Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Kraków: Dostawa butów specjalnych, hełmów, kominiarek niepalnych oraz rękawic
specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 211352 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa butów specjalnych, hełmów, kominiarek niepalnych oraz rękawic specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: Hełmy strażackie 190 szt., Kominiarka niepalna 150 szt., Rękawice specjalne 150 szt., Buty strażackie specjalne skórzane 150 par, oraz Buty strażackie specjalne gumowe 170 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieszcza w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.10 - Hełmy 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy 18.42.40.00 - Rękawice 18.83.20.00 - Obuwie specjalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert: - dla zadania nr 1 w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące zł. 00/100). - dla zadania nr 2 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta zł. 00/100). - dla zadania nr 3 w wysokości: 500,00 zł. (słownie: pięćset zł. 00/100). - dla zadania nr 4 w wysokości: 1.600,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset zł. 00/100). - dla zadania nr 5 w wysokości: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc zł. 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy wg załączonego do oferty spisu treści: 1) formularza oferty - Załącznik Nr 1A, 1B,1C, 1D i 1E - odpowiednio dla zadania. 2) oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 3) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 4) aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej wraz z dokumentem/tami z których wynika prawo osoby udzielającej pełnomocnictwa do udzielenia go w imieniu Wykonawcy; 5) dla zadań nr 1, 2, 3, 4 i 5 - oferowany przedmiot zamówienia w ilości jednej sztuki lub pary, (przedmiot zamówienia zostanie zwrócony po zrealizowaniu i odbiorze dostarczonego asortymentu); 6) aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r., Nr 143, poz. 1002); 7) dowód wniesienia wadium;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków - Wydział Kwatrmistrzowski p. 106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Szkole Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków w sekretariacie Komendanta Szkoły, pokój 200, II piętro, bud. A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa hełmów strażackich 190 szt. dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieszcza w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kominiarek niealnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kominiarek niepalnych 150 szt. dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieszcza w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa rękawic specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa rękawic specjalnych 150 par dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiajązy zamieszcza do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa butów specjalnych skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa butów specjalnych skórzanych 150 par dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieszcza do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa butów specjalnych gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa butów specjalnych skórzanych 170 par dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieszcza do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa materiałów do utrzymania czystości dla Działu Higieny
- Dostawa telefonów komórkowych dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- REMONT ŁAZIENEK W DOMKACH NR 3, 4 I 21 W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
- dostawa laptopa na potrzeby WFiIS- DE-dzp.272-646/24
- dostawa Urządzenia do kompresji klatki piersiowej - 2 kpl
- 344.2024 Wyłonienie Wykonawcy na dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację systemu sterującego do elektrorafinacji komórek i kompatybilną przystawką, sprzętem komp. oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- "Dostawa do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska"
- Dostawa wyposażenia specjalnego - odzieży taktycznej na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Zakup sprzętu i umundurowania dla członków OSP Gminy Międzylesie
- Dostawy środków ochrony indywidualnej
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.