eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa i montaż sprzętu pływającego do obsługi przystani żeglarskiej z wyposażeniem ratowniczym dla zadania Kontynuacja budowy całorocznej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej nad jeziorem Krzywym w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Olsztyn: Dostawa i montaż sprzętu pływającego do obsługi przystani żeglarskiej z wyposażeniem ratowniczym dla zadania Kontynuacja budowy całorocznej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej nad jeziorem Krzywym w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 211502 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5273111 wew. , 325, faks 89 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu pływającego do obsługi przystani żeglarskiej z wyposażeniem ratowniczym dla zadania Kontynuacja budowy całorocznej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej nad jeziorem Krzywym w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu pływającego niezbędnego do obsługi przystani żeglarskiej wraz z wyposażeniem ratowniczym dla zadania pn. Kontynuacja budowy całorocznej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej nad jeziorem Krzywym w Olsztynie 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: CZĘŚĆ I: Łódź motorowa kabinowa z przyczepą - 1 kpl. w tym: 1) Łódź motorowa kabinowa - 1 szt. 2) Silnik zaburtowy z osprzętem - 1 szt. 3) Przyczepa podłodziowa przeznaczona do w/w łodzi motorowej - 1 szt. CZĘŚĆ II Łódź motorowa typu RIB z przyczepą - 1 kpl. w tym: 1) Łódź motorowa typu RIB - 1 szt. 2) Silnik zaburtowy z osprzętem - 1 kpl. 3) Przyczepa podłodziowa - 1 szt. CZĘŚĆ III Wyposażenie ratownicze - 1 kpl. w tym: 1) Kamizelka asekuracyjna dla dzieci (rozmiar S) - 30 szt. 2) Kamizelka asekuracyjna rozmiar M i L- 30 szt. 3. Szczegółowy opis asortymentu objętego poszczególnymi częściami zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ, określającym wymagane minimalne parametry i funkcje techniczne.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.00.00-8, 39.52.53.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6 100,00 zł. z podziałem na części w następujący sposób: - Część I - 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych), - Część II - 1 700,00 zł. (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych), - Część III - 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych), 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1804). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek: Urzędu Miasta Olsztyna Bank Handlowy SA nr 38103012180000000090401092 przed upływem terminu składania ofert podając w treści przelewu nazwę postępowania i swój NIP. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale (poza ofertą) w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna (pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a). 3 Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY oraz FORMULARZ CENOWY odpowiedni dla danej części zamówienia (dla części I i/lub części II i/ lub części III) - wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy przedmiotu zamówienia o cechach lub parametrach technicznych wyższych niż zaproponowane w ofercie, w przypadku braku ich dostępności na rynku, przy czym ceny zawarte w ofercie Wykonawcy nie mogą ulec zmianie. 2)Dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany umowy w zakresie wynikającym z umowy o dofinansowanie zadania zawartej pomiędzy Zamawiającym a jednostką udzielającą dofinansowania dot. zmiany terminów realizacji projektu pn: Kontynuacja budowy całorocznej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej nad jeziorem Krzywym w Olsztynie 3)Dopuszcza się zmianę osób reprezentujących strony umowy, o których mowa w § 9 wzoru umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olsztyn.eu/bip/folder/3191/dostawy/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2015 godzina 10:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Kontynuacja budowy całorocznej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej nad jeziorem Krzywym w Olsztynie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Osi Priorytetowej 2 - Turystyka, Działanie 2.1 - Wzrost potencjału turystycznego, Poddziałanie 2.1.3 -Infrastruktura sportowo - rekreacyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, wg zawartej umowy Nr UDA-RPWM.02.01.03-28-006/13-00. 2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 26.08.2015 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Olsztyna, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402; 3. Znak sprawy ZP.271.1.48.2015.b; 4.Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają oni lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp., tj. odwołanie i skarga do sądu, w okolicznościach określonych w rozdziale XV SIWZ. 5 W przypadku, jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku VAT, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek VAT, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łódź motorowa kabinowa z przyczepą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu pływającego niezbędnego do obsługi przystani żeglarskiej wraz z wyposażeniem ratowniczym dla zadania pn. Kontynuacja budowy całorocznej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej nad jeziorem Krzywym w Olsztynie 2. CZĘŚĆ I: Łódź motorowa kabinowa z przyczepą - 1 kpl. w tym: 1) Łódź motorowa kabinowa - 1 szt. 2) Silnik zaburtowy z osprzętem - 1 szt. 3) Przyczepa podłodziowa przeznaczona do w/w łodzi motorowej - 1 szt. 3. Szczegółowy opis asortymentu objętego poszczególnymi częściami zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ, określającym wymagane minimalne parametry i funkcje techniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łódź motorowa typu RIB z przyczepą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu pływającego niezbędnego do obsługi przystani żeglarskiej wraz z wyposażeniem ratowniczym dla zadania pn. Kontynuacja budowy całorocznej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej nad jeziorem Krzywym w Olsztynie. 2. CZĘŚĆ II Łódź motorowa typu RIB z przyczepą - 1 kpl. w tym: 1) Łódź motorowa typu RIB - 1 szt. 2) Silnik zaburtowy z osprzętem - 1 kpl. 3) Przyczepa podłodziowa - 1 szt 3. Szczegółowy opis asortymentu objętego poszczególnymi częściami zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ, określającym wymagane minimalne parametry i funkcje techniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie ratownicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu pływającego niezbędnego do obsługi przystani żeglarskiej wraz z wyposażeniem ratowniczym dla zadania pn. Kontynuacja budowy całorocznej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej nad jeziorem Krzywym w Olsztynie 2 CZĘŚĆ III Wyposażenie ratownicze - 1 kpl. w tym: 1) Kamizelka asekuracyjna dla dzieci (rozmiar S) - 30 szt. 2) Kamizelka asekuracyjna rozmiar M i L- 30 szt. 3. Szczegółowy opis asortymentu objętego poszczególnymi częściami zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ, określającym wymagane minimalne parametry i funkcje techniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.53.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja jakości i rękojmi - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.