Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-03
Kraków: Dostawa sprzętu gastronomiczno-chłodniczego
Numer ogłoszenia: 210977 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl oraz www. przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gastronomiczno-chłodniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 (Sprzęt chłodniczy): Chłodziarka 100 l. - sztuk 25; Chłodziarka 140 l. - sztuk 10; Chłodziarko - zamrażarka (200/110 l.) - sztuk 4; Zamrażarka skrzyniowa 400 l. - sztuk 10; Szafa chłodnicza 350 l. - sztuk 10; Zadanie nr 2 - Zmywarka - sztuk 3; Zadanie nr 3 - Kuchenka mikrofalowa - sztuk 30; Zadanie nr 4 (Bemary jezdne): Bemar jezdny 1 komorowy - sztuk 10; Bemar jezdny 2 komorowy - sztuk 10; Zadanie nr 5 - Taboret podgrzewczy elektryczny - sztuk 5; Zadanie nr 6 - Krajalnica elektryczna do wędlin i sera - sztuk 10; Zadanie nr 7 - Maszynka elektryczna do mielenia mięsa - sztuk 10; Zadanie nr 8 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy 1,7-2,0 l. z obudową ze stali nierdzewnej - sztuk 100; Zadanie nr 9 - Kuchenka elektryczna 2 płytowa - sztuk 15.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 39.71.11.20-6, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.00-2, 39.71.14.20-9, 42.21.51.00-7, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA. 2. Wypełniony Formularz cenowy. 3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. Wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228 w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. nr 28, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228 w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. nr 28, Kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt chłodniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarka 100 l. - sztuk 25; Chłodziarka 140 l. - sztuk 10; Chłodziarko - zamrażarka (200/110 l.) - sztuk 4; Zamrażarka skrzyniowa 400 l. - sztuk 10; Szafa chłodnicza 350 l. - sztuk 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 39.71.11.20-6, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.00-2, 39.71.14.20-9, 42.21.51.00-7, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zmywarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywarka - sztuk 3;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 39.71.11.20-6, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.00-2, 39.71.14.20-9, 42.21.51.00-7, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kuchenka mikrofalowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuchenka mikrofalowa - sztuk 30;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 39.71.11.20-6, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.00-2, 39.71.14.20-9, 42.21.51.00-7, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bemary jezdne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bemar jezdny 1 komorowy - sztuk 10; Bemar jezdny 2 komorowy - sztuk 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 39.71.11.20-6, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.00-2, 39.71.14.20-9, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Taboret podgrzewczy elektryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taboret podgrzewczy elektryczny - sztuk 5;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 39.71.11.20-6, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.00-2, 39.71.14.20-9, 42.21.51.00-7, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Krajalnica elektryczna do wędlin i sera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krajalnica elektryczna do wędlin i sera - sztuk 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 39.71.11.20-6, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.00-2, 39.71.14.20-9, 42.21.51.00-7, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Maszynka elektryczna do mielenia mięsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynka elektryczna do mielenia mięsa - sztuk 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 39.71.11.20-6, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.00-2, 39.71.14.20-9, 42.21.51.00-7, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Czajnik elektryczny bezprzewodowy 1,7-2,0 l. z obudową ze stali nierdzewnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czajnik elektryczny bezprzewodowy 1,7-2,0 l. z obudową ze stali nierdzewnej - sztuk 100;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 39.71.11.20-6, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.00-2, 39.71.14.20-9, 42.21.51.00-7, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kuchenka elektryczna 2 płytowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuchenka elektryczna 2 płytowa - sztuk 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 39.71.11.20-6, 39.71.11.10-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.13.00-2, 39.71.14.20-9, 42.21.51.00-7, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy dla zadania pod nazwą "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Beskidzkiej przy skrzyżowaniu z ul. Malwową".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa brakującego chodnika przy ul. Kasztanowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Opracowanie projektu i wykonanie oświetlenia na terenie dz. 52/50 obr. 2 jedn. Ewid. Nowa Huta os. Piastów".
- Remont dachu budynku Samorządowego Przedszkola nr 185 w Krakowie na os. Dywizjonu 303 49
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc postojowych w os. Willowym w rejonie budynków nr 21 - 27 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 5 w Klubie Dziecięcym Klub Malucha w Borzechowie, Borzechów Kolonia 227, 24-224 Borzechów
- Sprzedaż i dostawa ekspresów do kawy dla Wydziału Medycznego
- Dostawa sprzętu dla CR-zmywarka DE-dzp.272-192/25
- Zakup wyposażenia do budynku żłobka w Wodyniach w ramach realizacji inwestycji: "Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr ewid. 824 w miejscowości Wodynie"
- Dostawa i montaż mebli do segmentu F budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Zakup wyposażenia z dostawą i montażem do kuchni w Zespole Szkół Ekonomicznych w Olsztynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.