Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Kraków: usługi drukowania/poligraficzne świadczone w sezonie koncertowym 2011/2012 (ZG.215-ZP5/11)
Numer ogłoszenia: 211462 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie , ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 4229477, faks 0048 12 4224312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi drukowania/poligraficzne świadczone w sezonie koncertowym 2011/2012 (ZG.215-ZP5/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie/poligraficzne dotyczące sezonu koncertowego 2011/2012, niezbędne do funkcjonowania Zamawiającego. Punkt 6 niniejszej SIWZ zawiera szczegółowy wykaz usług oraz ich przewidywane ilości. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Z uwagi na charakter i specyfikę przedmiotowych usług zostały one podzielone na siedem następujących części: 1. Druk afiszy (B1 14200 szt., A5 16800 szt., C2 1650 szt., 1/2B1 450 szt.). 2. Skład i druk programów (30440 szt.). 3. Druk mini folderów (31500 szt.). 4. Druk blankietów zaproszeń (2000 szt.), wizytówek (300 szt.), kopert z nadrukiem firmowym (3000 szt.). 5. Druk repertuarowych informatorów w formie kalendarzy (5000 szt.). 6. Druk plakatów (6500 szt.), ulotek pod nazwą WW (10000 szt.). 7. Druk programów specjalnych (10450 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wynagrodzenie za usługi/dostawy w okresie realizacji przedmiotu umowy może być zmieniane w wypadku zmian wysokości podatku VAT - w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 09:10, miejsce: Kancelaria (pokój nr 5) Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk afiszy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk afiszy (B1 14200 szt., A5 16800 szt., C2 1650 szt., 1/2B1 450 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Skład i druk programów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład i druk programów (30440 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk mini folderów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk mini folderów (31500 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Druk blankietów zaproszeń, wizytówek, kopert z nadrukiem firmowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk blankietów zaproszeń (2000 szt.), wizytówek (300 szt.), kopert z nadrukiem firmowym (3000 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Druk repertuarowych informatorów w formie kalendarzy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk repertuarowych informatorów w formie kalendarzy (5000 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Druk plakatów, ulotek pod nazwą WW..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk plakatów (6500 szt.), ulotek pod nazwą WW (10000 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Druk programów specjalnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk programów specjalnych (10450 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- DZP.261.6.2025 świadczenie usług drukowania i dostawy publikacji Wydawnictwa NCK w 2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie wydruków dla Centrum AGH UNESCO - DE-dzp.272-054/25
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.