Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-15
Olsztyn: naprawa i regeneracja podzespołów i części zamiennych do pojazdów samochodowych
Numer ogłoszenia: 211272 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5423856, faks 89 5422815, 5423022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa i regeneracja podzespołów i części zamiennych do pojazdów samochodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy i regeneracji podzespołów i części zamiennych do pojazdów samochodowych w ilościach zawartych poniżej z których maksymalne ilości ujęte w opcji -mogą być realizowane w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych zamawiającego. Uwaga. Ilość podstawową Zamawiający zrealizuje w całości. Natomiast w przypadku uruchomienia opcji, ilość podana w poszczególnych pozycjach nie jest równoznaczna z tym, że dotyczyć będzie wszystkich pozycji i że zostanie wykorzystana w całości. 1. GŁOWICA PRZEDNIA SILN. S-359M - ilość podstawowa -10 szt. opcja -5szt. ogółem -15 szt. 2. GŁOWICA ŚRODKOWA SILN. S-359M -ilość podstawowa -10 szt. opcja -5szt. ogółem -15 szt. 3. GŁOWICA TYLNA SILNIKA S-359M -ilość podstawowa -10 szt. opcja -5szt. ogółem -15 szt. 4. SPRZĘGŁO -ilość podstawowa -10 szt. opcja -5 szt. ogółem -15 szt. 5. DWUOBWODOWY MECHANIZM -ilość podstawowa -20 szt. opcja -10 szt. ogółem -30 szt. 6. DWUOBWODOWY MECHANIZM -ilość podstawowa -20 szt. opcja -10 szt. ogółem -30 szt. 7. ROZRUSZNIK R-10C KPL.-ilość podstawowa -20 szt. opcja -10 szt. ogółem-30szt. 8. ROZRUSZNIK R-10CW KPL..-ilość podstawowa -20 szt. opcja -10 szt. ogółem-30 szt. 9. PRZEKŁADNIA (TYPU ZIŁ) -ilość podstawowa -10 szt. opcja -5 szt. ogółem -15 szt. 10. PRZEKŁADNIA KIER.(TYP ZIŁ) -ilość podstawowa -10 szt. opcja -5 szt. ogółem -15 szt. 11. WAŁ NAPĘDOWY-ilość podstawowa -12 szt. opcja -6 szt. ogółem -18 szt. 12. WAŁ NAPĘDOWY -ilość podstawowa -12 szt. opcja -6 szt. ogółem -18 szt. 13. WAŁ NAPĘDOWY -ilość podstawowa -12 szt. opcja -6 szt. ogółem -18 szt. 14. WAŁ NAPĘDOWY -ilość podstawowa -12 szt. opcja -6 szt. ogółem -18 szt. 15. WAŁ NAPĘDOWY -ilość podstawowa -12 szt. opcja -6 szt. ogółem -18 szt. 16. SKRZYNIA BIEGÓW -ilość podstawowa -1 szt. opcja -1 szt. ogółem -2 szt. 17. SKRZYNIA BIEGÓW -ilość podstawowa -1 szt. opcja -1 szt. ogółem -2 szt. 18. SKRZYNIA BIEGÓW -ilość podstawowa -2 szt. opcja -1 szt. ogółem -3 szt. 19. SPRĘŻARKA KPL -ilość podstawowa -20 szt. opcja -10 szt. ogółem -30 szt. Szczegółowy opis związany z realizacją przedmiotu zamówienia: a)asortyment podlegający regeneracji będzie udostępniony do oględzin dla potencjalnych Wykonawców celem oszacowania zakresu i kosztów naprawy w JW 1106 Olsztyn, ul. Jagiellończyka 43 od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 do 13.00 do 2 dni przed otwarciem ofert, po telefonicznym uzgodnieniu terminu (Ryszard KAŹMIERCZAK tel. (89) 542 29 15) w JW 1106 Skład Olsztyn ul. Jagiellończyka 43, b)Zamawiający po przekazaniu Wykonawcy asortymentu podlegającego regeneracji nie przewiduje dokonywania wymiany go na kolejne egzemplarze w przypadku negatywnej weryfikacji pod kątem przydatności do regeneracji, jak również zwiększania kosztów za ewentualne braki w ukompletowaniu lub części nie nadającej się do naprawy; c)wszystkie części zamienne zwane dalej wyrobami użyte do wykonania napraw mają być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu. Nie dopuszcza się możliwości użycia części regenerowanych; d)układy podzespołów posiadające zbiorniki do ich smarowania muszą być zalane odpowiednim płynem eksploatacyjnym w ilości nominalnej, oplombowane i pomalowane; e)wszystkie zregenerowane podzespoły i części zamienne muszą być pomalowane; f)podzespoły i części zamienne regenerowane muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację zakładu dokonującego regeneracji ( np. oznaczenie trwałe lub plomba przymocowana do zasadniczego elementu podzespołu z cechą zakładu, nr kolejnym części zamiennej); g)wyroby użyte do wykonania usługi, które mogą stwarzać zagrożenie podlegają ocenie zgodności z zasadniczymi wymaganiami, zakładową dokumentacją techniczną regeneracji części zamiennych lub określoną normą oraz podlegają obowiązkowemu oznakowaniu znakiem CE (Dz.U. 2002r. nr 166, poz. 1360). h)regenerowane części zamienne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, muszą spełniać wszystkie parametry techniczne danego podzespołu określone przez producenta oryginalnych podzespołów zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa i wpływu podzespołu na awaryjność całego zespołu lub układu, w którym pracują. i)zregenerowane podzespoły muszą być poddane badaniom na stanowisku kontrolnym; j)pisemny protokół z badania należy dołączyć do przedmiotu zamówienia; k)wszystkie części zamienne będą podlegać odbiorowi ilościowo-jakościowemu przez przedstawicieli Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego, które wskaże Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych MON. Dostarczone wyroby podlegają wojskowemu odbiorowi technicznemu realizowanemu bez powoływania się na wymagania AQAP. l)na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od daty dostawy do magazynu Zmawiającego JW 1106 Skład Olsztyn, ul. Jagiellończyka 43; m)wszelkie koszty związane z odbiorem części do regeneracji i po jej wykonaniu pokrywa Wykonawca; Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składnie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.61.00 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego 50.11.63.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji przekładni pojazdów 50.11.64.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów przekładniowych pojazdów 50.22.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji skrzyni przekładniowych 50.53.13.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1106, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 08:00, miejsce: JW 1106, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, bud. 1, pok.18. Oferty można składać w dni robocze godz. 7.30 do 14.30. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na biurze przepustek lub u oficera.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
- Usługa szacowania szkód wyrządzonych przez bobry w drzewostanach, zadrzewieniach lub sadach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego - 3 zadania
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa odczynników, przeciwciał oraz kolumienek immunoafinitywnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytety Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą oraz instalacją schładzalnika wieżowego mleka dla jednostki UWM w Olsztynie
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.