Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI
ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 14
WE WROCŁAWIU PRZY UL. CZĘSTOCHOWSKIEJ 42
A). W WIEKU 3 - 5 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA ORAZ WIEKU OD 5-6 LAT DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SP24
B) W WIEKU 6-13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZĄJACYCH DO SZKOŁY
Numer ogłoszenia: 211052 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 14 , ul. Częstochowska 42, 54-031 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3493716, faks 71 3494210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp24.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoska budżetowa - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU PRZY UL. CZĘSTOCHOWSKIEJ 42 A). W WIEKU 3 - 5 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA ORAZ WIEKU OD 5-6 LAT DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SP24 B) W WIEKU 6-13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZĄJACYCH DO SZKOŁY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: kompleksowej usługi żywienia zbiorowego dzieci (przygotowywania, dostawy i podawania posiłków) uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 14 we Wrocławiu przy ul. Częstochowskiej 42 a)Przygotowaniu dostawa i wydaniu 4 daniowych posiłków dziennie (śniadanie, obiad tzn. zupa, drugie danie kompot, podwieczorek - z możliwością wyboru zakupu poszczególnych rodzajów posiłków), w naczyniach własnych Wykonawcy, dla maksymalnie 125 dzieci przedszkolnych, zapisanych na rok szkolny 2013/2014 do Przedszkola nr 24 we Wrocławiu - wiek dzieci od 3 do 5 lat. b)dostawa i wydaniu 4 daniowych posiłków dziennie (śniadanie, obiad tzn. zupa, drugie danie kompot, podwie-czorek - z możliwością wyboru zakupu poszczególnych rodzajów posiłków), w naczyniach własnych Wykonawcy, dla maksymalnie 50 dzieci przedszkolnych w wieku 6 lat uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 24 c)Przygotowaniu i dostawie 1 posiłku dziennie (obiad czterodaniowy z możliwością dzielenia dań na : zupa i drugie danie + napój + deser dla około 20 dzieci) w naczyniach własnych Wykonawcy, dla maksymalnie 100 dzieci szkolnych dziennie, zapisanych do Szkoły Podstawowej nr 24 we Wrocławiu, wiek dzieci od 7 do 13 lat oraz odbioru resztek żywieniowych. 2. Dzienna ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. 3. Usługi świadczone będą na terenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 14 we Wrocławiu przy ul. Częstochowskiej 42. Wykonawca wykorzysta własne termosy - przeznaczone dla dzieci . Zabrania się wykorzystywania naczyń jednorazowego użytku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi z uwzględnieniem zasad zdrowego i prawidłowego Żywienia oraz zasadami HACCAP. Wszystkie posiłki muszą zachować odpowiednią wartość kaloryczna. Diety dla poszczególnych dzieci wskazane przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkolno Przedszkolnego Nr 14 we Wrocławiu muszą być bezwzględnie zachowane 4. W celu realizacji zamówienia, Zamawiający wynajmie Wykonawcy niezbędne pomieszczenia. Czynsz za najem oraz opłaty za zużyte media określone są we wzorze Umowy Najmu - załącznik nr 8 do SIWZ, która reguluje zasady najmu oraz odpowiedzialność za powierzone mienie Szczegółowy opis przedmiotu zamówenia zawiersa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 usługi w zakresie przygotowywania i podawania posiłków dla dzieci przedszkolnych lub/i szkolnych na kwotę co najmniej 200 tys. zł brutto ( jedna usługa), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji (bez dodatkowych jakichkolwiek zmian) 2)Przedstawienie szczegółowej kalkulacji cenowej uwzględniającej wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ a wpływające na cenę oferty ( uwzgledniające wszystkie poniesione koszty na realizację przedmiotu zamówienia) 3)Zaakceptowane wzory umów sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 i 8 do niniejszej specyfikacji (parafowany na każdej stronie, bez dokonywania jakichkolwiek zmian) 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i/lub umowy na wykonanie zamówienia publicznego o ile podpisane będą one przez osoby nie wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym lun Ewidencji Działalności Gospodarczej. 5)Przedstawienia jakościowej ocenę jadłospisów przeprowadzoną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego - przykładowe 4 dekady rozpisane na każdy sezon. 6)Przedstawienia jadłospisów uwzględniających sezonowości potraw, gramaturę potraw, z uwzględnieniem diety bezglutenowej zaakceptowane przez dietetyka 7)Zaakceptowany i podpisany Plan Higieny obejmujący swym zakresem całokształt czynności związanych z utrzymaniem porządku i czystości w wynajętych pomieszczeniach - załącznik nr 9 do SIWZ 8)Oświadczenie, z którego wynika że cały proces obrotu ofertowym asortymentem artykułów spożywczych, spełnia wymogi obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych - załącznik nr 10 do SIWZ 9)Decyzje wydane przez PIS dopuszczające środki transportu do przewożenia artykułów produkcji i transportu żywności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy m.in. w następujących sytuacjach: zmian organizacyjnych Stron np. zmiana działalności, reprezentacji lub siedziby firmy; Zmiana stawki za świadczone usługi restauracyjne - w przypadku niezależnej od obu stron umowy, zmiany zasad naliczania wynagrodzenia za świadczone usługi, ustalonych przez właściwe organy administracji państwowej lub samorządowej - w tym zmiany stawek obciążeń podatkowych - nie dotyczy to sytuacji braku środków płatniczych lub zmiany ekonomicznych podstaw kalkulacji ceny leżących po stronie Wykonawcy w przypadku zamknięcia lub zawieszenia działalności ZSP Nr 14 w wyniku klęski żywiołowej, kataklizmu lub innych czynników,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp24.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 14
ul. Częstochowska 42
54-031 Wrocław
tel/ fax 071 349 37 16
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 14 ul. Częstochowska 42 54-031 Wrocław tel/ fax 071 349 37 16 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa i montaż mebli ulicznych na terenach gminnych we Wrocławiu.
- Świadczenie usług oceny i kwalifikacji skierowań na leczenie uzdrowiskowe w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji i izolacji fundamentów budynku przy ul. Ustronie 11 we Wrocławiu
- SZP/242-248/2024 Umowa ramowa na dostawę materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski dla pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi żywienia na rzecz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 3 we Wrocławiu
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 w Jastrzębiu-Zdroju
- "Świadczenie usług cateringowych dla SP nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z możliwością skorzystania z prawa opcji"
- Żywienie dzieci w Przedszkolu Miejskim w Resku w roku 2025
- Żywienie dzieci w Żłobku Miejskim w Resku w roku 2025
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.