eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczUsługa konserwacji i serwisowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu oraz systemu telewizji przemysłowej w 2009 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Międzyrzecz: Usługa konserwacji i serwisowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu oraz systemu telewizji przemysłowej w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 211340 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5700 , ul. Wojska Polskiego 17, 68-200 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412482, faks 095 7414333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://17wbz.sow.mil.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i serwisowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu oraz systemu telewizji przemysłowej w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa A - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kwartalnej konserwacji systemów: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz monitorowania w oparciu o telewizję przemysłową, zainstalowanych w obiektach brygady Międzyrzecz - Wędrzyn, Placówki Żandarmerii Wojskowej w Międzyrzeczu, pomieszczeniach Węzła Łączności. Konserwacja prowadzona będzie 2 krotnie w III i IV kwartale 2009r. Grupa B - przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania systemów. Elementem jaki będzie oceniany w postępowaniu jest cena jednej roboczogodziny usługi serwisowej. W przypadku zaistnienia awarii, której nie obejmuje gwarancja wcześniej wykonanej usługi konserwacyjnej, Zamawiający zleci wykonanie usługi serwisowej. Na podstawie Zgłoszenia Zamawiającego, Wykonawca przygotuje protokół stanu technicznego, w którym określi zakres wymaganych prac, planowaną ilość roboczogodzin, oraz potrzebne materiały i elementy podlegające wymianie. W przypadku elementów i materiałów przedstawi 3 oferty źródeł ich zakupu wraz z cenami oraz parametrami tych elementów. Wyboru oraz stwierdzenia ilości roboczogodzin przepracowanych w celu wykonania serwisowania dokona upoważniony do realizacji umowy pracownik Zamawiającego. W przypadku wystąpienia prac, materiałów i elementów koniecznych do wymiany jakich nie można było przewidzieć na etapie planowania prac, Wykonawca sporządzi protokół konieczności, o treści tożsamej z protokołem stanu technicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia (druk ZP-14)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Zamawiający przyjmuje, iż uczestnik postępowania składając ofertę zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i zgadza się z jej postanowieniami i regulacjami. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6. Wykazu wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (niemniej niż 50 000 zł.) dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000 zł., przez cały okres trwania umowy na konserwację i serwisowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu oraz systemu telewizji przemysłowej. 8. Zaświadczenie o niekaralności Właściciela czy też osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu ubiegającego się o udzielenie zamówienia (zgodnie z KRS) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://17wbz.sow.mil.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://17wbz.sow.mil.pl/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 5700 ul. Wojska Polskiego, 66 - 300 Międzyrzecz, Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.