eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie rekultywacji dwóch stawów parkowych wraz z nowym umocnieniem skarp, konserwacją istniejących rowów melioracji szczegółowej, przebudową istniejącego układu kanalizacji deszczowej na jej końcowym odcinku dla Centrum Integracji Europejskiej UAM w G

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Poznań: Wykonanie rekultywacji dwóch stawów parkowych wraz z nowym umocnieniem skarp, konserwacją istniejących rowów melioracji szczegółowej, przebudową istniejącego układu kanalizacji deszczowej na jej końcowym odcinku dla Centrum Integracji Europejskiej UAM w Gułtowach
Numer ogłoszenia: 21109 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia wyższa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rekultywacji dwóch stawów parkowych wraz z nowym umocnieniem skarp, konserwacją istniejących rowów melioracji szczegółowej, przebudową istniejącego układu kanalizacji deszczowej na jej końcowym odcinku dla Centrum Integracji Europejskiej UAM w Gułtowach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - konserwację rowów melioracyjnych oraz wykonanie umocnień, - wykonanie kolektora deszczowego PVC Ø 250 mm ze studniami, - odmulenie metodą refulacji stawu głównego i bocznego z wykonaniem umocnień skarp, - wykonanie umocnienia dna i skarp wlotowego odcinka rowu Olza ze stawu głównego - roboty wykończeniowe na terenie poletka refulacyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi:- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w specjalizacji do kierowania robotami budowlanymi: obiekty budowlane melioracji wodnych i które są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i które są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej 2 roboty w zakresie rekultywacji o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, w skład których wchodziły roboty melioracyjne. - udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków - wycenią przedmiotowe zamówienie - złożą ofertę cenową - udzielą 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty - zaakceptują termin wykonania zamówienia - zaakceptują termin związania ofertą - zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy - wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - formularz ofertowy - formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp - wykaz osób, które będą kierować robotami wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - wykaz wykonanych robót, - dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie - kosztorys ofertowy - wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1 w Poznaniu, pokój 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1 w Poznaniu, pokój 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.