, funduszy celowych i pomocowych dla których Gmina Dobra jest organem założycielskim. Bankowa obsługa budżetu obejmuje: 1) Urząd Miejski w Dobrej 2) Jednostki organizacyjne Gminy Dobra ü Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej ü Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Dobrej ü Środowiskowy Dom Samopomocy w Żeronicach ü Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrej ü Zespół Szkół Publicznych w Dobrej ü Zespół Szkolno - Przedszkolny w Piekarach ü Przedszkole Samorządowe w Dobrej 3) Inne jednostki organizacyjne (jednostki budżetowe, fundusze celowe i specjalne, zakłady budżetowe, gospodarstwa pomocnicze), które w trakcie umowy mogą ewentualnie być utworzone przez Gminę Dobra. 3.2. Prowadzenie obsługi bankowej będzie polegało na: 1.Otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych zwanych w dalszej części specyfikacji rachunkami. 2. Realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie Elixir. 3. Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku). 4. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych. 5. Dokonywaniu wypłat gotówkowych. 6. Automatyczne lokowanie środków finansowych w postaci depozytów automatycznych, tj. OVERNIGHT i WEEKENDOWYCH. 7. Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy. 8. Sporządzeniu wyciągów bankowych za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na rachunku wraz z załącznikami. 9.Udostępnieniu systemu umożliwiającego dokonywanie drogą elektroniczną wyżej wymienionych czynności oraz przeszkolenie pracowników w zakresie: - składania poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych i przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku, - uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich. 3.3. Bank w ramach wykonywanej usługi powinien zapewnić: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych. 2. Realizację poleceń przelewów. 3. Usługę elektronicznego systemu rozliczeń ELXIR. 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych. 5.Udostępnienie usługi home-banking na jednym stanowisku komputerowym, umożliwiające dokonywanie przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie rachunku. 6. Dokonywanie zestawienia operacji na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnienie tego zestawienia w formie wyciągu bankowego zamawiającemu w dniu następnym do godz. 1100. 3.4. Rozliczenie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 3.5. Wysokość opłat oraz stałej marży od oprocentowania rachunków nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 3.6. Bank nie będzie pobierał: 1) innych, niż określone w przedstawionej ofercie prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków, 2) prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu, wydanego przez Zamawiającego, na rachunki prowadzone przez Oferenta na rzecz Zamawiającego, 3) prowizji od kwoty przelewu, z związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego. 4) prowizji ani opłat za wypłatę gotówkową z rachunków Zamawiającego, 5) prowizji ani opłat za wpłatę gotówkową na rachunki Zamawiającego, 6) prowizji ani opłat za sporządzanie wyciągów bankowych, 7) innych, niż określone w ofercie prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia stanu salda na rachunkach, 8) innych, niż określone w ofercie opłat z tytułu świadczenia usług typu home - banking. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 29900.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W MALANOWIE
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W MALANOWIE
- Rejonowy Bank Spółdzielczy w Malanowie, Ul. Turecka, 62-709 Malanów, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29900.00
- Oferta z najniższą ceną: 29900.00 oferta z najwyższą ceną: 69000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Wykaszanie poboczy dróg, chodników, ścieżek rowerowych.
- Zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników drogi powiatowej przebiegającej przez teren m. Stolec w szczególności pieszych i rowerzystów (proj. 5)
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.