eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiWymiana stolarki drzwiowej drewnianej istniejącej na stolarkę przeciwpożarową o parametrach EI30 w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z filią Dom w Połowie Drogi w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Gorzów Wielkopolski: Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej istniejącej na stolarkę przeciwpożarową o parametrach EI30 w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z filią Dom w Połowie Drogi w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
Numer ogłoszenia: 211424 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 z filią "Dom w Połowie Drogi", ul. Franciszka Walczaka 42, 66-414 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7358610 w. 130, 131, fax 095 7358609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.bip.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej istniejącej na stolarkę przeciwpożarową o parametrach EI30 w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z filią Dom w Połowie Drogi w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wymiana stolarki drzwiowej drewnianej istniejącej na stolarkę przeciwpożarową o parametrach EI30. Zakres robót obejmuje: - demontaż na korytarzach listew odbojowych ściennych drewnopodobnych, - demontaż skrzydeł drzwiowych płycinowych wraz z demontażem numeracji pomieszczeń do odzysku, - demontaż drzwi aluminiowych na poddaszu wraz z ościeżnicą aluminiową, - demontaż ościeżnicy drzwiowych stalowych, - powiększenie otworu drzwiowego w ściance gipsowo-kartonowej z szerokości 80 cm na szerokość 90 cm w pomieszczeniu 127 - powiększenie otworu drzwiowego w ściance gipsowo-kartonowej na wysokości o około 6 cm w pomieszczeniach 11, 111, 112, 113, 120, - naprawę ścian nośnych lub działowych murowanych lub wykonywanych z płyt gipsowo-kartonowych poprzez uzupełnienie cegłą pełną na zaprawie cementowo-wapiennej, pustakiem gazobetonowym na zaprawie klejowej lub płytę gipsowo-kartonową ewentualnych ubytków po zdemontowanej ościeżnicy drzwiowej, - montaż ościeżnicy drzwiowej stalowej przeciwpożarowej EI30 wraz ze skrzydłem drzwiowym drewnianym EI30, - montaż kształtownika stalowego przy ściankach działowych z płyt gipsowo-kartonowych dla prawidłowego montażu ościeżnicy stalowej, - uzupełnienie i wyrównanie ewentualnych ubytków tynków wewnętrznych z wykorzystaniem zaprawą tynkarską gipsową, - wykonanie szpachlowania tynków wewnętrznych gładzią gipsową, - uzupełnienie glazury na ścianach w pomieszczeniach 9, 10, 25, 109, 110,125 - uzupełnienie tapety istniejącej lub naklejenie pasów tapety wokół zamontowanej ościeżnicy do 50 cm (szerokość pasa tapety) w uzgodnieniu z Inwestorem, - uzupełnienie ewentualnych ubytków posadzki cementowej i posadzki PCV po demontażu ościeżnic stalowych - wykonanie dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych w kolorze uzgodnionym z inwestorem (malowanie całej ściany, na której znajduje się otwór drzwiowy - dotyczy pomieszczeń), - montaż zdemontowanych wcześniej odbojnic ściennych drewnopodobnych z ewentualnych dopasowaniem (przeróbką), - montaż numeracji pomieszczeń wcześniej zdemontowanych, - załadunek, wywóz zdemontowanych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych oraz opłata za wysypisko (wywóz skrzydeł drzwiowych w uzgodnieniu z Inwestorem. Inwestor zastrzega sobie pozostawienie wskazanych przez siebie zdemontowanych skrzydeł drzwiowych), Stolarka drzwiowa będzie wymieniana na parterze i I piętrze budynku DPS w ilości 58 sztuk o wymiarach - szerokość 90 cm, wysokość 200 cm, oraz na poddaszu w ilości 4 sztuk. Skrzydła drzwiowe na parterze i I piętrze lewe w ilości 35 sztuki należy wymienić na parterze w pomieszczeniach: 1, 2, 4, 7, 10, 11, 13, 16, 18, 19, 21, 23, 25, 26, 29, 31, 32, na I piętrze w pomieszczeniach: 101, 102, 104, 110, 111, 113, 116, 118, 119, 121, 122, 123, 125, 126, 129, 131, 132. Skrzydła drzwiowe prawe w ilości 23 sztuk należy wymienić na parterze w pomieszczeniach: 3, 5, 9, 12, 14, 15, 17, 20, 27, 28, 30, na I piętrze w pomieszczeniach: 103, 105, 107, 109, 112, 114, 115, 117, 120, 120, 127, 128, 130. Montażu kształtownika stalowego należy wykonać przy ściankach działowych wykonanych z płyt gipsowo-kartonowych w ilości 40 sztuk, na parterze w pomieszczeniach: 1, 2, 4, 5, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 22, 23, 25, 26, 27, 30, 31, 32, na I piętrze w pomieszczeniach: 101, 102, 104, 105, 111, 112, 113, 115, 116, 117, 118, 119, 122, 123, 125, 126, 127, 130, 131, 132. Skrzydła drzwiowe aluminiowe istniejące na poddaszu korytarza przy klatce schodowej należy wymienić na aluminiowe przeciwpożarowe o parametrach EI30 w ilości 2 sztuki lewe oraz 2 sztuki prawe wraz z ościeżnicami o wymiarach 100x 210 cm. Skrzydła drzwiowe muszą posiadać przeszklenie górne oraz dolne (dodatkowe przeszklenie dolne musi być wyposażone w szkło bezpieczne). Podczas wykonywania robót budowlanych należy zabezpieczyć pomieszczenia oraz korytarze foliami ochronnymi przed nadmiernym zabrudzeniem. Należy zwrócić szczególną uwagę na osoby przebywające w pomieszczeniach, prace prowadzić w sposób, który w miarę możliwości nie będzie utrudniał funkcjonowania DPS. Demontaż istniejących ościeżnic stalowych drzwiowych należy zaleca się wykonać przy użyciu szlifierki kątowej, której użycie nie spowoduje dużych ubytków ścian oraz tynków. Powyższa propozycja podyktowana jest dobrym stanem istniejącego wykończenia pomieszczeń oraz korytarzy. Parametry techniczne stolarki na parterze i I piętrze Stolarka drzwiowa przeciwpożarowa o odporności pożarowej EI30. Skrzydło drzwiowe o konstrukcji drewnianej, wypełnienie skrzydła powinna stanowić płyta wiórowa ognioodporna ułożona warstwowo. Poszycie skrzydła powinno stanowić PDF. Skrzydło powinno być pokryte okleiną drewnopodobną. Skrzydła powinny być płaskie jednoskrzydłowe w kolorze biały - słoje drewna. Skrzydło drzwiowe musi posiadać trzy zawiasy, zamek dostosowany pod wkładkę patentową, uszczelkę puchnącą pod wpływem wysokiej temperatury, uszczelkę progową ruchomą, klamkę z szyldem. Skrzydło musi być wyposażone w samozamykacz. Ościeżnica stalowa wykonana z blachy stalowej, dwustronnie ocynkowana dyfuzyjnie o grubości 1,5 mm. Lakierowane proszkowo farbą podkładową na kolor biały RAL 9016 Uszczelka ościeżnicy musi posiadać uszczelkę ognioodporną. Parametry techniczne stolarki na poddaszu Stolarka drzwiowa przeciwpożarowa o odporności pożarowej EI30. Skrzydło drzwiowe o konstrukcji aluminiowej, wypełnienie skrzydła górą i dołem powinno stanowić szkło ognioodporne. Dodatkowo przeszklenie dolne powinno stanowić szkło bezpieczne. Skrzydła powinny być w kolorze brązowym zgodnym z kolorem stolarki istniejącej. Skrzydło drzwiowe musi być jednoskrzydłowe musi posiadać trzy zawiasy, zamek dostosowany pod wkładkę patentową, uszczelkę puchnącą pod wpływem wysokiej temperatury, uszczelkę progową ruchomą, klamkę z szyldem. Skrzydło musi być wyposażone w samozamykacz. Ościeżnica aluminiowa. Lakierowane proszkowo farbą podkładową na kolor brązowy. Uszczelka ościeżnicy musi posiadać uszczelkę ognioodporną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia-nie spełnia. 3.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wyklu¬czeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Pzp. 6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonaw¬ców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 7. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykaz osób do reprezentowania oferenta i składania oświadczeń woli - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 5. Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykazu wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie. 10. Aktualne kopie uprawnień osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z zaświadczeniami przynależności do Izby Samorządu Zawodowego (np. Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 11. Polisy, a w przypadku jej braku innego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12.Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1-12, w oryginałach lub w kopiach opatrzonych podpisem osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i napisem Za zgodność z oryginałem 13. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępo¬wania. 14. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. (art. 26 ust. 3 Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.bip.gorzow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 z filią Dom w Połowie Drogi ul. Franciszka Walczaka 42, blok nr 2, pokój nr 27 66-414 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 z filią Dom w Połowie Drogi ul. Franciszka Walczaka 42, blok nr 2, pokój nr 27 66-414 Gorzów Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.