To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Wiskitki: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Wiskitki
Numer ogłoszenia: 211247 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163615 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, faks 046 8554154.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Wiskitki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na rok 2012 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. Zadania, o których mowa wyżej są zapisane w budżecie Gminy na 2012 r., a Rada Gminy w uchwale nr 33/XVI/12 z dnia 29 czerwca 2012 roku upoważniła Wójta Gminy do zaciągnięcia kredytu. Zamawiający zobowiązuje się do zaciągnięcia kredytu w wysokości 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych). Kredytobiorcy /Zamawiającemu/ przysługuje prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Kredyt będzie spłacany w miesięcznych równych ratach. Termin spłaty kredytu wynosi 8 lat, rozpoczynając od dnia 10 stycznia 2013 r., a kończąc 10 grudnia 2020 r. Uruchomienie kredytu nastąpi w dniu podpisania umowy. Na dzień podpisania umowy Zamawiający będzie dysponował opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty kredytu. Kredyt będzie realizowany w transzach, w terminach i kwotach określonych przez Zamawiającego. 1) Zamawiający będzie korzystał z kredytu w ustalonych z bankiem transzach. Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji w ciągu 3 dni od chwili zapotrzebowania przez Zamawiającego określonej kwoty, 2) spłata kredytu będzie następować w 96 /równych/ ratach miesięcznych, płatnych 10-tego dnia kalendarzowego każdego miesiąca przez kolejnych 8 lat rozpoczynając od dnia 10 stycznia 2013 r, a kończąc dnia 10 grudnia 2020 r. Jeżeli termin spłaty przypadnie w dniu wolnym ustawowo, za dzień spłaty przyjmuje się pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu. 3) na koszt kredytu składa się suma oprocentowania /odsetki/, zawierających stałą marżę /stała marża banku przez cały okres trwania umowy/ i prowizja nie wyższa niż 3.000,00 zł (jednorazowa, płatna w dniu podpisania umowy), 4) Jedynym kosztem kredytu poza prowizją /jednorazową/ i stałą marżą jest jego oprocentowanie. Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg formuły WIBOR 1M 5) marża banku będzie płatna razem z oprocentowaniem raty kredytu. 6) koszt prowizji przygotowawczej bank określi w ofercie w wartościach złotowych, 7) marża banku nie ulegnie zmianie przez cały okres spłaty kredytu. 8) Zamawiający dopuszcza, aby załącznikiem do umowy był regulamin banku. 9) Zamawiający zabezpieczy kredyt w postaci oświadczenia wekslowego - weksel in blanco w treści zaproponowanej przez wybrany bank. Weksel in blanco zostanie podpisany przez Wójta Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. Umowa powinna przewidywać finansowanie i refinansowanie części poniesionych wydatków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOCHACZEWIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOCHACZEWIE
- Bank Spółdzielczy w Sochaczewie, ul. Reymonta 18, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 637500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 651125,00
Oferta z najniższą ceną: 651125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 659812,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI WISKITKI
więcej: przetargi WISKITKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.