To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-17
Grudziądz: NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH W BUD. NR 24 W
KOMPLEKSIE WOJSKOWYM GRUBNO - SPRAWA NR 83/2015
Numer ogłoszenia: 210998 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120629 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH W BUD. NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM GRUBNO - SPRAWA NR 83/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa bram garażowych bud. nr 24 Grubno. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - naprawa bram garażowych w budynku nr 24 w kompleksie wojskowym Grubno, w tym m.in. Roboty budowlane polegające na: - naprawa bram garażowych metalowych poprzez wymianę poszycia z blachy, wymianę ocieplenia, oraz elementów konstrukcyjnych bramy oraz naprawa zamknięć ruchomych bramy. - malowanie bram farbami ftalowymi Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: - znaki ostrzegawcze na terenie robót - wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy - oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót - wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 50000000-5 - usługi naprawcze i konserwacyjne KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz umowa. 4. Budynki - teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 8. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); - zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; - umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku i konieczności przemieszczania się na danym terenie robót itp.); - zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych; - realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i terenu. 10. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. 2013 r., poz. 21 ze zm.) 12. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 45.44.21.00-8, 90.50.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH W BUD. NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM GRUBNO.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "LEMAR"s.c. M.W.Lewandowscy
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "LEMAR"s.c. M.W.Lewandowscy
- Firma Lemar s.c. M.W. Lewandowscy, Górna Grupa, ul. Forteczna 18, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13196,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13635,74
Oferta z najniższą ceną: 13635,74 / Oferta z najwyższą ceną: 15945,14
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które zostały unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP (sygnatury akt: 10/2015 oraz 40/2015) w przedmiocie /Naprawa bram garażowych w budynku nr 24 w kompleksie wojskowym Grubno/,tj: - 10/2015 - numer Ogłoszenia o zamówieniu 44354-2015 - 27.07.2014 r., wartość zamówienia: pow. 30.000 euro do 5.186.000 euro (wartość netto: 161.322,18 zł tj. 38.183,67 EURO), tryb: przetarg nieograniczony. - 40/2014 - numer Ogłoszenia o zamówieniu 91164-2015 - 21.04.2015 r., wartość zamówienia: pow. 30.000 euro do 5.186.000 euro (wartość netto: 12.686,64 zł tj. 3.002,83 EURO ) tryb: przetarg nieograniczony. Obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest powtórzeniem uprzednio prowadzonych postępowań w trybie przetargu nieograniczonego, warunki zamówienia w stosunku do poprzednich obydwu procedur nie zostały zmienione. Z uwagi na powód unieważnienia uprzednio prowadzonych postępowań oraz pilną konieczność zrealizowania zamówienia publicznego i jego specyfikę zasadnym jest przeprowadzenie postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- "Przebudowa dróg powiatowych polegająca na budowie przejścia dla pieszych w miejscowości Bursztynowo i Nowa Wieś"
- Dostawy worków na odpady i na zwłoki - znak sprawy Z/16/PN/25
- Kompleksowy remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki 6 w Grudziądzu
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach sportowych Orlik przy al. Sportowców i przy ul. Piłsudskiego w ramach zadania ,,Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012'' w Grudziądzu....
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach sportowych Orlik przy ul. Sobieskiego 12 i ul. Czarnieckiego 9 w ramach zadania: "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik2012" w Grudziądzu...
- Wymiana pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Narutowicza 17 w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rawie Mazowieckiej- II etap
- Dostawa i montaż dźwigów elektrycznych w budynkach urzędów skarbowych
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce
- Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów z urządzeń sozotechnicznych (z podziałem na 4 części)
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.