Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Hrubieszów: Sporządzenie operatów geodezyjno - prawnych do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w Powiecie Hrubieszowskim
Numer ogłoszenia: 210963 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie , ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6965069 w. 33, fax. 084 6963856.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.hrubieszow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów geodezyjno - prawnych do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w Powiecie Hrubieszowskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Warunki techniczne Załącznik Nr 8 do SIWZ Zadanie I Nieruchomości Skarbu Państwa, dla których brak jest urządzonej księgi wieczystej w gminie Dołhobyczów (ilość działek 42), zgodnie z wykazem zadań do regulacji stanu prawnego, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ Zadanie II Nieruchomości Skarbu Państwa, dla których brak jest urządzonej księgi wieczystej w gminie Hrubieszów (ilość działek 75), zgodnie z wykazem zadań do regulacji stanu prawnego, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ Zadanie III Nieruchomości Skarbu Państwa, dla których brak jest urządzonej księgi wieczystej w gminie Hrubieszów (ilość działek 75), zgodnie z wykazem zadań do regulacji stanu prawnego, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 8.1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości: Zadanie I - 300 zł (trzysta złotych) Zadanie II - 500 zł (pięćset złotych) Zadanie III - 500 zł (pięćset złotych). 8.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie Nr 46 1930 1754 2010 4501 6929 0007. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego tj. Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie. 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu, a także kopię przelewu przy wpłacie gotówką, należy załączyć do oferty. 8.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych. 8.5.2. okres ważności gwarancji wadialnej będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych 8.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.1.5 W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki opisane w punkcie 5.1.1-5.1.4 musi spełniać każdy z Wykonawców. 5.2 Warunki szczegółowe: 5.2.1 Potencjał ludzki. a) Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, tzn. skieruje do wykonania zamówienia minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) tj. 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych b) w przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunek opisany w punkcie 5.2.1a) mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 5.2.2 Doświadczenie. a) Wykonawca musi udowodnić i wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi o zakresie odpowiadającym usługom będącym przedmiotem zamówienia (tj. sporządzanie operatów geodezyjno-prawnych do regulacji stanu prawnego nieruchomości) i wartości co najmniej 3.000 zł każda usługa b) w przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunek opisany w punkcie 5.2.2a) może być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 5.3 Ocena spełniania przez Wykonawców powyższych wymagań będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia, określonego wymagania. 5.4 Niespełnienie któregokolwiek warunku, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków, określonych w punkcie 5 SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 6.1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm./ złożone na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2. 6.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.4 wykaz wykonanych usług - wykonanych w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o zakresie odpowiadającym usługom będącym przedmiotem zamówienia (sporządzanie operatów geodezyjno-prawnych do regulacji stanu prawnego nieruchomości) i wartości co najmniej 3.000 zł każda usługa. Wykaz należy zamieścić na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 3 podając wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców usługi Dla potwierdzenia wymaganego doświadczenia do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi w nim wymienione (każda usługa z osobna) zostały wykonane z należytą starannością - referencje. W wykazie zrealizowanych usług należy jednoznacznie określić rodzaj usług pod względem rzeczowym. 6.5 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z których co najmniej 1 powinna posiadać uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) tj. 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Do wykazu należy dołączyć kserokopie w/w uprawnień. 6.6 dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli załączona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedłożenia oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii 6.7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2, 6.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 6.8 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, których mowa w punkcie 6.7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zgodnie z art. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poświadczone za zgodność. 6.9 w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od podmiotów składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 6.1, 6.2, 6.3, powinny być przedłożone z osobna przez każdy podmiot Konsorcjum, wykazy o których mowa w pkt. 6.4, 6.5 mogą zostać złożone przez upełnomocnionego Wykonawcę. 6.10 podmioty składające wspólną ofertę (Konsorcja) załączą do oferty Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, (dotyczy również wspólników spółki cywilnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.hrubieszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów pok. Nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów Sekretariat pok. Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie operatów geodezyjno - prawnych do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w Powiecie Hrubieszowskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Nieruchomości Skarbu Państwa, dla których brak jest urządzonej księgi wieczystej w gminie Dołhobyczów (ilość działek 42), zgodnie z wykazem zadań do regulacji stanu prawnego, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie operatów geodezyjno - prawnych do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w Powiecie Hrubieszowskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Nieruchomości Skarbu Państwa, dla których brak jest urządzonej księgi wieczystej w gminie Hrubieszów (ilość działek 75), zgodnie z wykazem zadań do regulacji stanu prawnego, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie operatów geodezyjno - prawnych do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w Powiecie Hrubieszowskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III Nieruchomości Skarbu Państwa, dla których brak jest urządzonej księgi wieczystej w gminie Hrubieszów (ilość działek 75), zgodnie z wykazem zadań do regulacji stanu prawnego, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.