eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaZakup używanej równiarki drogowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Łomża: Zakup używanej równiarki drogowej
Numer ogłoszenia: 211039 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami powiatowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej równiarki drogowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup używanej równiarki drogowej z dostawa jej na bazę Zamawiającego w Łomży, ul. Poligonowa 30. Parametry techniczne równiarki : a) moc silnika min. 180KM; Wyposażenie: a) dwa lemiesze robocze: - przedni lemiesz sterowany hydraulicznie, szer. robocza min. 2500 mm; - środkowy lemiesz sterowany hydraulicznie, szer. robocza min. 3600 mm z przesuwem poziomym (obrót w poziomie do 360 st.) i pionowym min. 50 st. oraz z przesuwami bocznymi; b) sprzęgło i skrzynia biegów hydrauliczna; c) wyposażony w licznik motogodzin; d) ogumienie standardowe ; e) masa całkowita: 14 000 kg -18 000 kg; Używana równiarka musi być sprawna technicznie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.21.00 - Maszyny do usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 43.21.00.00 - Maszyny do usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 29.52.22.10 - Równiarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.22.10.00 - Równiarki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji podobnych zamówień o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości. 4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Udzielą min. 3-miesięcznej gwarancji na zakupioną równiarkę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą , - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu min. 3 miesięcznej gwarancji na zakupioną równiarkę. 3. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy: a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane sprzęt wymagań określonych przez zamawiającego: a) Oświadczenie oferenta lub kserokopia dokumentu stwierdzającego rok produkcji maszyny budowlanej. b) Kserokopia dokumentu określającego parametry techniczne maszyny. c) Oświadczenie oferenta stwierdzające ilość przepracowanych motogodzin, zgodnie z licznikiem motogodzin przedmiotowej maszyny. d) Minimum 2 szt. zdjęć formatu min. 9 x 13 cm przedmiotowej maszyny. Uwaga! 1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty. 2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być na każdej stronie opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatlomzynski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30. 18-400 Łomża, pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, pok. nr1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.