Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Warszawa: Wykonanie usługi przygotowania i zamieszczenia w prasie ogólnopolskiej cyklu artykułów dotyczących nowego podejścia do zamówień publicznych
Numer ogłoszenia: 211360 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi przygotowania i zamieszczenia w prasie ogólnopolskiej cyklu artykułów dotyczących nowego podejścia do zamówień publicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu merytorycznym, redakcyjnym, edytorskim, składzie, korekcie, druku oraz opublikowaniu w prasie ogólnopolskiej cyklu 9 artykułów dotyczących nowego podejścia do zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I - przygotowanie merytoryczne, redakcyjne i graficzne oraz opublikowanie cyklu 4 artykułów w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim, na stronach prawo lub gospodarka; Część II - przygotowanie merytoryczne, redakcyjne i graficzne oraz opublikowanie cyklu 5 artykułów w czasopiśmie o zasięgu ogólnopolskim specjalizującym się w zagadnieniach zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 2 osobami, z których każda była autorem lub współautorem co najmniej 4 artykułów z zakresu zamówień publicznych opublikowanych w prasie o zasięgu ogólnokrajowym oraz każda posługuje się biegle językiem polskim w mowie i piśmie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Objętość artykułu - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami lub podmiotami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowana przedmiotowa usługa, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 4) z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy konieczna stanie się modyfikacja warunków realizacji przedmiotu umowy lub modyfikacja terminów (skrócenie lub wydłużenie terminów maksymalnie o 15 dni), przy czym zakres modyfikacji nie może dotyczyć terminu, o którym mowa w §2 umowy, 5) wynikną rozbieżności lub niejasności w niniejszej umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a doprecyzowanie umowy pozwoli na jednoznaczną interpretacji jej zapisów przez strony
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Zamówień Publicznych ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa Kancelaria (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamowienie jest realizowane w ramach projektu systemowego PARP: Nowe podejście do zamówień publicznych - szkolenia i doradztwo, który współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 2.1 Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, podziałania 2.1.3 Wsparcie systemowe na rzecz zwiększania zdolności adaptacyjnych pracowników i przedsiębiorstw, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi przygotowania i zamieszczenia w prasie ogólnopolskiej cyklu artykułów dotyczących nowego podejścia do zamówień publicznych - Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - przygotowanie merytoryczne, redakcyjne i graficzne oraz opublikowanie cyklu 4 artykułów w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim, na stronach prawo lub gospodarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Objętość artykułu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi przygotowania i zamieszczenia w prasie ogólnopolskiej cyklu artykułów dotyczących nowego podejścia do zamówień publicznych - Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - przygotowanie merytoryczne, redakcyjne i graficzne oraz opublikowanie cyklu 5 artykułów w czasopiśmie o zasięgu ogólnopolskim specjalizującym się w zagadnieniach zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Objętość artykułu - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej - Bank Krwi.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 555 na terenie m. Siecień, gm. Brudzeń Duży, powiat płocki - nr postępowania 282/24
- RZP-52/IM/2024 Świadczenie usług serwisowych nad systemami AMMS Plus i Infomedica Plus firmy Asseco
- Świadczenie usługi wynajmu samochodu wraz z kierowcą do transportu krwi i jej składników dla Zespołu Medycznego w Warszawie.
- Zakup i sukcesywna dostawa wyposażenia meblowego
- Konserwacja klimatyzacji w budynku siedziby OR AMW w Szczecinie przy ul. Sambora 4
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.