eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Kompleksowe turystyczne zagospodarowanie strefy uzdrowiskowej Gminy Muszyna - Przygotowanie strefy aktywności gospodarczej Zapopradzie - Rewitalizacja dawnej dzielnicy uzdrowiskowej Muszyny - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Muszyna: Kompleksowe turystyczne zagospodarowanie strefy uzdrowiskowej Gminy Muszyna - Przygotowanie strefy aktywności gospodarczej Zapopradzie - Rewitalizacja dawnej dzielnicy uzdrowiskowej Muszyny - etap III
Numer ogłoszenia: 21157 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna , Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4725940, faks 018 4777921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe turystyczne zagospodarowanie strefy uzdrowiskowej Gminy Muszyna - Przygotowanie strefy aktywności gospodarczej Zapopradzie - Rewitalizacja dawnej dzielnicy uzdrowiskowej Muszyny - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Zakres prac obejmuje: - rozbiórka i budowa nawierzchni z kostki brukowej - 7673,75 m2, - budowa traktu pieszo jezdnego o nawierzchni asfaltowej - 1434,00 m2, - budowa oświetlenia - 94 kpl, - dostawa i montaż elementów małej architektury - 190 kpl, - budowa rurociągu wody mineralnej z rur PE63 mm - 1100,00 mb, - sadzenie drzew, krzewów - 18495 szt., - budowa fontanny - 1 kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 29.83.50.00 - 29.83.50.00 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium; Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 150.000,00 złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Forma wadium: 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - nie złożył dokumentów lub oświadczeń na wezwanie zamawiającego, zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp. f) Gwarancja/poręczenia ma być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pisemne żądanie Zamawiającego i nieprzenośne na osoby trzecie. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu: Kompleksowe turystyczne zagospodarowanie strefy uzdrowiskowej Gminy Muszyna - Przygotowanie strefy aktywności gospodarczej Zapopradzie - Rewitalizacja dawnej dzielnicy uzdrowiskowej Muszyny - etap III 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć w oryginale do oferty. 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. 4) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia lub uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw nie złoży dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy zamówień dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 655 z późn. zm.) oraz określone przez zamawiającego poniżej: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 1.2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty te obejmują: a) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi i drogowymi, b) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Powyższe dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie (zawierające również oświadczenie dot. spełniania warunków zawartych w art. 22 ustawy pzp) - załącznik nr 1, a także przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy Pzp c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: a. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. dokumenty, o których mowa powyżej, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawca(cy) winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten może być złożony przez każdego z Wykonawców składających wniosek o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu wspólną(jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców. 6.Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), tzn: 6.1. posiadać w ostatnich 5 latach obrotowych prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie, średniorocznie przychody netto w kwocie minimum 7 mln PLN( rok obrotowy - rozumie się przez to rok kalendarzowy lub inny okres trwający 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 5 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 6.2. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi załączyć do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy lub inny/-e dokument/-y, potwierdzający/-e, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 7.1. zatrudnia kierownika budowy (lub kierownika budowy i kierowników robót) posiadającego (posiadających) uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń, które pozwalają na kierowanie robotami budowlanymi w specjalności; konstrukcyjno budowlanej, drogowej, (art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych wcześniej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi muszą odpowiadać zakresem powyższemu. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat liczby zatrudnionych kierowników robót/budowy (rozumiemy przez to także §1 ust. 2 pkt 5 i 5a rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) - załącznik nr 2, (wzór wykazu) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy do załącznika nr 2 dołączyć kopie zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów, kserokopie wymaganych uprawnień zawodowych dla wszystkich kierowników robót/budowy. Zaświadczenia i uprawnienia mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.2. Wymagane jest, aby Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające specyfiką przedmiotowi zamówienia; a) roboty związane z wykonywaniem ciągu pieszo-jezdnego jako jednego zadania o powierzchni minimum 7500 m2, na kwotę minimum 2 mln PLN bez podatku VAT, w tym wymaga się, aby referencje obejmowały wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni minimum 4500 m2 i czasie realizacji nie dłuższym niż 100 dni roboczych, jako główny wykonawca tych robót. b) roboty związane z budową sieci wodociągowej jako jednego zadania z rur PE o średnicy min 63 mm i długości minimum 1000,00 mb i czasie realizacji nie dłuższym niż 100 dni roboczych, jako główny wykonawca tych robót. c) roboty związane z budową małej architektury (min 120 elem.): kosze ławki, tablice informacyjne, altany, figury kwiatowe, zestawy zabawowe oraz zieleni parkowej (drzewa/krzewy) jako jedno zadanie na obszarze min 1 ha i czasie realizacji nie dłuższym niż 100 dni roboczych, jako główny wykonawca tych robót. d) roboty związane z budową oświetlenia ulicznego o liczbie lamp min 40 szt. i czasie realizacji nie dłuższym niż 100 dni roboczych, jako główny wykonawca tych robót. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum jedna robota dla każdego z podpunktów). Należy przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych (nie mniej niż 1dla każdego z podpunktów) - załącznik nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego), Wykonawca winien przedłożyć informacje na temat sprzętu, urządzeń, jakie posiada w celu realizacji zamówienia - załącznik nr 4. 8. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do wniosku oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia. 9. Ocena stopnia spełniania warunków: 9.1. Znaczenie warunku: złożenia wymaganych dokumentów - bez znaczenia punktowego - ocena ich spełnienia polega na określeniu kryterium - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie jednego kryterium powoduje odrzucenie wniosku. 9.2Za wykazanie minimalnego zakresu robót budowlanych wymienionego; - w pkt 7.2 a) roboty związane z budową traktu pieszo jezdnego Zamawiający przyzna pkt. 20, - w pkt 7.2 b) roboty związane z budową wodociągu Zamawiający przyzna pkt. 10, - w pkt 7.2 c) roboty związane z budową małej architektury i zieleni parkowej Zamawiający przyzna pkt. 20, - w pkt 7.2 d) roboty związane z budową oświetlenia Zamawiający przyzna pkt. 10.Za każde następne roboty budowlane związane z budową traktu pieszo-jezdnego, sieci wodociągowej, małej architektury z nasadzeniami zieleni, budowie oświetlenia (o parametrach jak w pkt 7.2 lecz nie więcej niż 4 dodatkowe roboty) - 10 pkt za każdą wykazaną robotę (maksymalna liczba punktów - 40). W sumie, minimalnie uzyskać można 60 pkt (przy wykazaniu minimalnej ilości robót wymaganej przez Zamawiającego, tzn. 4). W sumie, maksymalnie uzyskać można 100 pkt (przy wykazaniu maksymalnej ilości robót wymaganej przez Zamawiającego, tzn. 8 robót). Ocena stopnia spełniania warunków polegać będzie na określeniu łącznej ilości punktów (zawierającej się w przedziale 60-100 pkt) uzyskanych za ww. roboty i będzie równa sumie łącznej ilości punktów za powyższe. Najwyższą ocenę otrzyma wniosek z maksymalną ilością punktów, kolejne wnioski otrzymają oceny równe ilości uzyskanych punktów. Do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów, obliczoną zgodnie z powyższym i złożyli stosowne dokumenty. W przypadku, gdyby ilość wniosków z tą samą maksymalną punktacją była większa niż 5, wszyscy wykonawcy, którzy złożyli w/w wnioski zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. W przypadku gdyby wnioski znajdujące się na liście rankingowej utworzonej malejąco na podstawie otrzymanych punktów, miały tą samą ilość punktów, miejsca na liście określone będą dla w/w wniosków alfabetycznie. Do udziału w postępowaniu (do złożenia ofert) zaproszeni zostaną również Ci wykonawcy, których wnioski otrzymały taką samą liczbę punktów, jak wniosek będący na miejscu 1-5 na liście rankingowej, a którzy ze względu na kolejność alfabetyczną zajęli miejsca 6 i niższe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak wyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl baner przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31 33-370 Muszyna Pokój nr 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31 33-370 Muszyna Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejszy projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.