eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówDostawa samochodu specjalistycznego do przewozu towarów i osób



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Augustów: Dostawa samochodu specjalistycznego do przewozu towarów i osób
Numer ogłoszenia: 211254 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Brzostowskiego 10, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 0-87 6432286, fax 0-87 6436484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.wiw.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalistycznego do przewozu towarów i osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu fabrycznie nowego do przewozu towarów i osób przystosowanego do pracy w zróżnicowanym terenie sztuk jeden. Samochód o pojemności silnika nie mniejszej niż 2000 cm3, rok produkcji 2007, nadwozie ilość drzwi 2 lub 4, ilość miejsc nie mniej niż 3, kolor nadwozia dowolny z wyjątkiem żółtego, silnik o mocy nie mniejszej niż 85 KW, napęd przedni lub tylny, posiadający mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (LSD) w przypadku napędu na tylną oś, w przypadku napędu przedniego wyposażony w system ABS , skrzynia biegów manualna - min. 5 biegów do przodu, wspomaganie układu kierowniczego, kolumna kierownicy z regulacją, poduszki powietrzne przednie, pasy bezpieczeństwa z napinaczami, immobilizer, klimatyzacja manualna lub automatyczna, głośniki + antena z instalacją do montażu radia, fotel kierowcy z regulacją, obręcze kół min. R15, czujnik cofania, przestrzeń ładunkowa zamknięta ,pokryta materiałem łatwo zmywalnym nieprzesiąkliwym z cechami odporności na tłuszcze i środki dezynfekcyjne ,o ładowności w kg wraz z kierowcą min. 800 kg. , prześwit minimalny ( mm) 190 , minimum trzyletnia gwarancja ( lub do przebiegu 100000 km. ), na podzespoły mechaniczne i trzy letnia na powłokę lakiernicza, minimum sześcioletnia gwarancja na perforację nadwozia, tapicerka min. materiałowa lub welurowa, podgrzewana tylna szyba

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w Rozdziale X. V. Kryterium oceny ofert Cena - 100 % Liczona wg wzoru: Cmin Cof = x 100 pkt Cof bad gdzie: Cmin - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków wymienionych w Rozdziale V niniejszej specyfikacji, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 ). 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.wiw.gov.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Augustowie ul. Brzostowskiego 10; 16-300 Augustów tel. (87) 643-22-86 fax. (87) 643-64-84 e-mail: augustow.piw@wetgiw.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Augustowie ul. Brzostowskiego 10; 16-300 Augustów tel. (87) 643-22-86 fax. (87) 643-64-84 e-mail: augustow.piw@wetgiw.gov.pl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.