Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-02
Dzierżoniów: Dostawa karetki specjalistycznej typu R z zabudową części medycznej i wyposażeniem.
Numer ogłoszenia: 211185 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8315788, fax 074 8313731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa karetki specjalistycznej typu R z zabudową części medycznej i wyposażeniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Karetka specjalistyczna typu R z zabudową części medycznej i wyposażeniem; 1.Zestaw : Nosze rozłączne z mocowaniem do podłogi lub lawety ambulansu; 2.Nosze zbierakowe aluminiowe; 3. Nosze płachtowe - wzmocnione; 4. Deska ortopedyczna dla dorosłych z akcesoriami; 5. Stabilizator głowy klockowy; 6. Pasy bezpieczeństwa do desek i Combi-zbieraka; 7. Unieruchomienie pediatryczne; 8. DEFIBRYLATOR; 9. Zestaw respirator; 10. Ssak akumulatorowy; 11. Ssak mechaniczny, nożno-ręczny; 12. Pulsoksymetr ręczny; 13.Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa; 14. Ogrzewacz płynów infuzyjnych; 15. Kołnierz ortopedyczny uniwersalny regulowany dla dorosłych; 16. Kołnierz ortopedyczny uniwersalny regulowany dla dzieci; 17. Worek samorozprężalny uniwersalny silikonowy; 18. Maska z specjalnym nadmuchiwanym brzegiem nr 5; 19. Maska z specjalnym nadmuchiwanym brzegiem nr 3; 20. Maska z specjalnym nadmuchiwanym brzegiem nr 1; 21. Laryngoskop z oświetleniem standardowym; 22. Laryngoskop dziecięcy; 23. Torba na sprzęt do intubacji; 24. Ampularium; 25. Zestaw do konikotomii dla dorosłych; 26. Zestaw do konikotomii dla dzieci; 27. Maski krtaniowe jednorazowe; 28. Szczypce Magilla dla dorosłych; 29. Kamizelka unieruchamiająca kręgosłup; 30. Zestaw szyn Kamera; 31. Worek resuscytacyjny dla niemowląt; 32. Torba ratownicza dla dzieci;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki Oryginalny kod CPV: 33.19.21.60 - Nosze Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.60 - Nosze Oryginalny kod CPV: 28.21.12.00 - Respiratory Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.12.00 - Respiratory Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 29.85.10.00 - Sprzęt gaśniczy i ratunkowy Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 31.15.71.10 - 31.15.71.10 Oryginalny kod CPV: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 7000zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (np. koncesje, zezwolenia i licencje); b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; tj. -zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Jako zakres składanej oferty Zamawiający przyjmuje dostawy o wartości nie mniejszej niż 85% składanej oferty. c)dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; d)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. PLN. f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: A.Wypełniony formularz oferty (wg załączonego druku - wzór) załącznik Nr 2; B.Zaparafowaną Umowę załącznik Nr 3-projekt; C.Dokument potwierdzający wniesienie wadium; D.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujące dokumenty i oświadczenia: a.koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, lub oświadczenie o braku konieczności posiadania odpowiedniego zezwolenia, koncesji, licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; h.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy-zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; E.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a.wykazu wykonanych, 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (dokumenty te np. referencje podpisane przez osobę reprezentującą firmę na zewnątrz) Jako zakres składanej oferty Zamawiający przyjmuje dostawy lo wartości nie mniejszej niż 85% składanej oferty. F.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. PLN. G.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a.Oświadczenia, że w dniu podpisania umowy Zamawiający otrzyma Świadectwo homologacji oferowanej karetki (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 300). b.Oświadczenia, że w dniu odbioru samochodu i sprzętu Zamawiający otrzyma instrukcję obsługi technicznej w języku polskim wraz z danymi technicznymi oferowanej karetki i sprzętu oraz prospekty. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia uwzględniający wymagania techniczne samochodu, przedziału medycznego i wyposażenia w załączniku 1 do SIWZ; c.Wykaz Autoryzowanych Stacji Obsługi dla oferowanej karetki.(dołączyć należy do oferty); d.Deklaracja zgodności z Polską Normą: PN-EN 1789 wystawiona zgodnie z normami PN-EN 17050-1 i PN-EN 17050-2 wraz z załącznikami wystawionymi przez jednostki notyfikowane przez CEN (Europejski Komitet Normalizacyjny). e.Oświadczenie producenta karetki o zgodności z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących warunków technicznych oraz zakresem niezbędnego wyposażenia i SIWZ; f.Deklaracja zgodności na ambulans ratunkowy wystawiona zgodnie z przepisami prawa polskiego; g.Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt jest wprowadzony do obrotu i używania spełniając wymogi określone w Ustawie o Wyrobach Medycznych- deklaracje producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej, zgodnie z art. 22 Ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, 58-200 Dzierżoniów, ul. Cicha 1, Zamówienia Publiczne..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, 58-200 Dzierżoniów, ul.Cicha1, Sekretariat Dyrektora..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prusa w Dzierżoniowie.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Kopernika 7, w ramach zadania pn.: "Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie".
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego(...)"Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza"
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Przebudowa i rozbudowa dróg powiatowych nr 2877D i 3016D w m. Pieszyce w ramach zadania: przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2877D i 3016D w Pieszycach na skrzyżowanie typu rondo wraz z od...
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia strażackiego dla OSP Szczuczyn w ramach projektu pn. Eko Straż w Jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczuczynie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- "Zakup sprzętu (2 samochodów ratowniczo-gaśniczych lekkich) niezbędnego do skutecznego prowadzenia akcji ratowniczych na terenie gminy Zadzim".
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (II)
- Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.