Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-29
Toruń: Dostawa pomp infuzyjnych.
Numer ogłoszenia: 21160 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomp infuzyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomp infuzyjnych:
Zadanie Nr 1 - Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 4 szt.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA - Zadanie Nr 1
I. PARAMETRY OGÓLNE
1. Pompa 2-strzykawkowa z możliwością stosowania strzykawek o poj. 20 ml, 50 ml różnych producentów
2. Mocowanie strzykawki zmniejszające ryzyko zalania i awarii
3. Możliwość stosowania strzykawek wymiennie na obu torach
4. Szybkości dozowania od 0,1 do 99,9 ml/h z dokładnością do 0,1 ml/h
5. Możliwość niezależnego programowania szybkości podawania dla każdego toru oddzielnie.
6. Możliwość kontrolowania dawki uderzeniowej na wyświetlaczu przepływu.
7. Ciśnienie okluzji 930 hPa ([700 mm Hg])
8. Funkcja KVO i STAND-BY
9. Alarmy - sygnalizacja dźwiękowa i świetlna: KVO, okluzja, koniec infuzji, rozładowane baterie, brak zasilania z sieci, pusta strzykawka.
10. Zasilanie z sieci 230V i awaryjnie z wewnętrznej baterii ładowanej w czasie pracy pompy z zasilania z sieci-przełączanie awaryjne automatyczne.
11. Czas pracy pompy przy zasilaniu z baterii min. 4 godziny, przy wykorzystaniu dwóch torów.
12. Wymiary max: 140 x 260 x 250 mm
13. Maksymalna waga do 4,5 kg
14. Wbudowany uchwyt do przenoszenia pompy.
15. Mocowanie na statywie.
Zadanie Nr 2 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 4 szt.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA - Zadanie Nr 2
I. PARAMETRY OGÓLNE
1. Zasilanie sieciowe zgodne z warunkami obowiązującymi w Polsce, AC 230 V 50 Hz
2. Ochrona przed wilgocią wg EN 6060529 IP 24
3. Klasa ochronności zgodnie z IEC/EN60601-1 : Klasa I, typ CF
II. Wymagania podstawowe
4. Pompa strzykawkowa do podawania dożylnego, dotętniczego
5. Zasilanie z akumulatora wewnętrznego min. 12 godzin.
6. Masa pompy wraz z zaciskiem umożliwiającym mocowanie na stojaku maksymalnie 2,1 kg
7. Możliwość mocowania pompy do rury pionowej i poziomej przy pomocy elementu na stałe wbudowanego w pompę lub odłączalnego.
III. Mocowanie strzykawki
8. Mocowanie strzykawki od przodu pompy
9. System mocowania strzykawki obsługiwany ręcznie
10. Pompa skalibrowana do pracy ze strzykawkami o objętości 5, 10, 20, 30 i 50/60 ml różnych typów oraz różnych producentów
11. Mechanizm blokujący tłok zapobiegający samoczynnemu opróżnianiu strzykawki
12. Czujniki:
a) prawidłowego umocowania kołnierza strzykawki;
b) tłoka strzykawki
IV. Programowanie infuzji
13. Zakres szybkości przepływu od 0,01 - 1200 ml/godz.
14. Zmiana szybkości infuzji bez konieczności przerywania wlewu.
15. Funkcja redukcji bolusa
16. Bolus podawany na żądanie bez konieczności wstrzymywania trwającej infuzji
17. Dwa rodzaje bolusa:
- Ręczny - szybkość podaży 100 - 1200 ml/h
- Automatyczny - 0,01-999 ml/h
18. Dokładność mechanizmu pompy +/- 1 %.
19. Funkcja programowania objętości do podania (VTBD) 0,1- 999,9 ml
20. Funkcja programowania czasu infuzji od 1min do10 h
21. Ciągły pomiar ciśnienia w linii
22. Min. 10 poziomów ciśnienia okluzji
23. Funkcja KVO
24. Funkcja - przerwa (standby) w zakresie od 1min do 24 godz.
25. Funkcja historii - min. 1000 zdarzeń
V. Panel sterowania
26. Kolorowy wyświetlacz LCD
27. Ustawienie prędkości przepływu i wybór poszczególnych nastawień parametrów pompy przy pomocy wbudowanej w pompę tarczy obrotowej oraz piktogramów
28. Komunikaty tekstowe w języku polskim
VI. Układ alarmów
29. Akustyczno-optyczny system alarmów i ostrzeżeń
30. Alarm pustej strzykawki
31. Alarm przypominający
-zatrzymana infuzja
32. Alarm okluzji z funkcją monitorowania narastania okluzji
33. Alarm rozładowanego akumulatora
34. Alarm dyslokacji tłoka strzykawki
35. Alarm dyslokacji strzykawki
36. Alarm przypominający o starcie pompy
37. Alarm informujący o uszkodzeniu sprzętu.
38. Alarm wstępny przed końcem infuzji z możliwością zaprogramowania czasu przed końcem infuzji, w którym pojawi się alarm
39. Alarm braku nastawienia przepływu
VII. INNE WYMAGANIA
40. Możliwość transmisji danych z pompy, możliwość połączenia w sieć z komputerem centralnym
41. Możliwość łączenia pomp w moduły zasilane jednym przewodem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw pomp infuzyjnych o wartości min. dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 8.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 10.000,00 zł, brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 4.800,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 6.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a/ aktualną deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi i certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679)
b/ prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
c/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wszz.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć
wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
4. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 4 szt.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA - Zadanie Nr 1
I. PARAMETRY OGÓLNE
1. Pompa 2-strzykawkowa z możliwością stosowania strzykawek o poj. 20 ml, 50 ml różnych producentów
2. Mocowanie strzykawki zmniejszające ryzyko zalania i awarii
3. Możliwość stosowania strzykawek wymiennie na obu torach
4. Szybkości dozowania od 0,1 do 99,9 ml/h z dokładnością do 0,1 ml/h
5. Możliwość niezależnego programowania szybkości podawania dla każdego toru oddzielnie.
6. Możliwość kontrolowania dawki uderzeniowej na wyświetlaczu przepływu.
7. Ciśnienie okluzji 930 hPa ([700 mm Hg])
8. Funkcja KVO i STAND-BY
9. Alarmy - sygnalizacja dźwiękowa i świetlna: KVO, okluzja, koniec infuzji, rozładowane baterie, brak zasilania z sieci, pusta strzykawka.
10. Zasilanie z sieci 230V i awaryjnie z wewnętrznej baterii ładowanej w czasie pracy pompy z zasilania z sieci-przełączanie awaryjne automatyczne.
11. Czas pracy pompy przy zasilaniu z baterii min. 4 godziny, przy wykorzystaniu dwóch torów.
12. Wymiary max: 140 x 260 x 250 mm
13. Maksymalna waga do 4,5 kg
14. Wbudowany uchwyt do przenoszenia pompy.
15. Mocowanie na statywie.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 4 szt.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA - Zadanie Nr 2
I. PARAMETRY OGÓLNE
1. Zasilanie sieciowe zgodne z warunkami obowiązującymi w Polsce, AC 230 V 50 Hz
2. Ochrona przed wilgocią wg EN 6060529 IP 24
3. Klasa ochronności zgodnie z IEC/EN60601-1 : Klasa I, typ CF
II. Wymagania podstawowe
4. Pompa strzykawkowa do podawania dożylnego, dotętniczego
5. Zasilanie z akumulatora wewnętrznego min. 12 godzin.
6. Masa pompy wraz z zaciskiem umożliwiającym mocowanie na stojaku maksymalnie 2,1 kg
7. Możliwość mocowania pompy do rury pionowej i poziomej przy pomocy elementu na stałe wbudowanego w pompę lub odłączalnego.
III. Mocowanie strzykawki
8. Mocowanie strzykawki od przodu pompy
9. System mocowania strzykawki obsługiwany ręcznie
10. Pompa skalibrowana do pracy ze strzykawkami o objętości 5, 10, 20, 30 i 50/60 ml różnych typów oraz różnych producentów
11. Mechanizm blokujący tłok zapobiegający samoczynnemu opróżnianiu strzykawki
12. Czujniki:
a) prawidłowego umocowania kołnierza strzykawki;
b) tłoka strzykawki
IV. Programowanie infuzji
13. Zakres szybkości przepływu od 0,01 - 1200 ml/godz.
14. Zmiana szybkości infuzji bez konieczności przerywania wlewu.
15. Funkcja redukcji bolusa
16. Bolus podawany na żądanie bez konieczności wstrzymywania trwającej infuzji
17. Dwa rodzaje bolusa:
- Ręczny - szybkość podaży 100 - 1200 ml/h
- Automatyczny - 0,01-999 ml/h
18. Dokładność mechanizmu pompy +/- 1 %.
19. Funkcja programowania objętości do podania (VTBD) 0,1- 999,9 ml
20. Funkcja programowania czasu infuzji od 1min do10 h
21. Ciągły pomiar ciśnienia w linii
22. Min. 10 poziomów ciśnienia okluzji
23. Funkcja KVO
24. Funkcja - przerwa (standby) w zakresie od 1min do 24 godz.
25. Funkcja historii - min. 1000 zdarzeń
V. Panel sterowania
26. Kolorowy wyświetlacz LCD
27. Ustawienie prędkości przepływu i wybór poszczególnych nastawień parametrów pompy przy pomocy wbudowanej w pompę tarczy obrotowej oraz piktogramów
28. Komunikaty tekstowe w języku polskim
VI. Układ alarmów
29. Akustyczno-optyczny system alarmów i ostrzeżeń
30. Alarm pustej strzykawki
31. Alarm przypominający
-zatrzymana infuzja
32. Alarm okluzji z funkcją monitorowania narastania okluzji
33. Alarm rozładowanego akumulatora
34. Alarm dyslokacji tłoka strzykawki
35. Alarm dyslokacji strzykawki
36. Alarm przypominający o starcie pompy
37. Alarm informujący o uszkodzeniu sprzętu.
38. Alarm wstępny przed końcem infuzji z możliwością zaprogramowania czasu przed końcem infuzji, w którym pojawi się alarm
39. Alarm braku nastawienia przepływu
VII. INNE WYMAGANIA
40. Możliwość transmisji danych z pompy, możliwość połączenia w sieć z komputerem centralnym
41. Możliwość łączenia pomp w moduły zasilane jednym przewodem.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostarczanie w obrocie krajowym przekazów gotówkowych na wskazany adres odbiorcy oraz zwroty przekazów niepodjętych przez odbiorcę.
- USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR NADLEŚNICTWA TORUŃ W ROKU 2025
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
- WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACI KOTŁOWNI GAZOWYCH WRAZ Z POMPAMI CIEPŁA I INSTALACJĄ FOTOWOLTAICZNĄ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH WIELORODZINNYCH TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O. W LUBICZU DOLNYM
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego Szpitala Św. Wincentego a Paulo ...
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Pompy infuzyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.