eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzeprowadzenie kursu zawodowego Spawacz metodą MAG dla beneficjentów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Lublin: Przeprowadzenie kursu zawodowego Spawacz metodą MAG dla beneficjentów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 211650 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda , ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5245108/09 w.13, faks 081 5245108/09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OCHOTNICZE HUFCE PRACY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu zawodowego Spawacz metodą MAG dla beneficjentów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termin i miejsce szkolenia: od daty podpisania umowy do 16 lipca 2013 r. w 19 dniach, w dni robocze w godzinach 7.45-15.45. Łączna liczba godzin szkolenia wynosi 145 godz. : w tym 30 godz. szkolenia teoretycznego i 115 godz. szkolenia praktycznego. Szkolenie teoretyczne w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego EFS w Dęblinie ul. Wiślana 33; 08-530 Dęblin. Wykonawca korzysta z Sali wykładowej zamawiającego, podanej powyżej. Wykonawca zapewnia miejsce szkolenia praktycznego. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pra-cy Dz. U. Nr 177, poz. 1193 i rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31.01.2012 r. Dz. U. poz. 186, w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 3. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, przygotowujących do pracy w charakterze spawacza. 4. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia z zakresu wykonywanie spoin pachwino-wych, złączy, blach i rur metodą MAG. 5. W preliminarzu kosztów szkolenia należy ująć zakup wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych i teoretycznych. 6. Pomieszczenia, w których będą odbywały się zajęcia muszą być zgodne z przepisami bezpie-czeństwa i higieny pracy i wyposażone w pomoce dydaktyczne dostosowane do szkolenia obję-tego zamówieniem. 7. Wykonawca zapewni przeprowadzenie zajęć praktycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pra-cach spawalniczych Dz. U. Nr 40, poz. 470. 8. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia, adekwatne do treści szkolenia, umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do eg-zaminu końcowego tj. materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (pod-ręczniki, skrypty) inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały szkoleniowe i dy-daktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 9. Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych zapewni odzież ochronną spodnie, bluzę, czapkę i rękawice ochronne. Odzież robocza powinny być przekazana każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będzie stanowiła po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 10. Wykonawca zorganizuje egzamin państwowy po zakończeniu każdej metody i powiadomi urząd o jego terminie. 11. Po ukończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma: a zaświadczenia o ukończenia szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN Dz. U. nr. 31, poz. 216, certyfikaty egzaminu spawacza uznawane w UE, każdemu uczestnikowi kursu stwierdzających ich ukończenie i nabycie umiejętności b książeczkę spawacza i świadectwo egzaminu spawacza. Powyższe dokumenty opatrzone będą informacją o współfinansowaniu projektu z EFS oraz budżetu państwa. Wymagania dotyczące prowadzącego: doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zawodzie Spawacz metodą MAG, nie krótszej niż 1 rok. Wykonawca zapewnia badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia Spawacz metodą MAG.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedziby instytucji szkoleniowej na podstawie art. 20 ust. 1 z dn. 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia rynku pracy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług z zakresu grupowych szkoleń zawodowych Spawacz metodą MAG dla minimum 10 osób każde, o wartości minimum 20.000 zł brutto każde.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1 zmiana stawki i kwoty podatku Vat oraz kwoty brutto określonej w § 10 ust.1 i ust 6 2 zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; b realizacji w drodze odrębnej umowy oraz powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienie wzajemnych powiązań; 3 zmiany harmonogramu zajęć, w sytuacji gdy wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadzie w nim określonych jest niemożliwe z przyczyn o obiektywnym charakterze. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust 2 dopuszczalne są w następujących warunkach: ad 1- stawka i kwota podatku vat oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do treści przepisów wprowadzających zmianę; ad. 2 Zmiana terminu realizacji zamówienia : lit a - o okres działania siły wyższej oraz potrzeby do usunięcia skutków jej działania, lit b- o okres niezbędny do wykonania oraz powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, ad. 3 zmiana harmonogramu nastąpi odpowiednio do zaistniałej sytuacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin, pok. 216.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.