Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowa Sól: utwardzenie placu kompostowni Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Nowa Sól, do kontaktów: Wiesław Daszkiewicz, ul. Ciepielowska 9, 67-100 Nowa Sól, tel. 068 3872431, fax 068 3879393, e-mail: nadl.nowasol@zielonagora.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielonagora.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; Inne:gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utwardzenie placu kompostowni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkółka leśna w Przyborowie, Nadleśnictwo Nowa Sól. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utwardzenie dwóch placów kompostowni płytami żelbetowymi oraz dróg dojazdowych do tych placów płytami żelbetowymi i tłuczniem kamiennym, w obrębie Szkółki Leśnej w Przyborowie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną, formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 3 do SIWZ, b) Kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 4 do SIWZ, w którym Wykonawca wpisuje ceny jednostkowe oraz wartości wynikające z przemnożenia ilości jednostek i cen jednostkowych w poszczególnych pozycjach kosztorysowych. c) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert), e) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 100 tys. złotych. Dokument musi być ważny co najmniej na okres realizacji robót. f) Dowód wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w formach opisanych w punkcie 12 lit. b - e SIWZ. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu wskazane jest dołączenie kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelewu) potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. g) Wypełnione i podpisane oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w punkcie 8.1 SIWZ, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia określają przedmiary: L,p. Pozycja wg specyfikacji Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jednostka nazwa ilość 1 2 3 4 5 x D-01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE x x 1 D-01.02.02 Zdjęcie warstwy humusu o grubości do 15 cm i przewiezienie go na szkółkę m2 4962,1 x D-04.00.00 PODBUDOWY x x 2 D-04.01.01 Profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 4962,1 3 D-04.02.01 Warstwa odsączajaca z piasku grubości 10 cm wraz z dowozem materiału m2 4686,1 D-05.00.00 NAWIERZCHNIE x x 4 D-05.02.01 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego gr. 15cm m2 276,0 5 D-05.03.03 Nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych 3,0x1,5x0,15 m m2 4639,5 6 D-05.03.04 Nawierzchnia z betonu cementowego o gr. 15 cm m2 46,6 7 D-05.03.04 Zbrojenie nawierzchni betonowej siatkami z prętów ze stali 34GS kg 740,0 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w formie przewidzianej przez przepisy PZP, w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie oraz przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 100 tys. złotych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną, formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 3 do SIWZ, b) Kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 4 do SIWZ, w którym Wykonawca wpisuje ceny jednostkowe oraz wartości wynikające z przemnożenia ilości jednostek i cen jednostkowych w poszczególnych pozycjach kosztorysowych. c) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert), e) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 100 tys. złotych. Dokument musi być ważny co najmniej na okres realizacji robót. f) Dowód wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w formach opisanych w punkcie 12 lit. b - e SIWZ. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu wskazane jest dołączenie kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelewu) potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. g) Wypełnione i podpisane oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w punkcie 8.1 SIWZ, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena ofertowa 0,8 2. okres gwarancji 0,2 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 11:30, Siedziba Nadleśnictwa Nowa Sól, ul. Ciepielowska 9 w Nowej Soli, pokój nr 11.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny: Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z instalacją i skonfigurowaniem systemu łączności bezprzewodowego przywoływania osób na potrzeby SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Doposażenie modernizacja SOR w Nowej Soli".
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (siatki przepuklinowe, klipsy tytanowe, rurki intubacyjne, przetwornik do pomiaru ciśnienia, zestaw do pomiaru rzutu serca) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zagospodarowanie terenu przy osiedlu Konstytucji 3-Maja w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulicy Długiej w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach TBS zlokalizowanego na działce nr 48 obręb 39, przy ul. Łódzkiej w Częstochowie- budynek "B""
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Staniewice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- "Odbudowa mostu przy ul. Stara Droga (ul. Świdnicka 116); Odbudowa mostu ul. Stara Droga 101; Odbudowa mostu ul. Cicha 32 , Odbudowa mostu ul. Cicha 34 (powódź wrzesień 2024)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.