Ogłoszenie z dnia 2006-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Toruń: usługa kompleksowego sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni w obiektach pocztowych zlokalizowanych na terenie działania Centrum Infrastruktury Oddziału Regionalnego w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu, do kontaktów: Beata Kaliska, ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, tel. 056 6527876, fax 056 6211341, www.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa kompleksowego sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni w obiektach pocztowych zlokalizowanych na terenie działania Centrum Infrastruktury Oddziału Regionalnego w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni (o łącznej powierzchni 12 039,60 m kw.) w obiektach pocztowych zlokalizowanych na terenie działania CI OR w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu, tj. Bydgoszczy i okolic (o łącznych pow. wewn. 32 062,00 m kw., pow. zew. 25 738,0 m kw.) Torunia i okolic (o łącznych pow.wewn. 20 287,70 m kw., pow.zewn. 10 518,40 m kw.) oraz Włocławka i okolic (o łącznych pow. wewn. 14 602,00 m kw., pow.zewn. 23 166,00 m kw.). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bydgoszcz i okolice, Toruń i okolice, Włocławek i okolice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 084 494,92 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.07.2006; data zakończenia: 30.06.2009;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie 2) Wadium: dla zadania 1: 25 000,00 zł dla zadania 2: 15 000,00 zł dla zadania 3: 12 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi kompleksowego sprzątania zgodnie z charakterem zamówienia (wymaga się od Wykonawców udokumentowania każdej usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych o metrażu min. 35 000 m kw., pow. zewnętrznych o metrażu min. 30 000 m kw.), c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług kompleksowego sprzątania (wymaga się od Wykonawców wykazania się sprzątaniem powierzchni wewnętrznych o metrażu min. 35 000 m kw., pow. zewnętrznych o metrażu min. 30 000 m kw.) z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, określeniem powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, dat wykonania i odbiorców. Dokumenty potwierdzające, że wykazane wyżej zadania zostały wykonane należycie tj. referencje. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP-ZP-20/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.06.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 128 I piętro lub za pośrednictwem poczty za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy skierowany na adres Zamawiającego, z dopiskiem "Dział Zamówień Publicznych". 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.06.2006, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, III piętro, pomieszczenie świetlicy.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Poza wymaganymi dokumentami wymienionymi w pkt III.2.1.1) Wykonawca do Formularza ofertowego winien przedstawić: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku osób posiadających polskie obywatelstwo, natomiast w przypadku osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Po wyborze oferty w celu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić polisę poświadczającą, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszej umowy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 90.21.20.00, 77.31.10.00, 74.72.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni w obiektach pocztowych zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy i okolic (o łącznych powierzchniach wewnętrznych 32 062,00 m kw. i łącznych powierzchniach zewnętrznych 25 738,0 m kw.). 3) Zakres lub wartość: 2 080 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.07.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 90.21.20.00, 77.31.10.00, 74.72.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni w obiektach pocztowych zlokalizowanych na terenie Torunia i okolic (o łącznych powierzchniach wewnętrznych 20 287,70 m kw. i łącznych powierzchniach zewnętrznych 10 518,40 m kw.). 3) Zakres lub wartość: 1 080 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2006 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 90.21.20.00, 77.31.10.00, 74.72.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni w obiektach pocztowych zlokalizowanych na terenie Włocławka i okolic (o łącznych powierzchniach wewnętrznych 14 602,00 m kw. i łącznych powierzchniach zewnętrznych 23 166,00 m kw.). 3) Zakres lub wartość: 1 000 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2006
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Budowa ul. Lipowej w Toruniu
- Remont parkingu przy ul. Grunwaldzkiej w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miasta Brodnicy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Świadczenie usług przeglądu na aparaty FACSCANTO II CYTOMETR oraz FACSLYRIC 3L10C
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE MYCIE OKIEN, WIND,SZKLANYCH FASAD WRAZ Z CZYSZCZENIEM RYNIEN NA OBIEKCIE TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.