eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoOpracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego ulicy Orzeszkowej na odcinku od pętli autobusowej przy ul. Gdańskiej do skrzyżowania z ul. Gryfa Pomorskiego w Wejherowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Wejherowo: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego ulicy Orzeszkowej na odcinku od pętli autobusowej przy ul. Gdańskiej do skrzyżowania z ul. Gryfa Pomorskiego w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 211477 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta, pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6777105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego ulicy Orzeszkowej na odcinku od pętli autobusowej przy ul. Gdańskiej do skrzyżowania z ul. Gryfa Pomorskiego w Wejherowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego ulicy Orzeszkowej na odcinku od pętli autobusowej przy ul. Gdańskiej do skrzyżowania z ul. Gryfa Pomorskiego w Wejherowie w branży: drogowej, sanitarnej, elektroenergetycznej, gospodarki zielenią oraz innych wynikających z konieczności usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: A) wykonanie: a) projektów budowlanych dla branż objętych zamówieniem tj.: drogowej, sanitarnej, elektroenergetycznej, gospodarki zielenią oraz innych wynikających z konieczności usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną (wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), w tym: 1. format złożenia projektu A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu - 6 kpl, 2.płycie CD - w formacie oprogramowania w jakim wykonano projekty i w formacie *.pdf - 2 kpl, b) projektów wykonawczych (z podziałem na poszczególne branże), w tym: 1. format złożenia projektu A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu - 6 kpl, 2. na płycie CD - w formacie oprogramowania w jakim wykonano projekty i w formacie *.pdf - 2 kpl, c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (z podziałem na poszczególne branże), w tym: 1. format złożenia specyfikacji A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu - 6 kpl, 2. na płycie CD - w formacie oprogramowania w jakim wykonano projekty i w formacie *.pdf - 2 kpl, d) przedmiarów robót w 2 egz. z podziałem na poszczególne branże, w tym: 1. format złożenia przedmiaru A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu 2. na płycie CD - w formacie oprogramowania w jakim wykonano projekty i w formacie *.pdf e) kosztorysów inwestorskich w 2 egz. z podziałem na poszczególne branże wraz ze zbiorczym zestawieniem kwot: 1. format złożenia kosztorysu A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu 2. na płycie CD - w formacie oprogramowania w jakim wykonano projekty i w formacie *.pdf Projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w formie elektronicznej *pdf winny odpowiadać treścią i złożonością projektom budowlanym, projektom wykonawczym, specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, przedmiarom robót, kosztorysom inwestorskim w formie papierowej. B) złożenie kompletnych wniosków do właściwego organu administracyjnego i uzyskanie decyzji: 1). pozwolenia na budowę, 2). o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z załącznikami, 3). pozwolenia wodno-prawnego, 4). docelowej organizacji ruchu, C) opracowanie: 1) aktualizacja mapy do celów projektowych w wersji analogowej i cyfrowej, 2) dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (badania gruntowo-wodne), 3) projektu organizacji ruchu. D) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień dokumentacji, w tym: z Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki Urzędu Miejskiego, Wydziałem Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego, ZUD, gestorami sieci oraz uzyskanie opinii w zakresie ochrony archeologicznej. E) pełnienie nadzorów autorskich w trakcie realizacji inwestycji, na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. W ramach nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do : 1). udzielania wyjaśnień w trakcie procedury wyłaniania wykonawcy realizacji inwestycji w zakresie opracowanej dokumentacji, 2). czuwania nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z projektem i obowiązującymi przepisami, 3). uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy inwestycji wątpliwości powstałych w toku jej realizacji, 4). udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót oraz w odbiorze końcowym inwestycji, 5). uzgadniania wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, 6). udziału w komisjach i naradach technicznych na wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie dokumentacji objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 7). weryfikacji dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) należy wnieść na rachunek bankowy - Bank Millennium Oddział Wejherowo nr 14116022020000000061963861..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) zrealizowali samodzielnie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Imienny wykaz projektantów przewidzianych do realizacji zamówienia, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branżach: drogowej, sanitarnej, elektroenergetycznej, gospodarki zielenią na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Należy załączyć odpowiednio: kopie uprawnień do projektowania oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Jeżeli osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami wykonawcy należy załączyć ich pisemną zgodę na podjęcie współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia. 6. Wykaz, co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 8. Zbiorcza kalkulacja kwot składających się na cenę ryczałtową zamówienia. 9. Dowód wniesienia wadium, przy czym w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul.12 Marca 195 w pok. Nr 205 przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wniósł wadium. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 10. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 10 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Wejherowie (pok. nr 106) przy ul. 12 Marca 195..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej (pokój nr 5) Urzędu Miejskiego w Wejherowie, Pl. Jakuba Wejhera nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.