Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-07
Poznań: Zakup usług domu mediowego w kampanii reklamowej Poznania jako miasta start-upów
i innowacyjności
Numer ogłoszenia: 211213 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług domu mediowego w kampanii reklamowej Poznania jako miasta start-upów i innowacyjności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie szczegółowego mediaplanu, zakup powierzchni reklamowych w portalach internetowych, optymalizacja nośników w trakcie trwania kampanii i realizacja na nich internetowej kampanii reklamowej Poznania jako miasta start-upów i innowacyjności na podstawie briefu stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Brief określa grupy i rynki docelowe, wymagane witryny internetowe, formę emisji oraz daty graniczne trwania kampanii. Do zadań Wykonawcy należeć będzie stworzenie szczegółowego mediaplanu, zakup na jego podstawie powierzchni reklamowych, zrealizowanie i optymalizacja w trakcie trwania na tych nośnikach kampanii reklamowej na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego projektów, a także podsumowanie efektywności kampanii w postaci raportu z przeprowadzenia kampanii na podstawie wytycznych zawartych w briefie. CPV: 79341000-6 1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w wymiarze nie przekraczającym 10% wartości zamówienia podstawowego. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w wymiarze nie przekraczającym 10% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie usług tożsamych do przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia-warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: -posiadanie doświadczenia w zrealizowaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzech kompleksowych usług polegających na zaplanowaniu, zakupie, realizacji i badaniu skuteczności kampanii promocyjnych na nośnikach polskich lub zagranicznych w Internecie, z uwzględnieniem geotargetowania kampanii na miasta, regiony lub państwa, na kwotę minimum 250 000 zł brutto każda. -posiadanie doświadczenia w zrealizowaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzech kompleksowych usług polegających na zaplanowaniu, zakupie, realizacji i badaniu skuteczności kampanii promocyjnych na nośnikach geotargetowanych z użyciem form video w Internecie, trwających co najmniej 30 dni każda. -posiadanie doświadczenia w zrealizowaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na zaplanowaniu i zakupie mediów w kampanii reklamowej w Internecie w modelu Real Time Bidding. -posiadanie doświadczenia w zrealizowaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na zaplanowaniu i zakupie mediów w kampanii reklamowej w Internecie z wykorzystaniem SEM( Gogle), Facebook, Youtube.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie oprogramowaniem będącym adserwerem pełniącym jednocześnie rolę adserwera emisyjnego jak i adserwera afiliacyjnego, umożliwiającym jednoczesny pomiar zmiennych wizerunkowych i efektywnościowych kampanii reklamowej w Internecie oraz pełnej informacji o zachowaniu użytkowników odtwarzających materiały multimedialne ( audio i wideo) kampanii reklamowej w Internecie tj. liczby rozpoczętych odtworzeń materiałów multimedialnych, liczby odtworzeń całkowitych oraz liczby sesji w dowolnych przedziałach czasowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie zespołem osób posiadających określone poniżej doświadczenie zawodowe: - jedna osoba -Opiekun klienta- posiadająca doświadczenie w koordynacji co najmniej dwóch kampanii reklamowych w Internecie, na kwotę min. 250 000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat; -jedna osoba- Specjalista ds. planowania i zakupu- posiadająca doświadczenie w planowaniu i dokonywaniu zakupu mediów w minimum 2 kampaniach reklamowych w Internecie, na kwotę minimum 250 000 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat -jedna osoba- Specjalista ds. planowania i zakupu SEM/SEO- posiadająca doświadczenie w planowaniu i dokonywaniu zakupu mediów w minimum 5 kampaniach reklamowych w Internecie lub dla minimum 5 klientów, na kwotę minimum 10 000 zł brutto każda kampania lub minimum 10 000 zł brutto budżetu zrealizowanego dla każdego klienta, w okresie ostatnich trzech lat.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-oświadczenie dot. dysponowania oprogramowaniem- wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ; -Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; -Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - powiększenie zasięgu emisji w grupach docelowych - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji zmiany harmonogramu realizacji wydarzeń w ramach kampanii Startup Poznań oraz w sytuacji osiągania przez Wykonawcę niższej niż zakładana efektywność działań w następującym zakresie: -zmiany harmonogramu i terminów realizacji kampanii internetowej wynikających z mediaplanu, -zmiany doboru mediów i formatów,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan/pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 154.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 152.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa artykułów gospodarczych,naczyń jednorazowych,kremu do rąk dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Adaptacja pomieszczeń po Chemoterapii Jednego Dnia dla Ośrodka Leczenia Biologicznego w budynku Neurologii i Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu
- ZP3/3794/25 - Sukcesywna dostawa wraz z transportem i wniesieniem materiałów biurowych (przyborów do pisania) do jednostek UAM w Poznaniu
- Zakup produktu leczniczego jednorazowego użytku dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - gazy medyczne
- Dostawa worków foliowych
- Opracowanie projektu modernizacji budynku z przystosowaniem do aktualnych wymagań w zakresie ochrony p/pożarowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w Słubicach oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.