eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Sosnowiec: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
Numer ogłoszenia: 211660 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, fax 032 2661124.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Rozwojowo-Badawcza.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w postaci: PAKIET 1 - Respiratory wraz z wyposażeniem (3sztuki) PAKIET 2 - Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym - 6 sztuk Wieszak kroplówki do łóżka rehabilitacyjnego - 6 sztuk Uchwyt uniwersalny - 6 sztuk Kosz na pojemnik urologiczny - 4 sztuki PAKIET 3 - Przenośny elektryczny ssak medyczny - 4 sztuki PAKIET 4 - Pakiet oprogramowania do NCS oraz EMG - 1 sztuka

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy wykonawcy spełniający wymogi postawione w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wszyscy oferenci niewykluczeni na podstawie art. 22. ust. 1. oraz art. 24 ust. 1 i 2. W celu realizacji postanowień art. 22. ust.1. oraz art. 24 ust. 1 i 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560). Wykonawca dołącza do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 - 4 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przekazywana jest odpłatnie, za kwotę 50 zł w Sekretariacie Głównym IMPiZŚ..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - Respiratory wraz z wyposażeniem.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - Respiratory wraz z wyposażeniem (3sztuki).
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym, Wieszak kroplówki do łóżka rehabilitacyjnego, Uchwyt uniwersalny, Kosz na pojemnik urologiczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2 - Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym - 6 sztuk Wieszak kroplówki do łóżka rehabilitacyjnego - 6 sztuk Uchwyt uniwersalny - 6 sztuk Kosz na pojemnik urologiczny - 4 sztuki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - Przenośny elektryczny ssak medyczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 3 - Przenośny elektryczny ssak medyczny - 4 sztuki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - Pakiet oprogramowania do NCS oraz EMG.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4 - Pakiet oprogramowania do NCS oraz EMG - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.