To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-20
Maków: Dostawa pomocy szkolnych materiałów oraz urządzeń do przeprowadzenia zajęć edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych.
Numer ogłoszenia: 211340 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172028 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Maków, ul. Główna 12, 96-124 Maków, woj. łódzkie, tel. 046 8312017, faks 046 8312009.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy szkolnych materiałów oraz urządzeń do przeprowadzenia zajęć edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pomocy szkolnych materiałów oraz urządzeń do przeprowadzenia zajęć edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych. - przedmiot zamówienia podzielono na 4 zadania...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 44.81.23.00 - Farby do celów szkolnych 03.31.31.00 - Korale lub produkty podobne 37.51.30.00 - Kukiełki 37.52.10.00 - Instrumenty muzyczne do zabawy 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Projekt Indywidualne podejście do dziecka szansą na rozwój bez barier...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ósemka Ołówek Tomasz Włochacz Artykuły Biurowe i Szkolne, ul Trzcińska 6, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7901,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7489,66
Oferta z najniższą ceną: 7489,66 / Oferta z najwyższą ceną: 7489,66
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów papierniczych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ósemka Olówek Tomasz Wlochacz Artykuły Biurowe i Szkolne, ul. Trzcińska 6, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14842,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12524,98
Oferta z najniższą ceną: 12524,98 / Oferta z najwyższą ceną: 12524,98
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów i akcesoriów dla Teatrzyku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ósemka Ołówek Tomasz Włochacz Artykuły Biurowe i Szkolne, ul. Trzcińska 6, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5593,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5291,32
Oferta z najniższą ceną: 5291,32 / Oferta z najwyższą ceną: 5291,32
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa sprzętu sportowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Usług Komputerowych G. Banasiak, P. Bysingier: ENTER, ul. Jagielońska 6/13 R, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15162,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14289,04
Oferta z najniższą ceną: 14289,04 / Oferta z najwyższą ceną: 16100,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Dostawa artykułów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
więcej: Korale lub produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.