Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Żyrardów: Przebudowa ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ul 1-go Maja do ul. Krótkiej
Numer ogłoszenia: 211220 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8581567, faks 046 8553782.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ul 1-go Maja do ul. Krótkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ul. 1-go Maja do ul. Krótkiej, w tym: 1. Branża drogowa: - budowa nawierzchni, chodników, miejsc postojowych, wjazdów do posesji, ścieżki rowerowej; - budowa ciągu pieszo - jezdnego na odcinku od ul. Narutowicza do Al. Partyzantów (w tym: nawierzchnia, chodniki, mury oporowe dla podestów, fontanny, elementy małej architektury, podesty dla niepełnosprawnych); - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem organizacji ruchu; 2. Branża sanitarna - budowa kanalizacji deszczowej, przyłączy do fontann; 3. Branża elektryczna - skablowanie linii zasilających niskiego napięcia, zmiana przyłączy z napowietrznego na kablowe, skablowanie i budowa oświetlenia ulicznego, wykonanie zasilania i przyłączy dla fontann, przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Okrzei i Al. Partyzantów; - Zmiana przyłączy z napowietrznych na kablowe polegać będzie na wykonaniu połączenia pomiędzy starym a nowym WLZ przy pomocy listwy w miejscu przejścia dotychczasowego zasilania przez elewację budynku, a w przypadku konieczności likwidacji stojaka dachowego w miejscu umożliwiającym to połączenie. 4. pełna obsługa geodezyjna - wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 5. wykonanie, uzgodnienie i wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót i późniejsza jego likwidacja, 6. przywrócenie terenu przyległego do stanu pierwotnego, 7. wykonanie dokumentacji budowlanej powykonawczej, 8. dozór placu budowy, ubezpieczenie budowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Zamawiający informuje, że: 1. Na stronie internetowej zamieszczone jest dokumentacja techniczna przebudowy ul. Okrzei na odcinku od ul. Legionów Polskich do ul. Krótkiej. 2. Przedmiotem przetargu jest przebudowa ul. Okrzei I etap - na odcinku od ul. Krótkiej do ul. 1-go Maja i ten zakres projektu należy brać pod uwagę przy sporządzaniu oferty. 3. Dokonana została zmiana rodzaju kostki granitowej zastosowanej w projekcie : Wszystkie elementy drogi z zastosowaniem kostki granitowej maja być wykonane z kostki granitowej surowo łupanej. Podane w projekcie wymiary kostki granitowej i przedmiary pozostają bez zmian. W przypadku opisania przez Projektanta materiałów czy urządzeń przy użyciu nazw, patentów, producenta, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział - złożyć ofertę wykonawcy, którzy: 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust 1-4; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Wykażą, że robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem kierować będą osoby, posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego tj. uprawnienia w zakresie budowy dróg, kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, sieci elektroenergetycznych; 4. Wykażą, że z należytą starannością zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane o podobnym zakresie rzeczowym i wartości robót lub, w przypadku braku wykonania ww. robót w jednym zamówieniu, o zakresie rzeczowym i wartości jaka wynika z dokumentacji technicznej dla poszczególnych branż. Za roboty o podobnym zakresie rzeczowym i wartości jak w niniejszym postępowaniu należy uznać roboty budowlane w zakresie: - budowy kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości min. 500 000,00 zł, - kablowania linii średniego i niskiego napięcia o wartości min. 300 000,00 zł, - budowa nawierzchni z kostki granitowej lub kostki betonowej i betonu asfaltowego o wartości min. 500 000,00 zł. 5.Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają zdolność kredytową lub środki własne w wysokości min. 500 000,00 zł, oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość o wysokości co najmniej 500 000,00 zł. 6. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub posiadają pisemne oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły [spełnia - nie spełnia]. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. Z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi również wyraźnie wynikać, że Wykonawca posiada ubezpieczenie terenu budowy od wszelkich szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi - od ryzyka budowlanego oraz odpowiedzialności cywilnej. 4) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawcy posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. 5) Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót poszczególnych branż. 6) Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem: a/ osoby, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy wraz z jej uprawnieniami umożliwiającymi sprawowanie ww. funkcji zgodnie z przepisami prawa Budowlanego (załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji), b/ osób, które kierować będą robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej wraz z ich uprawnieniami budowlanymi w ww. specjalnościach określonymi przepisami Prawa budowlanego (załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji); 7) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy - w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 10) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5 ppkt 4. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego 11) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 12) Wypełniony (Druk Oferta), stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; W ofercie Wykonawca musi wskazać części zamówienia, które powierzy podwykonawcom.; 13) Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy; 14) Kosztorys ofertowy - jednostkowy i szczegółowy opracowany zgodnie z pkt. 12 ppkt.6; Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez uprawnionego Wykonawcę tłumaczenia. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6 ppkt 1) i 2), a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 1) i 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (dokumenty z pkt a i b winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w posterowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert) c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (dokument z pkt c winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w posterowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert) W zakresie dokumentów wymienionych w pkt. 6 ppkt 8 i 9 wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust. 4-8 i 9 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Przy składaniu dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej należy się kierować wytycznymi Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) i złożyć dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa
Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji, pok. 31 II piętro
Al. Jana Pawła II nr 1
96-300 Żyrardów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji, pok. 31 II piętro Al. Jana Pawła II nr 1 96-300 Żyrardów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Projekt oraz wykonanie renowacji elementów werandy przy budynku A wraz z renowacją stolarki drzwiowej pomiędzy werandą a oddziałem szpitalnym Szpitala Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
- Opracowanie projektu oraz wykonanie rewitalizacji przestrzeni publicznej Szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu zieleni i małej architektury oraz utworzenie systemu wystawienniczego obejmującego
- Rewitalizacja (oczyszczenie i odnowienie) Elewacji całego budynku A Szpitala Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
- Poprawa przejezdności i bezpieczeństwa ruchu na drodze powiatowej nr 4719W Puszcza Mariańska - Mszczonów.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa ulicy Potulickiej w Bydgoszczy wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej na działkach o nr ewid. 235 i 237 w obr. 42
- Budowa drogi gminnej relacji Zdziar Wielki - Zdziar Łopatki - Krawięczyn - Nowe Żochowo na odcinku od km 0+000,00 do km 0+408,10
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Krzywanice
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.