Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-11-02
Lublin: Wymiana okien w budynku Chemii Du¿ej i Ma³ej UMCS w Lublinie przy Placu M. Curie Sk³odowskiej.
Numer og³oszenia: 211124 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, fax 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana okien w budynku Chemii Du¿ej i Ma³ej UMCS w Lublinie przy Placu M. Curie Sk³odowskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w budynku Chemii Du¿ej i Ma³ej UMCS w Lublinie przy Placu M. Curie Sk³odowskiej.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy: 1) Spe³niaj± warunki art. 22 ust. 1 oraz art. 44 i nie podlegaj± wykluczeniu w my¶l art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2) Nie zalegaj± z podatkami i sk³adkami na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne. 3) Wykonali min. 1 wymianê okien w dowolnym budynku w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, o warto¶ci robót minimum 200.000 PLN netto, 4) Kierownik budowy musi byæ cz³onkiem izby in¿ynierów budownictwa. W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ka¿dy jego uczestnik musi spe³niaæ warunki okre¶lone w powy¿szych punktach: 1, 2. UWAGA: Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcê.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) O¶wiadczenie o: a. spe³nieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w my¶l art. 24 ust. 1 i ust. 2 c. spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy. z³o¿one na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem (tj. wymiana okien) i warto¶ci± (min. 200.000 PLN netto) robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie; 5) Min. 1 dokument potwierdzaj±cy nale¿yte wykonanie zrealizowanych prac, 6) Dokument stwierdzaj±cy, ¿e kierownik budowy nale¿y do izby in¿ynierów budownictwa, 7) Aktualna informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 8) Aktualna informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 9) Kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± uproszczon±, odpowiadaj±cy co do zakresu robót przedmiarowi robót dostarczonemu przez Zamawiaj±cego, Podmioty ubiegaj±ce siê wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, musz± z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w pkt. 1-3. 7-8. UWAGA: Brak o¶wiadczenia i chocia¿by jednego z wy¿ej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umcs.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: UMCS - Dzia³ Inwestycji i Remontów Plac Marii Curie Sk³odowskiej 5,pok. 912 20-031 Lublin.
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: UMCS - Dzia³ Inwestycji i Remontów Plac Marii Curie Sk³odowskiej 5,pok. 912 20-031 Lublin
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: UMCS - Dzia³ Inwestycji i Remontów Plac Marii Curie Sk³odowskiej 5,pok. 912 20-031 Lublin.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa po¿ywki do konserwacji rogówki
- "Dostawa dimetylosulfotlenku (DMSO) na potrzeby Banku Tkanek i Komórek."
- ¦wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego us³ug zaufania polegaj±cych na dostawie certyfikatów kwalifikowanych
- Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzañskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 czê¶ci
- us³uga sta³ej, codziennej, ca³odobowej, bezpo¶redniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i gara¿u MUP w Lublinie, ¶wiadczona przez okres 24 miesiêcy
- Dostawa specjalistycznego oprogramowania statystycznego na potrzeby projektu ZSU
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP S³awêcin
- Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w ¯yznowie
- Budowa hali sportowej w Ligocie Prószkowskiej
- Kompleksowa modernizacja i rozbudowa Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka przy ul. ¯wirki i Wigury 15 i 21 w Toruniu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Garncarskiej 13 m.8, Broniewskiego 10 m.17, Krasickiego 8 m.8 oraz Narutowicza19/Sienkiewicza 15 m.2 w Piotrkowie Tryb.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.