Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-02
Warszawa: Dostawa fabrycznie nowego fortepianu koncertowego
Numer ogłoszenia: 211205 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawskie Towarzystwo Muzyczne im. Stanisława Moniuszki, ul. Morskie Oko 2, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8496856, fax 022 8495651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtm.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego fortepianu koncertowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup fabrycznie nowego fortepianu koncertowego o wartości poniżej progów unijnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.31.00.00 - Instrumenty muzyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art.22 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez konsorcjum w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, o których mowa w punktach 3-6, dla każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. 7. Opis techniczny i wyposażenie oferowanego instrumentu - załącznik Nr 3, 8.Nazwa i dane adresowe podmiotu, który będzie wykonywał naprawy gwarancyjne oraz nazwa i dane adresowe podmiotu, który będzie wykonywał naprawy pogwarancyjne- załącznik Nr 4, 9.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w oryginale lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum i zawarcia umowy w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Wszelkie wymagane przez zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 3,4,6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy co do ważności dokumentu stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory artystyczne - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtm.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawskie Towarzystwo Muzyczne im. Stanisława Moniuszki ul. Morskie Oko 2 02-511 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Warszawskie Towarzystwo Muzyczne im. Stanisława Moniuszki ul. Morskie Oko 2 02-511 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs na remont schodów zewnętrznych przy budynku Kochanowskiego 29 od strony ulicy w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.