Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-18
Łódź:
Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych i hybrydyzacji in situ wraz z dzierżawą aparatury dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Instytutu CZMP - ZP/101/2015
Numer ogłoszenia: 211130 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych i hybrydyzacji in situ wraz z dzierżawą aparatury dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Instytutu CZMP - ZP/101/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych i hybrydyzacji in situ wraz z dzierżawą aparatury do automatycznego wykonywania w/w badań - na okres 12 m-cy - ZP/101/2015
1.Zestawy do hybrydyzacji in situ metodą CISH (HER2/CHROM 17)-150 badań
1.a.Pozostałe odczynniki, bufory i materiały zużywalne do hybrydyzacji in situ-100 badań
2.Zestawy do immunohistochemii
2.a Przeciwciała pierwotne: 4 810 testów
2.a.1.Aktyna Smooth Muscle (SMA)-100 testów
2.a.2.CD10-50 testów
2.a.3.CD117 C-kit-50 testów
2.a.4.CD1a-50 testów
2.a.5.CD20-50 testów
2.a.6.CD3-50 testów
2.a.7.CD31-50 testów
2.a.8.CD34-50 testów
2.a.9.CD45 (LCA)-50 testów
2.a.10.CD68-50 testów
2.a.11.CD99-50 testów
2.a.12.CDX-2 - 50 testów
2.a.13.CEA- 50 testów
2.a.14.Chromogranina A-100 testów
2.a.15.Cytokeratyna 19- 100 testów
2.a.16.Cytokeratyna (Pan) -150 testów
2.a.17.Cytokeratyna 20 -100 testów
2.a.18.Cytokeratyna 7 -50 testów
2.a.19.Cytokeratyna HMW -50 testów
2.a.20. Desmina - 100 testów
2.a.21.E-kadheryna -100 testów
2.a.22.EMA-50 testów
2.a.23.Estrogen-450 testów
2.a.24.CD56-50 testów
2.a.25.HER 2- 400 testów
2.a.26.HER 2 -szkiełka kontrolne -10 testów
2.a.27.Inhibina-50 testów
2.a.28.Kalretynina-50 testów
2.a.29.Ki-67-600 testów
2.a.30.Mammaglobina-50 testów
2.a.31.Melanosome (HMB45)-100 testów
2.a.32.NSE-50 testów
2.a.33.PGP 9,5-50 testów
2.a.34.p16-200 testów
2.a.35.p53-50 testów
2.a.36.p57-50 testów
2.a.37.p63-200 test
2.a.38.PAX-8 -50 testów
2.a.39.Progesteron -400 testów
2.a.40.S-100 -100 testów
2.a.41.Synaptofizyna -100 testów
2.a.42.TTF-1-50 testów
2.a.43.Vimentyna -50 testów
2.a.44.WT1-100 testów
2.b. Pozostałe odczynniki, bufory i materiały zużywalne do wykonania w/w badań- 4810 badań
Dzierżawa aparatury
3.Dzierżawa aparatu do automatycznego oznaczania badań wraz z oprogramowaniem oraz materriałami zużywalnymi - zgodnie z Zestawieniem Wymaganych Parametrów -12 m-cy.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
I.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz. U. Nr 17, poz. 679 - oświadczenie Wykonawcy
II.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów.
1. Aktualne karty charakterystyk odczynników.
2. Metodyki wykonywania badań w języku polskim.
3. Informacja o szczególnych warunkach dostarczania i przechowywania odczynników.
4. Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanego aparatu oraz skrócona instrukcja obsługi aparatu w języku polskim.
III.Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji - oświadczenie Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.zmiany sposobu konfekcjonowania;
4.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa odczynników do wykonywania testów genetycznych met. RT-PCT multiplex wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa podłoży do posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO PRZY ULICY MICKIEWICZA 9 W KATOWICACH
- dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatorów dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników chemicznych, pipet automatycznych oraz materiałów zużywalnych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.