Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-24
Rabka-Zdrój: Dostawa i montaż toalety przenośnej, modułowej na terenie Parku Zdrojowego - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 210928 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju , ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 2676440, 2677178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż toalety przenośnej, modułowej na terenie Parku Zdrojowego - II postępowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż toalety modułowej, przenośnej na terenie Parku Zdrojowego przy ul. Orkana w Rabce-Zdroju. 1) Wymagania ogólne: Dostawa i montaż toalety przenośnej zewnętrznej, przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, która musi spełniać następujące wymagania: - 1 kabina użytkownika toalety wraz z podłączeniem do mediów tj. zasilanie elektryczne 400 V, instalacja wod-kan, z przeznaczeniem całorocznym; - toaleta musi być wyposażona w część przeznaczoną dla użytkownika oraz cześć serwisowa niedostępna dla użytkownika; - 1 komora serwisowa, która ma być oświetlona i wentylowana; - konstrukcja stalowa samonośna, malowana farbą antykorozyjną; - toaleta musi być przystosowana i zgodna z obowiązującymi przepisami dla osób niepełnosprawnych; - wszystkie elementy toalety muszą być wykonane w sposób umożliwiający swobodne i łatwe korzystanie osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim; - dach ogrzewany wyposażony w instalację przeciwoblodzeniową; - ściany zewnętrzne ocieplane wykonane z trwałego materiału, np. kompozytowe płyty o aluminiowych okładzinach z polietylenowym rdzeniem, - gablota informacyjna, umieszczona na zewnętrznej ścianie wandaloodporna, oraz odporna na grafitii, - opisy urządzeń i instrukcji użytkowania opracowane w języku polskim, - toaleta musi być wykonana w sposób wandaloodporny, śruby mocujące elementy toalety zamaskowane lub w części serwisowej); - drzwi muszą posiadać funkcję wejścia serwisowego dla obsługi toalety, bez konieczności korzystania z wrzutnika, - toaleta musi być wyposażona w moduł GSM z możliwością powiadamiania awaryjnego (np. w przypadku awarii toalety, braku wody, zbyt długiego przebywania w toalecie lub w przypadku próby zniszczenia toalety); - toaleta musi być zabezpieczona przed zamarznięciem elementów w szczególności instalacji wodnej, jak również pozostałe elementy zagrożone zamarznięciem np. rynny, dach, systemu wentylacji; - komora serwisowa wyposażona w urządzenie do pobierania bieżącej wody oraz gniazdo elektryczne 220 V; - toaleta musi być wyposażona w sygnalizator dźwiękowy w razie zagrożenia; - komora serwisowa zabezpieczona przed niepożądanym użytkownikiem, np. czujnik ruchu zainstalowany w części serwisowej wyłączany kodem z alarmowym powiadomieniem SMS; - zawór odwadniający instalację wodną toalety umożliwiający wypuszczenie wody, np. w przypadku awarii; 2) Wnętrze toalety: - moduł toalety wyposażony w instalację wewnętrzną wody, kanalizację i instalację elektryczną; - ściany i sufit w technologii warstwowej, przy spełnieniu wymogów p. poż. i dopuszczonych współczynników przenikania ciepła przegród, posiadające certyfikat dopuszczenia CE lub B; - podłoga z nierdzewnej blachy typu INOX, żebrowanej, antypoślizgowej; - kabina musi być wyposażona w muszlę ze stali nierdzewnej blachy typu INOX i deskę sedesową wykonaną z twardego, ciepłego, wandaloodpornego materiału, który zapewni łatwość utrzymania czystości, montowana do ściany; - sensor spustowy sedesu uruchamiany bezdotykowo; - bezpieczne pochwyty dla osób niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, zaokrąglone na końcach, w ilości dwóch sztuk prostych oraz jednej sztuce uchylnej, o wymiarach zgodnych z wymogami przepisów prawa dotyczących korzystania osób niepełnosprawnych; - zamykany stalowy pojemnik na śmieci z zabezpieczeniem p. pożarowym w przypadku podpalenia śmieci; - umywalka wykonana w wersji wandaloodpornej ze stali kwasoodpornej i zabudowana we wnęce w ścianie, wyposażona w podgrzewacz wody o mocy grzewczej wody min. 4,5 kW, bateria dozująca wodę na dotyk oraz czasową suszarkę do rąk uruchamianą czujnikiem; - podajnik papieru toaletowego, przystosowany do rolek papieru o średnicy 32 cm; wykonany z blachy nierdzewnej kwasoodpornej, zabezpieczony przed kradzieżą papieru; - lustro z blachy nierdzewnej kwasoodpornej, nietłukące się; - oświetlenie włączane na czas użytkowania toalety (fotokomórka), moc oświetlenia zgodnie z obowiązującymi normami z możliwością korzystania z toalety w nocy; - oświetlenie awaryjne; - oświetlenie zewnętrzne sterowane przełącznikiem zmierzchowym; - szczotka do WC z blachy nierdzewnej kwasoodpornej; - wieszak potrójny ze stali nierdzewnej kwasoodpornej trwale zamontowany na ścianie; - automatyczny odświeżacz powietrza, ukryty w ścianie; - ogrzewanie podłogowe elektryczne, zapewniające temperaturę w pomieszczeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami, sterowane termostatem przez administratora (termostat niedostępny dla użytkowników toalety), w strefie przy drzwiowej, na powierzchni min. 1 m2, wzmocniona skuteczność ogrzewania w celu zapobieżenia zlodowacenia podłogi po jej myciu lub naniesieniu śniegu; - wentylacja mechaniczna włączana na czas użytkowania toalety zapewniająca normatywną wymianę powietrza; - wyświetlacz graficzny wewnętrzny - informujący o czasie użytkowania toalety, o rozdzielczości min. 5 cali zamontowany wewnątrz ściany, wandaloodporny, - opisy i instrukcje na panelu i wyświetlaczu graficznym w 4 językach, w tym w języku polskim; - instrukcja przyjmowania opłaty z wyświetlaczem krystalicznym; - toaleta powinna być wyposażona w czujnik zatkania się miski z funkcją blokady korzystania; 3) Elementy zewnętrzne toalety: - drzwi wejściowe do kabiny o wymiarach w świetle przejścia o szerokości min. 90 cm i wysokości min. 200 cm, wandaloodporne, ocieplane, metalowe, otwierane automatycznie, z samozamykaczem, wyposażone w dźwignię do otwierania awaryjnego, znajdującą się w części użytkownika w przypadku zatrzaśnięcia; - jednorazowy czas korzystania z toalety ograniczony do 15 min, po tym czasie drzwi powinny zostać automatycznie odblokowane, z możliwością ustawienia czasu przebywania w toalecie; - toaleta musi posiadać zewnętrzny panel sterujący, wbudowany w ścianę toalety, wanadolodporny zawierający: a) zewnętrzną sygnalizację świetlną stanu toalety, wyposażoną w lampki diodowe o średnicy min. 30 mm, lampka zielona sygnalizuje toaletę wolną, czerwona toaletę zajętą, a żółta toaletę nieczynną; b) elektroniczny wrzutnik monet z wyświetlaczem, przyjmujący monety o nominałach od 0,10 zł do 2 zł - nie wydający reszty, sumujący i prezentujący na wyświetlaczu graficznym wielkość opłat jaką należy jeszcze uiścić, umożliwiający Zamawiającemu ustawienie dowolnej jednorazowej wysokości opłaty bez konieczności wzywania serwisu, po wrzuceniu właściwej wartości monet urządzenie odblokowuje zamek i umożliwia wejście do pomieszczenia, wyrzucający monety, które nie zostały zaakceptowane przez wrzutnik (np. uszkodzone), oświetlenie panelu czołowego wrzutnika, do odczytania komunikatów po zmroku; c) element grzejny z termostatem, który zapewni ciągłość pracy urządzeń w ujemnych temperaturach do - 30°C, załączany automatycznie przy spadku temperatury poniżej 1 °C; d) pojemnik na monety wbudowany w ścianę; wielkość pojemnika musi być dostosowana do przechowywania min. 200 sztuk monet; e) obudowa wykonana ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej o grubości min. 4 mm z systemem wentylacji zapobiegającej zaparowaniu wyświetlacza graficznego;.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed terminem otwarcia ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał techniczny niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy i określa ich warunki: a) zmiana terminu realizacji w przypadku gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, b) zmiany kluczowych specjalistów: np. inspektorów nadzoru, kierownika budowy, osób reprezentujących Strony (w szczególności: choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej, c) zmiana terminu realizacji z uwagi na wystąpienie niesprzyjających warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, d) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie, e) zmiana terminu realizacji z uwagi na zamówienia dodatkowe (roboty dodatkowe) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin zamówienia, f) zmiana terminu realizacji w przypadku ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją, urządzeń obcych i konieczności wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub przełożeniem, g) zmiana terminu realizacji w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego, h) zmiana terminu realizacji w przypadku zmian w dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego, i) zmiana terminu realizacji w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, j) zmiana terminu realizacji z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, k) zmianie uległy stawki podatku VAT, l) zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego robót jest możliwa po uprzedniej zgodzie Zamawiającego. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał sie wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa, jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca, ł) zmiana terminu realizacji z uwagi na wystąpienie siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
ul. Parkowa 2
34-700 Rabka-Zdrój
pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju ul. Parkowa 2 34-700 Rabka-Zdrój Sekretariat pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2025 roku
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich ogrodzenia zabytkowego budynku Willa Konary w Rabce-Zdroju
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.