Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-31
Olsztyn: Dostawa sukcesywna akcesoriów i materiałów laboratoryjnych do Katedry Neurologii i Neurochirurgii Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 210942 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywna akcesoriów i materiałów laboratoryjnych do Katedry Neurologii i Neurochirurgii Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 części których opis przedmiotu zamówienia zamieścił w załączniku do przedmiotowego ogłoszenia a także w Załączniku nr 1 do SIWZ umieszczonym na stronie Zamawiającego: www.uwm.edu.pl/zamowienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 2. Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia ); 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia wynosi: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy. 2. Sposób realizacji zamówienia: 2.1. sukcesywne dostawy realizowane będą w ciągu 21 dni od momentu złożenia zamówienia; 2.2. zapotrzebowanie może być składane w formie elektronicznej, za pośrednictwem faksu lub za pośrednictwem strony internetowej Wykonawcy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pipety sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pipety sterylne. Wykonane z PS, pakowane w worek papierowo-foliowy. Pakowane indywidualnie. Dokładność +-2% pełnej pojemności. Sterylizowane promieniowaniem gamma SAL 10-3. Wolne od DNaz, RNaz, apirogenne, brak wpływu cytotoksycznego. Termin ważności 5 lat od daty produkcji. Objętość 5 ml. 2.Pipety sterylne. Wykonane z PS, pakowane w worek papierowo-foliowy. Pakowane indywidualnie. Dokładność +-2% pełnej pojemności. Sterylizowane promieniowaniem gamma SAL 10-3. Wolne od DNaz, RNaz, apirogenne, brak wpływu cytotoksycznego. Termin ważności 5 lat od daty produkcji. Objętość 10ml. 3.Pipety sterylne. Wykonane z PS, pakowane w worek papierowo-foliowy. Pakowane indywidualnie. Dokładność +-2% pełnej pojemności. Sterylizowane promieniowaniem gamma SAL 10-3. Wolne od DNaz, RNaz, apirogenne, brak wpływu cytotoksycznego. Termin ważności 5 lat od daty produkcji. Objętość 25 ml. 4.Pipety Pasteura. Wykonane z PP, sterylne dostarczane są z certyfikatem zawierającym informację o dawce promieniowania zastosowanej podczas sterylizacji, dacie ważności i produkcji. Pakowane indywidualnie. Skala 0,5 - 3 ml..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kubeczki na mocz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kubeczki na mocz jałowe 2.Kubeczki na mocz niejałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Filtry strzykawkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry strzykawkowe, zoptymalizowane do wykorzystania w laboratorium, membrana PES (POLIETEROSULFON) średnica 25 mm, porowatość 0,2 um, sterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podkłady ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne, wymiary 51x50; 2.Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne, wymiary 60x60..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dren lędźwiowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren lędźwiowy z zamkniętym końcem (80 cm) impregnowany barem o średnicy wewnętrznej 0,7 mm i średnica zewnętrzna 1,5 mm z zestawem tj.: a) igła Tuohy z końcówką Hubera; b) łącznik Luer; c) łącznik mocujący dren z otworami do szycia; d) prowadnik drenu; e) kołnierz zabezpieczający zgięcie drenu przy łączniku zastawki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw filtrów i lamp UV wymiennych dedykowanych do aparatu Milli-Q Integral 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składający się z: a) filtr wstępny Pretreatment(JAPLPK001); b) filtr Progard (PROGOT0S2); c) filtr Quantum (QTUM0TIX1); d) filtr Vent (TANKMPK01); e) A10 UV lamp (ZFA10UVM1); f) UV 185 lamp (QUVLSL01)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igły do aspiracji szpiku kostnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do aspiracji szpiku kostnego , 14G X 80 MM, sterylna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Worki do przechowywania i transportu szpiku kostnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Worek do przechowywania i transportu szpiku kostnego, wykonany z PVC, objętość 450 mL +/- 10%, zawierający 50 ml ACD, zawiera 1 luer, 1 miejsce iniekcji, sterylizowany parowo, pakowany indywidualnie; 2.Worek do przechowywania i transportu szpiku kostnego, sterylizowany parowo, pakowany indywidualne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Artykuły jednorazowe do hodowli komórkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Probówki stożkowodenne, polipropylenowe, pojemność 50ml, zakręcane, sterylne, apyrogenne. Probówki są zoptymalizowane do tego typu hodowli prowadzonych w laboratorium. 2.Butelki do hodowli komórek, TC, szyjka ścięta, korek wentylowany, sterylne, powierzchnia 150 cm2, pojemność 600ml, apyrogenne. Butelki są zoptymalizowane do tego typu hodowli prowadzonych w laboratorium. 3.Płytki 24-dołkowe z płaskim dnem. Butelki są zoptymalizowane do tego typu hodowli prowadzonych w laboratorium. 4.Płytki 6-dołkowe z płaskim dnem. Płytki są zoptymalizowane do tego typu hodowli prowadzonych w laboratorium. 5.Sitko do komórek 70 ?m Filtry są zoptymalizowane do tego typu hodowli prowadzonych w laboratorium. 6.Płytki 24-dołkowe i płytki 6-dołkowe, do prowadzenia hodowli komórkowych specjalistyczne płytki do bezkontaktowej hodowli komórek macierzystych w kokulturze (hodowla dwóch niezależnych linii komórkowych). Płytki dostosowane rozmiarem do mikroskopu semikonfokalnego BD Pathway 855. Płytki są zoptymalizowane do tego typu hodowli prowadzonych w laboratorium. 7.Zestaw dopasowanych do płytek insertów 0,4?m- HD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Artykuły do utrzymania sterylności w laboratorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mikrozid liquid 250ml Preparat jest środkiem sporządzonym na bazie alkoholi, pozwalającym na szybką dezynfekcję produktów i wyposażenia medycznego. Preparat jest skuteczny przeciwko: bakteriom (w tym Tbc i MRSA), grzybom, wirusom w tym HBV, HCV, HIV, Adeno, Rota, Papova, Polio 2.Sterylne niskopylące lub 100% poliestrowe suche chusteczki (100% poliester). Wszystkie chusteczki pakowane w klasie C (ISO Class 7) a następnie sterylizowane radiacyjnie dawką nie mniejszą niż 25kGy. Każda partia pakowana w podwójne worki foliowe. Chusteczki poliestrowe (100%) wykonane z dzianego poliestru, z laserowo uszczelnianymi krawędziami, o gramaturze 115 g/m2. Chusteczki niskopylące wykonane mieszanki uwodnionej celulozy/poliestru o gramaturze 68 g/m2, wolnych od substancji wiążących. Chusteczki gąbkowe wykonane z nie ścieralnej pianki poliuretanowej, nie uwalniają cząstek stałych. Opakowanie foliowe wykluczające emisję cząstek stałych podczas otwierania. 3.Rękawiczki nitrylowe chirurgiczne sterylne bezpudrowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Budowa chodnika w województwie warmińsko-mazurskim w ciągu DK 57 w miejscowości Szczytno (ul. Gizewiusza, ul. Śląska)
- Serwis, wymiana opon i naprawa samochodów służbowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie używanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
- Sprzedaż wraz z dostawą stanowiska badawczego IIoT z robotem przemysłowym dla jednostki UWM w Olsztynie.
- Usługi ubezpieczenia pojazdów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla LBEK WSSE w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do pomiaru ilości i żywotności komórek wraz z dzierżawą aparatu do liczenia komórek dla UCK
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.