eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiWykonanie adaptacji pomieszczeń administracyjnych dla potrzeb Ośrodka Sztuki Współczesnej przy ul. Dąbrowskiego 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania:Utworzenie Ośrodka Sztuki Współczesnej w Piotrkowie Trybunalskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Piotrków Trybunalski: Wykonanie adaptacji pomieszczeń administracyjnych dla potrzeb Ośrodka Sztuki Współczesnej przy ul. Dąbrowskiego 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania:Utworzenie Ośrodka Sztuki Współczesnej w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 211647 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji pomieszczeń administracyjnych dla potrzeb Ośrodka Sztuki Współczesnej przy ul. Dąbrowskiego 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania:Utworzenie Ośrodka Sztuki Współczesnej w Piotrkowie Trybunalskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Roboty budowlane: 1.roboty rozbiórkowe - ściany, 2.roboty rozbiórkowe - posadzki, 3.rozbiórka schodów zewnętrznych, 4wywóz gruzu na odległość. 14 km, 5.roboty murowe, 6.roboty tynkarskie wewnętrzne, 7.roboty dociepleniowe elewacji, 8.licowanie ścian płytkami ceramicznymi, 9.roboty malarskie, 10.montaż ścianek z płyt gipsowo- kartonowych, 11.wykonanie gładzi gipsowej na sufitach, 12.montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 13.montaż elementów kratowych o masie do 10 kg, 14.wykonanie podkładów oraz warstw wyrównawczych pod posadzki, 15.wykonanie posadzek z płytek ceramicznych i z wykładzin z tworzyw sztucznych, 16.wykonanie schodów wejściowych od ulicy Dąbrowskiego, 17.wykonanie pylonów w elewacji od ul. Dąbrowskiego, 18.wykonanie schodów wejściowych od strony zaplecza, 19.roboty ziemne i betonowe związane z montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych, 20.montaż i rozruch podnośnika dla osób niepełnosprawnych (wg wytycznych zapisanych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót), 21.demontaż starego i ułożenie chodnika z płyt betonowych na podsypce piaskowej. II.Roboty instalacyjno- inżynieryjne 1.demontaż istniejącej instalacji wodno - kanalizacyjnej, 2.demontaż istniejących przyborów sanitarnych, 3.montaż instalacji wodnej z rur z tworzyw sztucznych z włączeniem do istniejącego pionu wodnego, 4.montaż zestawu wodomierzowego z niezbędną armaturą, 5.montaż instalacji kanalizacyjnej z rur PVC łączoną na uszczelki gumowe, 6.montaż przyborów sanitarnych, 7.montaż pojemnościowych podgrzewaczy wody. III.Roboty elektryczne 1.zasilanie instalacji wewnętrznej z istniejącego przyłącza kablowego, 2.instalacja oświetlenia i gniazd ogólnego przeznaczenia prowadzona w tynku i w przestrzeni ponad stropem podwieszonym, 3.oświetlenie ogólne lampami fluoroscencyjnymi, części wystawowej oprawami z wykorzystaniem szynoprzewodów montowanych na zwieszakach do stropu i kratownicy, 4.instalacje logiczna i telefoniczna w rurkach RVS pod tynkiem, 5.przygotowanie umowy na dostawę energii i podanie napięcia w instalacji. Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu budowlanego adaptacji pomieszczeń administracyjnych dla potrzeb Ośrodka Sztuki Współczesnej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, Przed przystąpieniem do przetargu istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 3. wykaz dwóch robót budowlanych odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje; 4.wykaz posiadanego (ew. dzierżawionego)) podstawowego, niezbędnego sprzętu gwarantującego właściwą jakość robót ; 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień; 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ do odbioru w Urzędzie Miasta, 97-300 Piotrków Tryb., Pasaż Rudowskiego 10, pokój nr 317..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIASTA PASAŻ RUDOWSKIEGO 10 97-300 PIOTRKÓW TRYB. Referat Zamówień Publicznych, pok. nr 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.