Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Gliwice: Organizacja zielonej szkoły dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 z siedzibą w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 21119 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 , ul. Kozielska 39, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2379950, faks 32 2379415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zielonej szkoły dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 z siedzibą w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku w ramach Zielonej szkoły dla około 84 dzieci z klas III uczęszczających do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr1 z siedzibą w Gliwicach w okresie od 3.06. 2013r. do 16.06. 2013r (14 dni, 13 noclegów) 1. Wymagania dotyczące ośrodka: miejscowość nadmorska odległość ośrodka od morza do 200 m. teren ośrodka ogrodzony, chroniony całodobowo, z placem zabaw, boiskami, oddalony od ruchliwej ulicy i torowisk możliwość ogrzewania ośrodka (CO) na wniosek uczestników w przypadku gdy temperatura wewnątrz budynku spadnie do 18 stopni wysokość budynku - maksymalnie 3 kondygnacyjny 2. Zakwaterowanie: pokoje 2,3,4 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym i bieżącą ciepłą wodą łóżka niepiętrowe sprzątanie pokoi przez obsługę ośrodka 3 - 4 razy na tydzień zakwaterowanie dzieci powinno umożliwiać bliski kontakt wychowawcy z uczniami (pokój wychowawcy na tym samym piętrze) pokoje wyposażone w szafę ubraniową, stolik oraz krzesła po jednym dla każdego dziecka wejścia do pokoi z korytarza wewnętrznego. 3. Warunki dodatkowe: możliwość korzystania ze sprzętu sportowego plac zabaw z bezpiecznymi dla dzieci urządzeniami nieodpłatne korzystanie z basenu co najmniej 1 raz w tygodniu, pod opieką ratownika organizacja co najmniej 4 dyskotek, zapewniając sprzęt nagłaśniający, grający i muzykę dla uczniów SP 1 Gliwice sala przystosowana do prowadzenia zajęć dydaktycznych (z kredą i tablicą) stołówka na terenie ośrodka zapewniająca korzystanie z posiłków w tym samym czasie wszystkim uczestnikom pobytu stół do ping - ponga całodobowy dostęp do telefonu organizowanie przez ośrodek konkursów z nagrodami typu: chrzest kolonisty, wybory miss i mistera, pidżamowe party, itp 1 - 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek, ognisko nie jest zamiennikiem kolacji. 4. Warunki żywienia: 3 posiłki plus podwieczorek posiłki urozmaicone, przygotowane w miejscu zamieszkania, odpowiadające normom żywieniowym zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, duża ilość warzyw i owoców kuchnia uwzględnia ewentualne indywidualne diety napoje i pieczywo dla dzieci dostępne przez cały dzień suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie całodniowe wycieczki organizowane w czasie trwania turnusu suchy prowiant powinien zawierać co najmniej : pieczywo (2 bułki/kanapki), drożdżówka, 2 wody mineralne niegazowane, owoc, słodki batonik). 5. Dojazd i powrót: oferent zabezpiecza dojazd i powrót wysokiej, zachodniej klasy autokarami jednopoziomowymi, z ważnymi badaniami technicznymi, wyposażonymi w WC, klimatyzację, pasy bezpieczeństwa przy każdym siedzeniu, video, kasety VHS lub DVD przeznaczone dla dzieci w wieku szkolnym każdy autokar obsługiwany przez 2 doświadczonych kierowców ilość autokarów dostosowana do ilości uczestników przewóz uczestników do miejsca docelowego w ciągu dnia zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdów przed rozpoczęciem podróży przez odpowiednie służby kontroli w razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokarów, wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godz. do podstawienia pojazdów sprawnych 6. Opieka medyczna: pielęgniarka do dyspozycji dzieci na terenie ośrodka przez całą dobę lekarz przychodzący na wezwanie podstawowe lekarstwa w ramach kosztów ( np. środki opatrunkowe, lekarstwa przeciwbólowe) sprawowanie opieki przez pielęgniarkę nad dziećmi przebywającymi w izolatce realizacja programu profilaktyki zdrowotnej wg propozycji załączonego RAMOWEGO PROGRAMU PROFILAKTYKI. 7. Dodatkowe usługi: trzy autokarowe, całodniowe wycieczki z przewodnikiem dwie wycieczki środowiskowe, poprzedzone prelekcją lub zamiana na inne atrakcje bezpłatny pobyt kierownika kolonii, 1 opiekuna na 15 uczniów (74 dzieci) i 2 opiekunów dla dzieci niepełnosprawnych (10 dzieci) ubezpieczenie NNW w czasie podróży i pobytu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wpis do rejestr organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z pózn. zm. Warunek posiadania uprawnien musi spełniac co najmniej jeden z podmiotów wystąępujących wspólnie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie zamówienia, to znaczy zrealizowanie jako wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch zadań o podobnym charakterze i złożoności ( co najmniej 2 zielone szkoły 14 dniowe dla co najmniej 70 dzieci, w czasie których był realizowany program profilaktyki zdrowotnej. warunek dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy którzy dysponują co najmniej 1 osoba mająca uprawnienia do wykonywania zawodu pielęgniarki zgodnie z art. 7 ust.1 Ustawy o zawodach pielęgniarki - Dz.U. 2011, nr 174, poz.1039.. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1 gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 z siedziba w Gliwicach, 44 - 100 Gliwice, ul. Kozielska 39.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 z siedziba w Gliwicach, ul. Kozielska 39, p. 26 (I piętro) lub listownie na adres zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP.261.4.2025 Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych - Zadanie nr 5
- Dostawa monitorów interaktywnych. Znak sprawy: DZPZ.282.35.2025.AL
- Szkolenia specjalistyczne w zakresie dostępności, komunikacji interpersonalnej z użyciem języka prostego i ewakuacji osób ze szczególnymi potrzebami. Znak sprawy: DZPZ.283.42.2025.EO
- Budowa automatycznych, jednostanowiskowych toalet publicznych - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- ZP/G/25/25Wykonanie i instalacja dedykowanego oprogramowania do sterowania modułami które będzie uzupełnieniem ciągu technologicznego urządzenia do nanoszenia nanowłókien
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Organizacja warsztatów wyjazdowych w ramach projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA"
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- ORGANIZACJA KOLONII PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU "AKADEMIA MALUSZKA"
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.