eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa apteczek i środków pierwszej pomocy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-07

Lublin: Dostawa apteczek i środków pierwszej pomocy
Numer ogłoszenia: 2108 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379244 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa apteczek i środków pierwszej pomocy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa apteczek i środków pierwszej pomocy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko - do miejsc określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Dostawy przedmiotu zamówienia będą następować sukcesywnie na podstawie złożonych zamówień określających rodzaj i ilość artykułów (wyszczególnionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy), zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia faksem lub e-mailem, jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu do każdego miejsca dostawy wskazanego w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji do 40 % wartości przedmiotu zamówienia określonego w § 5 ust. 1 umowy. Nie wykupienie przez Zamawiającego 40 % wartości przedmiotu umowy, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.60.00 - Drobne wyroby żelazne 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIS-MED. Sp. z o.o., ul. Kolumny 226/1, 93-613 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9672,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12430,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.