Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Pietrowice Wielkie: Dostawa i montaż systemu alarmowania ludności Gminy Pietrowice Wielkie
Numer ogłoszenia: 211322 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pietrowice Wielkie , ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, tel. 032-4198407, faks 032-4198407.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.ug.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pietrowicewielkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu alarmowania ludności Gminy Pietrowice Wielkie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż 7 stacji obiektowych typu DSP-52 ( w tym: anteny zewnętrznej, terminalu DTG-53) dostawa i montaż jednej stacji bazowej typu DSP-15, ( w tym: anteny bazowej, programu komputerowego) wraz z radiotelefonem, dostawa i montaż 11 syren elektronicznych serii DSE z głośnikami szczelinowymi i masztami antenowymi Syreny elektroniczne zamontowane zostaną w sołectwach: Samborowice, Lekartów, Cyprzanów, Pietrowice Wielkie - 3 sztuki, Gródczanki, Maków, Krowiarki, Pawłów, Żerdziny. Stacja bazowa typu DSP-15 zamontowana zostanie w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie. Systemy selektywnego alarmowania zamontowane zostaną w sołectwach: Gródczanki, Samborowice, Lekartów, Maków, Krowiarki, Pawłów, Żerdziny. Inne istotne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia - 24 godziny; 2)Okres gwarancyjny przedmiotu zamówienia i trwałość projektu jako systemu ostrzegania i alarmowania ludności 5 lat; 3)Wykonawca musi zapewnić przeglądy gwarancyjne przedmiotu zamówienia, o ile są wymagane przez producenta, przez okres 5 lat; 4)Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zmówienia przeprowadzi szkolenie dla 4 osób z zakresu eksploatacji zamontowanych urządzeń; 5)W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odebrania uszkodzonego sprzętu i dostarczeniu go po naprawie oraz zamontowanie w uprzednim miejscu na własny koszt; 6)Wykonawca po zrealizowaniu całości przedmiotu zmówienia, zademonstruje Zamawiającemu poprawność jego działania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.24.00.00 - Syreny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100.000,00 zł. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Ocena spełnienia warunków udziału w przetargu będzie polegać na dostarczeniu oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (którego wzór przedstawiono w rozdziale V SIWZ). 2.Do Formularza Ofertowego należy dołączyć: a)aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia - za ważny zostanie uznany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dokument winien być ważny w dniu składania ofert, c)kosztorys ofertowy, d)proponowany okres gwarancji, nie niższy niż 24 miesiące, e)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, f)wskazanie zakresu prac planowanych do powierzenia podwykonawcy, jeśli zamawiający zamierza powierzyć część prac podwykonawcą, 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonane, lub nienależyte wykonanie zobowiązania 4.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas aby każdy z jego członków osobno złożył dokumenty wymagane w pkt. 2 a, b niniejszego rozdziału oraz załączniki nr 1 i 3 do siwz. Konsorcjum ustanawia również pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz podpisania umowy w przypadku wygrania postępowania przez konsorcjum. Pozostałe dokumenty wymagane w siwz (rozdział I i II) składa partner wiodący konsorcjum. 5.Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt. 2, lit. 1)-2) przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. 7.Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. 8.Dokumenty o których mowa w rozdziale I niniejszej specyfikacji należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pietrowicewielkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane zgodnie z projektem pn. Bezpieczna ludność na pograniczu współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska..
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.