eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówRozbudowa straznicy KPPSP w Myszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Myszków: Rozbudowa straznicy KPPSP w Myszkowie
Numer ogłoszenia: 211236 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie, ul. Jana Pawła II 11, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3131541, fax 034 3131541.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa straznicy KPPSP w Myszkowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Rozbudową strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie na potrzeby Zintegrowanego Stanowiska Dyspozytorskiego powiatu myszkowskiego Na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień przedmiot zamówienia określony jest kodem: 45 21 61 21-8 - obiekty straży pożarnej. 2. Rozbudowa budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie polega na: a) dobudowaniu do istniejącego budynku strażnicy trzykondygnacyjnego budynku przeznaczonego na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego o następującym programie użytkowym: ­ w poziomie parteru należy wykonać garaż dla: samochodów Pogotowia Ratunkowego, wozu bojowego GCBA, samochodu specjalnego cysterny SCZ - 18 oraz magazyn podręczny na środki gaśnicze, pomieszczenia kotłowni, wiatrołapu, i klatki schodowej - o łącznej powierzchni 271,2m2, ­ na pierwszym piętrze należy wybudować pomieszczenia: szatni, natrysków, WC, przedsionki, pomieszczenie ześlizgu, schowek porządkowy, pomieszczenie biurowe, świetlica do prowadzenia szkoleń, korytarz, klatka schodowa - o łącznej powierzchni - 271,2m2, ­ na drugim piętrze należy wykonać pomieszczenia: salę lekarzy, salę sanitariuszy i kierowców, natryski, WC, przedsionek, pokój do kontaktów z mediami, salę decyzyjną, salę operacyjną, pomieszczenia archiwizacji danych, zaplecze socjalne, korytarz, klatkę schodową - o łącznej powierzchni 272,6m, b) nadbudowaniu istniejącego parterowego budynku gospodarczego o jedną kondygnację w celu uzyskania sali gimnastycznej z zapleczem (szatnie) oraz korytarza - o łącznej powierzchni 276,6m2, c) wykonaniu: ­ przyłącza wody i inst. wod-kan, ­ instalacji elektrycznej, ­ instalacji wewnętrznej gazu, ­ kotłowni gazowej i wymiennikowi c.w.u., ­ instalacji c.o. i wentylacji mechanicznej, ­ instalacji kontroli dostępu, ­ instalacji telewizji przemysłowej. 3. Dane charakterystyczne budowanych obiektów: a) obiekt dobudowywany (pkt 2a): ­ wymiary gabarytowe: 19,00 x 18,26m, ­ powierzchnia zabudowy: 321,7m2, ­ powierzchnia użytkowa: 815,0m, ­ kubatura: 3 776m3. b) obiekt nadbudowywany (pkt 2b): ­ wymiary gabarytowe: 27,60 x 14,81m, ­ powierzchnia zabudowy: 325,0m2, ­ powierzchnia użytkowa: 276,6m, ­ kubatura: 1 867m3. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w projektach budowlanych, w przedmiarach robót i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 40 000,00 zł. Termin wpłaty wadium - do dnia 23.11.2007 r. do godz. 1430 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 200 r., Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: 27 8279 0000 0100 2365 2001 0004 z dopiskiem Wadium - rozbudowa budynku strażnicy. Wadium w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. Wszystkie formy wadium, poza pieniądzem, muszą mieć określony termin ich ważności, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony jeżeli: a) z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia, b) do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy i kierowników robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostanie podane co najmniej jedno zadanie z zakresu budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy budynków, odpowiadające wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W tabeli należy umieścić wartości robót oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione przez wykonawcę roboty zostały wykonane należycie, wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; b) w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, który należy załączyć do oferty, wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia; c) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy oraz przynajmniej 6 pracowników, przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; d) w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony jeżeli: a) bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa, w których wykonawca posiada rachunek, w swojej informacji wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzi, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00zł lub potwierdzi zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej 300 000,00 zł, b) z polisy ubezpieczenia, a w przypadku jej braku z innego dokumentu będzie wynikało, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności; c) z harmonogramu rzeczowo - finansowego będzie wynikało, że wykonawca jest w stanie wykonać zamówienie w oferowanym terminie, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 warunek będzie spełniony jeżeli wykonawcy złożą stosowne oświadczenie wg wzoru podanego przez zamawiającego 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty uprawniające kierownika budowy i kierowników robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 6) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z podaniem nazwy i adresu firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00 zł. lub potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej niż 300 000,00zł, 8) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, 9) harmonogram rzeczowo finansowy zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na dostawy i etapy robót, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Z uwagi na plan finansowy Zamawiającego dotyczący przedmiotowej inwestycji harmonogram musi uwzględniać finansowanie wykonanych robót w następujących wysokościach: - rok 2008 - 1 500 000,00 brutto - rok 2009 - dopełnienie do całkowitej wartości ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przez Wykonawcę przedstawionego w ofercie harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania. 10) oświadczenie o spełnieniu warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych dotyczącego udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 11) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z uiszczaniem podatków, 12) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu w uiszczaniu opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 3), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. ppkt 1) i 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 4. stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. ppkt 1), 2), 5), 6), 7), 8), 11), 12), 13), i w pkt 4., są składane w oryginale lub kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę w nw. sposób. 9. Na kserokopii dokumentu wykonawca winien zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. Kserokopie dokumentów potwierdzone w inny sposób niż wyżej opisany są niezgodne z wymaganą przez zamawiającego formą oferty i będą potraktowane jako dokumenty budzące wątpliwości co do ich prawdziwości. Zamawiający może wówczas zażądać od wykonawcy przedłożenia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii takiego dokumentu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.myszkow.katowice.kwpsp.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Myszkowie, ul. Jana Pawła II 11, 42-300 Myszków.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Myszkowie, ul. Jana Pawła II 11, 42-300 Myszków, pokój nr 7 Sekcja Kwatermistrzowska.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.