eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 10 ORAZ WIACIE NR 55, NA TERENIE JW. NR 3797 W GIŻYCKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 10 ORAZ WIACIE NR 55, NA TERENIE JW. NR 3797 W GIŻYCKU
Numer ogłoszenia: 211665 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 10 ORAZ WIACIE NR 55, NA TERENIE JW. NR 3797 W GIŻYCKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Konserwacja pokrycia dachowego w wymianą pokrycia, dociepleniem dachu styropianem laminowanym, wymianą stolarki okiennej i wrót garażowych w budynku nr 10 JW. 3797 w Giżycku ul. Wojska Polskiego 21. b) Konserwacja pokrycia dachowego w wymianą obróbek blacharskich i deskowania wiata nr 55 JW. 3797 w Giżycku ul. Wojska Polskiego 21. 1. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1.1 Konserwacja pokrycia dachowego w wymianą pokrycia, dociepleniem dachu styropianem laminowanym, wymianą stolarki okiennej i wrót garażowych w budynku nr 10. 1.1.1 Roboty rozbiórkowe a) Rozebranie pokrycia 4 warstw papy z powierzchni dachu. b) Demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych z blachy nienadającej się do użytku. c) Demontaż czyszczaków. d) Rozebranie deskowania z ok. 70% powierzchni dachu. e) Rozebranie ścian z desek drewnianych wraz wrotami drewnianymi. f) Demontaż drewnianych belek stropowych. g) Demontaż bram garażowych stalowych i ościeżnic. h) Demontaż okien i krat stalowych. i) Wykucie ościeżnic i drzwi stalowych. j) Wywiezienie gruzu - elementów metalowych samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km do magazynu SOI. k) Wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość 5km. 1.1.2 Roboty murarskie a) Wymurowanie ściany z gazobetonu gr. 24cm. b) Wykonanie nadproży żelbetowych okiennych i podciągu nad wrotami garażowymi o przekroju 24x24cm z betonuB-20. c) Wykonanie wieńca żelbetowego z betonu B-20 o przekroju 24x24cm. d) Wykonanie zbrojenia: - wieniec: stal żebrowana 4x fi 12mm, - nadproża okienne: stal żebrowana 4x fi 12mm, - nadproże nad wrotami: stal żebrowana 5x fi 12mm, e) Wykonanie zbrojenia (strzemiona) wieńca i nadproży ze stali gładkiej fi 6mm co 20cm. 1.1.3 Remont dachu a) Osadzenie belek stropowych z dwuteownika 200 dł.5,35m - 3szt. b) Osadzenie dachu z płytek korytkowych żelbetowych zamkniętych o wymiarach 60x300cm - 27szt i 60x180cm - 9szt. c) Wykonanie gzymsów żelbetowych o wysięgu do 50cm z betonu B-20. d) Zbrojenie gzymsów stałą żebrowaną fi 12mm. e) Wykonanie szlichty - warstwy wyrównawczej gr. 20mm na powierzchni dachu z płyt korytkowych. f) Uzupełnienie deskowania dachu deskami gr.25mm. g) Jednokrotna impregnacja grzybobójcza desek. h) Ocieplenie połaci dachu styropianem laminowanym papą asfaltową podkładową gr. 10cm EPS 100. i) Pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia SBS gr.5,2mm. j) Osadzenie murłat impregnowanych - belek drewnianych o przekroju 8x10cm domocowania rynhaków i obróbek blacharskich. k) Wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej gr.55mm o szerokości 40cm. l) Osadzenie rynien dachowych fi 15 z blachy ocynkowanej gr.55mm. m) Montaż rur spustowych fi 12 z blachy ocynkowanej gr.55mm. n) Montaż czyszczaków żeliwnych o średnicy 150mm. 1.1.4 Roboty tynkarskie a) Wykonanie ręcznych tynków wewnętrznych kat. III na ścianach. b) Wykonanie ręcznych tynków wewnętrznych kat. III na ościeżach. c) Wykonanie ręcznych tynków zewnętrznych kat. III na ścianach. d) Wykonanie ręcznych tynków zewnętrznych kat. III na ościeżach. e) Wykonanie wyprawy elewacyjnej akrylowej - baranek o uziarnieniu 2mm i kolorze RAL 1016. 1.1.5 Stolarka okienna a) Osadzenie okien PCV nieotwieranych, o wymiarach 217x132cm - szt.10. Profil w kolorze białym z profila pięciokomorowego, z szybą zespoloną o właściwościach termicznych K< 1.1 ze szprosem o szer. 25mm. b) Osadzenie okien PCV dwuskrzydłowych ze słupkiem stałym, o wymiarach 217x132cm - szt.2. Profil w kolorze białym z profila pięciokomorowego, z szybą zespoloną o właściwościach termicznych K< 1.1 c) Osadzenie kraty stałych stalowych, prętowych osadzonych w ścianach, o powierzchni do 2 m2 - kraty z prętów stalowych o średnicy 12mm i oczkach nie większych niż 80mm w poziomie i 240mm w pionie, z siatką stalową z drutu o średnicy co najmniej 1,5mm i oczkach nie większych niż 25x25mm. Kraty muszą być mocowane za pomocą kotew osadzonych na głębokość minimum 100mm i rozmieszczone co 480mm oraz zabezpieczone antykorozyjnie. d) Montaż parapetów zewnętrznych o szerokości 25cm z blachy ocynkowanej gr.55mm. 1.1.6 Bramy i stolarka drzwiowa a) Osadzenie bram garażowych o wymiarach 3,00x3,51m rozwieranych, symetrycznie dzielonych, dwuskrzydłowych, ocieplanych pianką poliuretanową gr. minimum 40mm. Ramy (konstrukcja) skrzydeł z kształtowników ocynkowanych zamkniętych 40x60x3mm, bramy wypełnione blachą profilowaną trapezową (profil optyczny) powlekaną w kolorze brązowym RAL 8016 lub 8017, wyposażone w dwa zamki z wkładką patentową i klamkę. Osadzenie ościeży bram z kątownika 80x80x10 walcowanego zabezpieczonego antykorozyjnie wraz z obróbką ościeży, montaż progów wejściowych oraz zasuw w podłożu do blokowania otwartych bram, 8szt. b) Osadzenie bram garażowych o wymiarach 3,00x3,51m rozwieranych z drzwiami wejściowymi 90x200cm, symetrycznie dzielonych, dwuskrzydłowych, ocieplanych pianką poliuretanową gr. minimum 40mm, 2 szt. Ramy (konstrukcja) skrzydeł z kształtowników ocynkowanych zamkniętych 40x60x3mm, bramy wypełnione blachą profilowaną trapezową (profil optyczny) powlekaną w kolorze brązowym RAL 8016 lub 8017. Bramy i drzwi wyposażone w dwa zamki z wkładką patentową i klamkę. Osadzenie ościeży bram z kątownika 80x80x10 walcowanego zabezpieczonego antykorozyjnie wraz z obróbka ościeży, montaż progów wejściowych oraz zasuw montowanych w podłoże do blokowania otwartych bram. c) Montaż drzwi stalowych, pełnych, ocieplonych wraz z ościeżnicą, zabezpieczonych antykorozyjnie o wymiarach 1,0x2,0m, wyposażone w klamkę i dwa zamki, w kolorze brąz, 1 szt. 1.1.7 Demontaż instalacji odgromowej a) Demontaż wsporników inst. odgromowej i przewodów wyrównawczych na ścianie na podłożu betonowym. b) Demontaż wsporników inst. odgromowej na dachu płaskim krytym papą c) Rozebranie przewodów wyrównawczych i odgromowych mocowanych na wspornikach na ścianie, ciąg pionowy, pręt o przekroju do 120mm2. d) Rozebranie przewodów wyrównawczych i odgromowych na dachach płaskich, płaskownik lub pręt. e) Demontaż osłon przewodów na podłożu z drewnianym lub z cegły. 1.1.8 Instalacja piorunochronna a) Montaż wsporników inst. odgromowej naciągowe na ścianie (beton) z jedna złączką przelotową. b) Montaż wsporników inst. odgromowej naprężne na ścianie (beton) przelotowe pośredniczące typu kołyska. c) Montaż wsporników inst. odgromowej naprężne na dachu przelotowe pośredniczące klejowe. d) Montaż zwodów poziomych inst. odgromowej naprężonej z pręta ocynk. fi 8mm na dachu na uprzednio zainstalowanych wspornikach. e) Montaż zwodów pionowych inst. odgromowej naprężonej z pręta ocynk. fi 8mm na ścianie na uprzednio zainstalowanych wspornikach. f) Łączenie pręta fi 10mm za pomocą złączy uniwersalnych krzyżowych. g) Montaż złączy rynnowych, naprężających i kontrolnych inst. odgromowej, złącze do rynny okapowej na dachu. h) Montaż złączy rynnowych, naprężających i kontrolnych inst. odgromowej, złącze kontrolne, połączenie drut - płaskownik. i) Montaż osłon przewodów uziemniających o dł. do 2m na podłożu z cegły. j) Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 1.1.9 Instalacja elektryczna a) Demontaż oprawy żarowej zawieszanej, przykręcanej. b) Demontaż przewodów kabelkowych układanych na uchwytach ze zdjęciem uchwytów. c) Ułożenie przewodów kabelkowych układanych na konstrukcji metalowej o przekroju do 7,5mm2 - 3x2,5mm2. d) Osadzenie łącznika brzyzgoszczelnego świecznikowego. e) Montaż odgałęźnika brzyzgoszczelnego z tworzywa sztucznego przykręcanego, 3 wylotowego. f) Osadzenie oprawy świetlówkowej tunelowej w obudowie z tworzywa sztucznego, przykręcane, 2x40W, końcowe 0 OPK 240. 1.2. Konserwacja pokrycia dachowego w wymianą obróbek blacharskich i deskowania wiata nr 55 JW. 3797 w Giżycku ul. Wojska Polskiego 21. Obiekt o konstrukcji stalowej, parterowy, niepodpiwniczony. Dach obiektu o konstrukcji drewnianej pokryty papą. Obiekt nie posiada wewnętrznych instalacji. 1.2.1 Roboty rozbiórkowe a) Rozebranie pokrycia 4 warstw papy z dachu drewnianego. b) Rozebranie deskowania z ok. 50% powierzchni dachu. c) Demontaż drewnianych belek stropowych. d) Wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość 5km. 1.2.2 Pokrycie dachu a) Uzupełnienie deskowania dachu deskami gr.25mm. b) Osadzenie belek drewnianych stropowych o wymiarach 5x10cm dł. 760cm -6szt. c) Jednokrotna impregnacja desek środkami grzybobójczymi. d) Jednokrotna impregnacja belek stropowych środkami grzybobójczymi. e) Pokrycie dachu dwoma warstwami papy termozgrzewalnej, papa wierzchniego krycia SBS gr.5,2mm. f) Wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej gr.55mm o średniej szerokości 70cm. 2. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym w Jednostce Wojskowej nr 2568 w Węgorzewie przy ul. Bema 7. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW 3797 w Giżycku ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. 3. Warunki realizacji inwestycji: 3.1 realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki); 3.2 roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład); 3.3 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzony wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 7 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 3.4 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia; 3.5 wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego; 3.6 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: Budynek nr 10: 513 000,00 zł. (słownie: pięćset trzynaście tysięcy złotych), Budynek nr 55: 12 000,00zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.7 wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.8 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.9 W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującą Normą Obronną NO-04-A004-8:2006. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ. Utylizacja materiałów z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 4. Wizja lokalna. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 05.10.2012r. do 10.10.2012r . Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWCEM tel. (87) 429-47-67 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM tel. (87) 429-47-74 Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.19.20 - Konserwacja dachów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). B. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). D. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium - post. nr 132/2012 roboty budowlane w budynku nr 10 oraz wiacie nr 55, na terenie JW. Nr 3797 w Giżycku. E. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2. Zwrot wadium i zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a; b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie że n/w warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia nie niższa niż 100 000,00 zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). WZÓR UMOWY - podpisany (załącznik nr 5 do SIWZ ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na wykonanie roboty budowlanej w budynku nr 10 oraz wiacie nr 55, na terenie JW. Nr 3797 w Giżycku, w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012r. w formie aneksu. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, b) klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, c) wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko budynek sztabu - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko budynek sztabu - kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.