eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › rozbudowa sieci elektroenergetycznej; IZP-3410/8/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-10

POZYCJA 21088

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kleszczów: rozbudowa sieci elektroenergetycznej; IZP-3410/8/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Kleszczów, do kontaktów: Jacek Kierasiński, ul. Główna 47 lok., 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, fax (044 ) 731 31 30, e-mail: zampub@kleszczow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kleszczow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa sieci elektroenergetycznej; IZP-3410/8/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Antoniówka gm. Kleszczów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa sieci elektroenergetycznej dla zasilenia terenów wzdłuż drogi gminnej Kolonia Łuszczanowice - Antoniówka. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: budowę stacji kontenerowej 15/0,4 kV STA-1 typu STLmb 630 kVA, budowę linii kablowej 15 kV o długości 2438 m, budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego o długości 1957 m, budowę linii kablowej 0,4 kV o długości 1610 m, zainstalowanie systemu telemechaniki, doprowadzenie kabli światłowodowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: I. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadania o podobnym zakresie i charakterze robót jak w niniejszym zamówieniu czyli wykonali: · jedną kompletną stację transformatorową kontenerową SN/nn, posiadającą system telemechaniki współpracujący z nadrzędnym systemem nadzoru, · jedną linię kablową (lub kilka) średniego napięcia o łącznej długości min. 2,5 km, · jedną linie kablową (lub kilka) oświetlenia ulicznego o łącznej długości min. 2,0 km · jedną linię kablową 0,4 kV (lub kilka) o łącznej długości min. 2,0 km 2. w szczególności dysponują pracownikami nadzoru posiadającymi doświadczenie i uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane: · kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy minimum 5 lat, udokumentowane kierowanie jako kierownik budowy zadań polegających na budowie linii elektroenergetycznych kablowych średniego napięcia o łącznej długości minimum 2,5 km, linii kablowych niskiego napięcia o łącznej długości minimum 2,0 km oraz minimum 2 stacji transformatorowych kontenerowych Sn/nn · kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy minimum 3 lat, udokumentowane kierowanie jako kierownik budowy zadań polegających na budowie rurociągów kablowych o łącznej długości 2,5 km. 3. posiadają lub mają zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, umowę kupna lub inne, do sprzętu niezbędnego do wykonania zadania tj: · koparkę o pojemności łyżki co najmniej 0,25 m3 , · samochód skrzyniowy do 5 t, · samochód samowyładowczy pow. 5 t, · samochód dostawczy do 2,5 t, · osprzęt do zaciągania kabli w rowie kablowym (stojaki, rolki) 1 komplet na długość 750m kabla, · urządzenie do przewiertów. II. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1. wykażą się przychodami z działalności operacyjnej w kwocie co najmniej 2.000.000,00 złotych rocznie za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. wykażą zdolność do finansowania realizowanego przez siebie przedmiotu zamówienia poprzez wykazanie posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 500.000,00 zł; 3. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. III. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. IV. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia; V. Udzielą pełnej gwarancji na wykonany obiekt na co najmniej 5 lat, udzielą rękojmii na 5 lat oraz zadeklarują usunięcie awarii w okresie gwarancyjnym w czasie nie dłuższym niż 120 godzin; VI. Wykonają własnymi siłami co najmniej 70% całego zakresu robót; pozostały zakres może zostać wykonany przez podwykonawców; należy określić zakres finansowy i rzeczowy robót wykonywany przez podwykonawców, którzy powinni posiadać doświadczenie w realizacji wymienionych robót, posiadać odpowiedni sprzęt, wiedzę i pracowników; podwykonawca powinien być wpisany do ewidencji działalności gospodarczej, wykonawcy winni podać nazwę firmy podwykonawczej; VII. Wbudują materiały najwyższej jakości, o parametrach co najmniej wymaganych SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 8 i pkt 9 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.05.2007, godzina 14:15, sala konferencyjna UG (nr 16).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.