eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sko³yszynRemont dróg gminnych - wykonanie nawierzchni bitumicznych - II etap

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-10-11

Sko³yszyn: Remont dróg gminnych - wykonanie nawierzchni bitumicznych - II etap
Numer og³oszenia: 211601 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sko³yszyn , Sko³yszyn 12, 38-242 Sko³yszyn, woj. podkarpackie, tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.skolyszyn.pl; www.skolyszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont dróg gminnych - wykonanie nawierzchni bitumicznych - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont odcinków dróg gminnych o nawierzchni ¿wirowej lub bitumicznej na ni¿ej wymienionych odcinkach dróg. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych wraz z podbudow± oraz robotami towarzysz±cymi. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 3 czê¶ci, z których ka¿da oceniania bêdzie odrêbnie: Wykaz dróg objêtych remontem: CZÊ¦Æ I: 1) Remont drogi gminnej w ¦wiêcanach - Nadole. Projektowany remont dotyczy odcinka drogi gminnej o d³ugo¶ci 280 m o nawierzchni ¿wirowej. Technologia: wyrównanie i wyprofilowanie pod³o¿a; ¶cinanie poboczy, wykonanie podbudowy, górnej warstwy z mieszanki t³uczniowej o grubo¶ci 12 cm; frezowanie nawierzchni asfaltowych; wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-¿wirowej, tj. warstwy profilowej o grubo¶ci 2 cm oraz warstwy ¶cieralnej o grubo¶ci 4 cm; wykonanie poboczy drogowych z mieszanki t³uczniowej o gr. 12 cm CZÊ¦Æ II: 1) Remont drogi gminnej w ¦wiêcanach - k-Ko¶cio³a. Projektowany remont dotyczy odcinka drogi gminnej o d³ugo¶ci 122 m o nawierzchni bitumicznej. Technologia: przebudowa istniej±cego odwodnienia liniowego (wykonanie ³awy betonowej, wbudowanie elementów AS 300), oczyszczeni i skropienie nawierzchni asfaltem, frezowanie nawierzchni asfaltowych; wyrównanie wyrw i nierówno¶ci mieszank± mineralno - bitumiczn±, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-¿wirowej, tj. warstwy profilowej o grubo¶ci 3 cm oraz warstwy ¶cieralnej o grubo¶ci 4 cm; wykonanie poboczy drogowych z mieszanki t³uczniowej o gr. 12 cm na czê¶ci odcinka drogi. CZÊ¦Æ III: 1) Utwardzenie nawierzchni parkingu przy drodze w kierunku cmentarza w Sko³yszynie. Zadanie obejmuje utwardzenie nawierzchni parkingu przy drodze w kierunku cmentarza w Sko³yszynie o wymiarach 35 x 6,5 m. Technologia: wyprofilowanie i zagêszczanie pod³o¿a, frezowanie nawierzchni asfaltowych, wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z mieszanki t³uczniowej o gr. 12 i 8 cm; wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-¿wirowej, tj. warstwy profilowej o grubo¶ci 2 cm oraz warstwy ¶cieralnej o grubo¶ci 4 cm, wykonanie poboczy drogowych z mieszanki t³uczniowej o gr. 25 cm.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniaj±ce .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1) Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem jako za³±cznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1) Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem jako za³±cznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1) Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem jako za³±cznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1) Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem jako za³±cznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1) Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem jako za³±cznik Nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Wzór umowy jest przedstawiony w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 2. Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty na ni¿ej okre¶lonych zasadach: 1) Termin realizacji przedmiotu Umowy mo¿e byæ zmieniony w przypadku, gdy niemo¿no¶æ dotrzymania terminu realizacji Umowy spowodowana bêdzie okoliczno¶ci±, która wyst±pi³a po zawarciu Umowy, z nastêpuj±cych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy: a) konieczno¶æ spe³nienia innych nieprzewidzianych pierwotnie wymogów dla pozyskania i wydatkowania ¶rodków zewnêtrznych; b) konieczno¶æ przeprowadzenia innych postêpowañ administracyjnych i s±dowych; c) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy lub na ¶wiadczenia Stron; d) skoordynowania zakresu i powi±zania inwestycji z projektami realizowanymi przez Gminê; e) zmiana zakresu lub przebiegu inwestycji i spowodowana tym konieczno¶æ zmian w dokumentacji i uzyskania nowych lub zmiany posiadanych opinii, uzgodnieñ, projektów podzia³ów i decyzji administracyjnych; f) wstrzymanie prac w zwi±zku z orzeczeniem organu administracji lub s±du; g) konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, które bêd± niezbêdne do prawid³owego wykonania i zakoñczenia robót objêtych umow± podstawow±, a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (je¿eli zajdzie taka konieczno¶æ) wymagaæ bêdzie wiêcej ni¿ 3 tygodnie; h) wyst±pienia warunków pogodowych maj±cych wp³yw na niemo¿liwo¶æ prowadzenia robót budowlanych jak: d³ugotrwa³e intensywne opady trwaj±ce powy¿ej 10 dni, powód¼ (czas niezbêdny na osuszenie zalanego terenu i mo¿liwo¶æ kontynuacji lub rozpoczêcia robót), opady ¶niegu, niskie temperatury, które uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót; i) wyst±pienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ opracowania oraz uzyskania dodatkowych materia³ów niezbêdnych do prawid³owego zakoñczenia zadania (jak m.in. decyzji zezwalaj±cej na realizacjê inwestycji drogowej, pozwolenia na budowê, zg³oszenia robót nie wymagaj±cych uzyskania pozwolenia na budowê w zakresie koniecznych zmian); j) wstrzymania robót na okres d³u¿szy ni¿ 3 tygodnie spowodowanego wykryciem np.: przedmiotów niebezpiecznych, szcz±tków ludzkich, zabytków, pozosta³o¶ci budowli podziemnych; 2) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia ze wzglêdu na: a) ograniczenie zakresu przy ewentualnym jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia, je¿eli oka¿e siê, ¿e niektóre elementy sk³adowe dokumentacji projektowo - kosztorysowej bêd± zbêdne z punktu widzenia postêpowania administracyjnego i procesu inwestycyjnego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Zamawiaj±cy pisemnie poinformuje Wykonawcê o zbêdno¶ci którego¶ z elementów. Przyst±pienie do wykonywania poszczególnych elementów dokumentacji nastêpowaæ bêdzie w porozumieniu z Zamawiaj±cym; b) zmianê przebiegu inwestycji lub zmniejszenie zakresu opracowania, z ewentualnym odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia, wynikaj±c± z: - protestów mieszkañców; - objêcia obiektów lub terenów ochron± (np. ochron± zabytków, jedn± z form ochrony przyrody, w tym obszarem Natura 2000); - niemo¿no¶ci zachowania odleg³o¶ci gwarantuj±cej brak szkodliwego wp³ywu przedsiêwziêcia na ¶rodowisko i zdrowie ludzi; - konieczno¶ci uwzglêdnienia wyników audytów Bezpieczeñstwa Ruchu Drogowego; - wybór innego trybu realizacji inwestycji, powoduj±cego zbêdno¶æ jednych i konieczno¶æ wykonania innych opracowañ (np. realizacja na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej zamiast na podstawie pozwolenia na budowê). 3) Poza przypadkami okre¶lonymi wy¿ej, istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± mog³y nast±piæ w przypadku zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej. 4. Wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu umowy mo¿e zostaæ zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT. 5. Zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy robót na pisemny wniosek Wykonawcy. Zamawiaj±cy mo¿e odmówiæ zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia nowego podwykonawcy. 6. Ka¿da zmiana niniejszej Umowy wymaga zgody Zamawiaj±cego i formy pisemnego aneksu - pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy wyra¿enia zgody na zmianê umowy, je¿eli podmiot przyznaj±cy dofinansowanie zadania zg³osi sprzeciw dotycz±cy proponowanej zmiany. Niedopuszczalne s± jednak, pod rygorem niewa¿no¶ci, zmiany postanowieñ zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takiej zmiany w og³oszeniu o zamówieniu oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.skolyszyn.pl/modules.php?mop=modload&name=bip&file=wysw&grupa=35
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w Sko³yszynie 38-242 Sko³yszyn 12, pok. nr 23, tel. 13 4491062-64 wewn. 51 lub 4491751 w dni robocze, w godz.: od 7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Oferty nale¿y sk³adaæ w Urzêdzie Gminy w Sko³yszynie 38-242 Sko³yszyn 12 - pok. Nr 8 UG Sko³yszyn(sekretariat) w godzinach pracy tj. 7:30 do 15:30 oprócz sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Od czynno¶ci Zamawiaj±cego niezgodnej z przepisami ustawy PZP podjêtej w postêpowaniu lub zaniechania czynno¶ci, do której Zamawiaj±cy jest zobowi±zany, Wykonawcy, który ma interes w uzyskaniu zamówienia, poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy - przys³uguje odwo³anie. 2. W zwi±zku z warto¶ci± zamówienia mniejszej ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwo³anie w przypadku tego zamówienia przys³uguje wy³±cznie wobec czynno¶ci: 1) opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu; 2) wykluczenia odwo³uj±cego z postêpowania; 3) odrzucenia oferty odwo³uj±cego. 3. Odwo³anie powinno wskazywaæ czynno¶æ lub zaniechanie czynno¶ci Zamawiaj±cego, której zarzuca siê niezgodno¶æ z przepisami ustawy, zawieraæ zwiêz³e przedstawienie zarzutów, okre¶laæ ¿±danie oraz wskazywaæ okoliczno¶ci faktyczne i prawne uzasadniaj±ce wniesienie odwo³ania. 4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu. 5. Odwo³uj±cy przesy³a kopiê odwo³ania Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu. 6. Domniemywa siê, i¿ Zamawiaj±cy móg³ zapoznaæ siê z tre¶ci± odwo³ania przed up³ywem terminu do jego wniesienia, je¿eli przes³anie jego kopii nast±pi³o przed up³ywem terminu do jego wniesienia za pomoc± jednego ze sposobów okre¶lonych w art. 27 ust. 2 ustawy PZP. 7. Wykonawca mo¿e w terminie przewidzianym do wniesienia odwo³ania poinformowaæ Zamawiaj±cego o niezgodnej z przepisami ustawy czynno¶ci podjêtej przez niego lub zaniechaniu czynno¶ci, do której jest on zobowi±zany na podstawie ustawy, na które nie przys³uguje odwo³anie na podstawie art. 180 ust. 2. 8. W przypadku uznania zasadno¶ci przekazanej informacji zamawiaj±cy powtarza czynno¶æ albo dokonuje czynno¶ci zaniechanej, informuj±c o tym wykonawców w sposób przewidziany w ustawie PZP dla tej czynno¶ci. 9. Na czynno¶ci, o których mowa w pkt. 8, nie przys³uguje odwo³anie, z zastrze¿eniem pkt 2. 10. Odwo³anie wnosi siê w terminie 5 dni od dnia przes³ania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia - je¿eli zosta³y przes³ane faksem lub elektronicznie, albo w terminie 10 dni - je¿eli zosta³y przes³ane w inny sposób. 11. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia o zamówieniu, a tak¿e wobec postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 12. Odwo³anie wobec czynno¶ci innych ni¿ okre¶lone w pkt 10 i 11 wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia. 13. W przypadku wniesienia odwo³ania wobec tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiaj±cy mo¿e przed³u¿yæ termin sk³adania ofert. 14. W przypadku wniesienia odwo³ania po up³ywie terminu sk³adania ofert bieg terminu zwi±zania ofert± ulega zawieszeniu do czasu og³oszenia przez Izbê orzeczenia. 15. Zamawiaj±cy, nie pó¼niej ni¿ na 7 dni przed up³ywem wa¿no¶ci wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postêpowania, do przed³u¿enia wa¿no¶ci wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbêdny do zabezpieczenia postêpowania do zawarcia umowy. Je¿eli odwo³anie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje siê jedynie do Wykonawcy, którego ofertê wybrano jako najkorzystniejsz±. 16. Zamawiaj±cy przesy³a niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopiê odwo³ania innym Wykonawcom uczestnicz±cym w postêpowaniu, a je¿eli odwo³anie dotyczy tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza j± równie¿ na stronie internetowej - wzywaj±c wykonawców do przyst±pienia do postêpowania odwo³awczego. 17. Wykonawca mo¿e zg³osiæ przyst±pienie do postêpowania odwo³awczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwo³ania, wskazuj±c stronê, do której przystêpuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygniêcia na korzy¶æ strony, do której przystêpuje. Zg³oszenie przyst±pienia dorêcza siê Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopiê przesy³a siê Zamawiaj±cemu oraz Wykonawcy wnosz±cemu odwo³anie. 18. Wykonawcy, którzy przyst±pili do postêpowania odwo³awczego, staj± siê uczestnikami postêpowania odwo³awczego, je¿eli maj± interes w tym, aby odwo³anie zosta³o rozstrzygniête na korzy¶æ jednej ze stron. 19. Szczegó³y dalszego postêpowania odwo³awczego zawiera ustawa PZP - Dzia³ VI - ¦rodki ochrony prawnej.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.