Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie dróg jezdnych, pieszojezdni, chodników oraz stanowisk postojowych - Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Morasku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, do kontaktów: mgr Anna Silecka asilecka@amu.edu.pl tel: (061) 829-4015, ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8291232, fax 061 8291103. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amu.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie dróg jezdnych, pieszojezdni, chodników oraz stanowisk postojowych - Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Morasku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Morasko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dróg jezdnych, pieszojezdni, chodników oraz stanowisk postojowych - Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Morasku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) przedmiar robót (zał. nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną ,,siwz\), b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 9do siwz), c)projekt wykonawczy, cześć drogowa (zał. nr 10 do siwz). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych a)wszystkie wskazania z nazwy wyrobów, urządzeń użyte w projekcie, przedmiarze robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie materiały budowlane są równoważne bądź wyższej jakości, o nie gorszym standardzie i odpowiednich parametrach technicznych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. b)ponadto, zamienne ,,materiały\ przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi produktami, aby osiągały zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie publiczne o wartości powyżej 60.000 euro a poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 - Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj.; a)posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązkiem ustawowym, b)dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie oraz osoby te również są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c)wykonali (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto - każda z robót, d)udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie, e)złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 oraz ust. 2 pkt 1 -2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, a)złożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 oraz ust. 2 pkt 1 -2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, 3.Spełniają wymagania oraz potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami, tj.: a)wycenią przedmiotowe zamówienie i złożą ofertę cenową, b)na wykonane przez siebie roboty udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, c)zaakceptują termin wykonania zamówienia, d)zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków i wymogów oceniane będzie na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawcę a wyszczególnionych w rozdz. IX pkt 10 niniejszej specyfikacji. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu a nie spełnienie wymogów odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zarejestrowaną działalność Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten winien złożyć każdy z Wykonawców. 2.Wykaz osób, które będą kierować robotami wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. b siwz. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik. 3.Wykaz wykonanych robót, opisanych w rozdz. V ust 1 pkt. c siwz Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik 4.Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wykazie robót (zał. nr 4) - zostały wykonane należycie. 5.Formularz ofertowy, w którym Wykonawca: podaje cenę, deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą), potwierdza termin wykonania zamówienia, udziela gwarancji na wykonane roboty, akceptuje warunki umowy, akceptuje termin związania ofertą, zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 6.Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 7.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 8.oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten winien złożyć każdy z Wykonawców. 9.Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Załączony wykaz podwykonawców w przypadku wyboru Wykonawcy, będzie obowiązywał w trakcie realizacji robót a ewentualna zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zgodnie z art.647 Kodeksu cywilnego w umowie o roboty budowlane zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą strony ustalają zakres robót, który Wykonawca będzie wykonywał osobiście lub przy pomocy podwykonawców. Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 10.Kosztorysy ofertowe. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogłoszenia.propublico.pl/uam. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogłoszenia.propublico.pl/uam Wykonawca może również odebrać siwz osobiście w siedzibie Zamawiającego pok. 303 III piętro, koszt siwz 20,00 zł lub za otrzymać siwz za zaliczeniem pocztowym, składajac pisemny wniosek. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 12:00, Uniwerystet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań pokój nr 8.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- usługa w zakresie dostarczenia sygnału TV, systemu telewizji kablowej do lokali mieszkalnych Osiedla Studenckiego w Słubicach
- Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne na terenie O-RSK w Poznaniu
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z możliwością oznaczania rWBC w ubogoleukocytarnych składnikach krwi wraz z dostawą odczynników i wszystkich niezbędnych materiałów do wykonywania badań
- USŁUGA WYNAJĘCIA STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁĄGĄ DO SKOKÓW SPADOCHRONOWYCH KADRY OSWRiS I SPADOCHRONOWEJ REPREZENTACJI WOJSKA POLSKIEGO
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa odcinka drogi gminnej położnej na dz. nr. 185 w miejscowości Mińce Kolonia, gmina Choroszcz
- ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NIESTUM - PRZĄŻEWO WRAZ Z ULICĄ PARKOWĄ I WSPÓLNĄ
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Przebudowa dróg leśnych oraz budowa chodnika i ogrodzenia przy kancelarii w Jabłonicy
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 22 w leśnictwie Ostrowiec - ETAP V"
- Modernizacja bramy wjazd / wyjazd wraz z podjazdem w ramach projektu "SOR i pracownie diagnostyczne na miarę XXI - Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o."
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.