Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-07
Ogłoszenie nr 21166 - 2017 z dnia 2017-02-07 r.
Radzionków: Budowa funkcjonalnie powiązanych dróg w Radzionkowie ETAP 1
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radzionkowie, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Męczenników Oświęcimia
42,
41922
Radzionków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0322890727 wew. 106, e-mail
um@radzionkow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.radzionkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.radzionkow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Gmina Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42 Biuro Obsługi Klienta - POKÓJ NR 4, osobiście, za pośrednictwem kuriera lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa funkcjonalnie powiązanych dróg w Radzionkowie ETAP 1
Numer referencyjny: KWP.271.1.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie inwestycji w ramach "Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019" Szczegółowe informacje dotyczące programu oraz wysokości dofinansowania zawiera Uchwała nr 154/2015 Rady Ministrów z dnia 8 września 2015 r. Przedmiotem zamówienia jest realizacji zadania pn.: "Budowa funkcjonalnie powiązanych dróg w Radzionkowie" ETAP 1. Zadanie obejmuje budowę funkcjonalnie powiązanych dróg gminnych w Radzionkowie tj.: 1.Odcinek nr 1: budowa nowej drogi łączącej ul. Długą z ul. Knosały (tzw. "obwodnica zachodnia"), na długości 615 mb wraz z budową chodnika i ścieżki rowerowej oraz dwóch rond, 2.Odcinek nr 2: budowa połączenia ul. Sadowej z projektowaną drogą łączącą ul. Długą z ul. Knosały, na długości 87 mb wraz z budową chodnika. Odcinek nr 1: Budowa drogi łączącej ul. Długą z ul. Knosały w Radzionkowie. Obecnie teren, na którym będzie budowany I etap nowej drogi - tzw. "obwodnicy zachodniej" stanowi łąki, pola uprawne oraz istniejące zalesienie, które należy wyciąć i wykarczować zgodnie z dokumentacją projektową. Inwestycja obejmuje budowę nowej drogi wraz z budową chodnika i ścieżki rowerowej oraz budowę dwóch rond: - na ul. Knosały z nowobudowanym odcinkiem drogi, - na odcinku nowobudowanej drogi z łącznikiem do ul. Sadowej. Projektowany układ drogowy obejmuje także budowę zatoki autobusowej, poboczy utwardzonych na podjazdach. Odwodnienie układu drogowego będzie realizowane za pomocą kanalizacji deszczowej otwartej, w formie rowów oraz kanalizacji deszczowej zamkniętej, tzw. kanałów deszczowych z odprowadzeniem do kanalizacji deszczowej oraz poprzez wybudowanie kanału deszczowego DN500 w ul. Knosały wraz z włączeniem do istniejącej studni. Dla prawidłowego odwodnienia oraz dla zapewnienia możliwości migracji drobnej zwierzyny zaprojektowano przepusty oraz zgodnie z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zaprojektowano płotki naprowadzająco - ochronne. Zaprojektowano także zjazdy indywidualne dla obsługi komunikacyjnej dróg leśnych. Zaprojektowano takie elementy bezpieczeństwa ruchu, tj.: a)bariery U-14 oraz barierki U-12, b)oznakowanie poziome i pionowe wraz z elementami bezpieczeństwa. Jezdnia obwodnicy została zaprojektowana do ruchu kategorii KR5. Szerokość jezdni obwodnicy wyniesie 7m, po 3.5m każdy z pasów ruchu. Projektowany łącznik ul. Długiej z ul. Knosały będzie drogą dwujezdniową (szer. 7 m), o nawierzchni z bet. asfaltowego wraz z pasem dzielącym, chodnikiem i poboczami utwardzonymi oraz rowami przydrożnymi. Rozwiązania materiałowe: a)nawierzchnia na rondzie i dojazdach bitumiczna, obciążenie ruchem KR5, b)nawierzchnia na wyspie środkowej - kostka granitowa, c)nawierzchnia na zatoce autobusowej - kostka granitowa, d)nawierzchnia chodników - kostka brukowa szara, e)nawierzchnia zjazdów - kostka brukowa czerwona, f)ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej, g)krawężniki granitowe, jako krawężniki zewnętrzne na rondzie do przejść dla pieszych, krawężnik wewnętrzny pomiędzy jezdnią ronda a wyspą środkową, jezdnią a zatoką autobusową, na wyspach azylu. h)krawężniki betonowe na pozostałych odcinkach w tym: dojazdy, ograniczenie pomiędzy zatoką autobusową a chodnikiem na dojściach do przejść zastosować płyty integracyjne (chropowate), i)wpusty krawężnikowo-jezdniowe. Podstawowe parametry techniczne tzw. "obwodnicy zachodniej": 1.Ulica: jedno-jezdniowa, dwukierunkowa. 2.Prędkość projektowa: Vp = 50 km/h. 3.Szerokość jezdni: 7m, zwiększona w pobliżu ronda. 4.Ilość pasów ruchu: jeden w każdym kierunku. 5.Chodnik jednostronny, szerokość 2m. (dwustronny w okolicach zatoki autobusowej) 6.Ścieżka rowerowa jednostronna o szerokości 2m. 7.Kategoria obciążenia ruchem: KR5. Jako ograniczenie chodnika od zieleńca zostały zaprojektowane obrzeża betonowe. Pochylenie poprzeczne to 2% w kierunku rowu (na długości występowania rowu), w okolicach rond 2% w kierunku jezdni. Jako ograniczenie ścieżki rowerowej od zieleńca zostały zaprojektowane obrzeża betonowe. Pochylenie poprzeczne to 2% w kierunku rowu (na długości występowania rowu), w okolicach rond 2% w kierunku jezdni. Zaprojektowano budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej. Zaprojektowano budowę zatoki autobusowej o poniższych parametrach: 1.Długość krawędzi zatrzymania - 20 m, 2.Szerokość zatoki przy jezdni - 3 m. 3.Wyokrąglenie załomów krawędzi jezdni r=30m 4.Pochylenie poprzeczne jezdni 2% w kierunku jezdni 5.Skos wyjazdowy z drogi 1:8 6.Skosy wyjazdowy na drogę 1:4 7.Wiata przystankowa 8.Nawierzchnia kamienna z kostki granitowej 8/11 W związku z budową drogi planuje się nowe oznakowanie pionowe i poziomego. Planowane przedsięwzięcie znajduje się w obszarze Natura 2000 - PLH240003 Podziemia Tarnogórsko - Bytomskie. Projektowana droga nie wpłynie negatywnie na środowisko. Odcinek nr 2: Budowa połączenia ul. Sadowej z projektowaną drogą łączącą ul. Długą z ul. Knosały w Radzionkowie Obecnie teren, na którym budowane będzie połączenie ul. Sadowej z projektowaną drogą łączącą ul. Długą z ul. Knosały stanowi łąkę - teren otwarty, niezabudowany. Szczegółowy zakres prac: - budowa - przedłużenie ul. Sadowej na długości około 65 mb. Jezdnia będzie posiadać szerokość 6m - spadek nawierzchni daszkowy. Nawierzchnia bitumiczna ograniczona obustronnie krawężnikiem. - przebudowa ul. Sadowej na długości około 22 mb; - budowa chodnika o długości 48 mb. Od strony wschodniej zaprojektowano budowę nowego chodnika o szerokości 2m. Chodniki zostaną wykonane z kostki betonowej koloru szarego, ograniczone od strony drogi krawężnikiem betonowym 15/30 w odsłonięciu 12cm, od strony zieleńca (ogrodzeń) obrzeżem betonowym 8/30. - przebudowa istniejącego chodnika lewostronnego o długości 30 mb; - remont istniejących zjazdów. Nawierzchnia remontowanych zjazdów to kostka betonowa koloru czerwonego, na połączeniu zjazdów z nawierzchnią jezdni zaprojektowano krawężnik najazdowy 15/22 w odsłonięciu 4cm. - budowa kanalizacji deszczowej - około 44 mb; - likwidacja istniejących wpustów; - montaż wpustów i przykanalików. Dla prawidłowego odwodnienia przedmiotowego terenu zaprojektowano nowy odcinek kanalizacji deszczowej oraz nowe wpusty z przykanalikami z odprowadzeniem wód do kanalizacji deszczowej. - odwodnienie układu drogowego: do nowo projektowanych wpustów deszczowych (klasa D400) z odprowadzeniem wód poprzez projektowaną kanalizację deszczową do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wody deszczowe (odcinek kanalizacji D2- Distn) - odcinek o średnicy fi 300 i długości około 44mb. Podstawowe parametry techniczne połączenia: 1.klasa techniczna L 1/2; 2.jezdnia dwukierunkowa; 3.prędkość projektowa Vp=30km/h; 4.kategoria ruchu KR3; 5.szerokość jezdni - 6.0m; 6.nawierzchnia - AC 11S. Projektowana inwestycja zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane zaliczany jest do: 1.Kategorii IV - elementy dróg publicznych i kolejowych dróg szynowych, jak: skrzyżowania i węzły, wjazdy, zjazdy, przejazdy, perony, rampy o współczynniku kategorii obiektu - k = 5,0 i współczynniku wielkości obiektu - w = 1,0. 2.Kategorii XXV - drogi. Planowane przedsięwzięcie znajduje się w obszarze Natura 2000 - PLH240003 Podziemia Tarnogórsko - Bytomskie. Projektowana droga nie wpłynie negatywnie na środowisko. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - projekt budowlano-wykonawczy tj.: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - jako materiał pomocniczy.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45111300-1, 45233142-6, 45232452-5, 45233150-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 6
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy wykonać w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie dłuższym niż 30.11.2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
- opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC)
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł,
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż
4 000.000,00 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zdolność zawodowa - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył 2 roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000 000 zł (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ)
Zdolność techniczna - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane oraz minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ):
1.Kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
2.Kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych.
3.Kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodnych i kanalizacyjnych.
4.Kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
oraz osób pełniących nadzór przyrodniczy legitymujący się wykształceniem lub doświadczeniem odpowiednim do zakresu wykonywanego nadzoru (minimum 3 letnim doświadczeniem) w szczególności:
a)Chiropterologa - przy pracach z użyciem sprzętu na terenie obszaru Natura 2000 "podziemia Tarnogórsko-Bytomskie" oraz przy pracach związanych z wycinką drzew i krzewów.
b)Ornitologa - przy pracach związanych z wycinką drzew i krzewów prowadzonych w okresie lęgowym,
c)Botanika - przy zabezpieczeniu i ocenie gatunków chronionych roślin, przy pracach związanych z wycinką drzew i krzewów nie przewidzianych do wycinki
d)Herpetologa - przy pracach związanych z weryfikacją rzeczywistego zasiedlenia stanowisk płazów i gadów w granicach pasa drogowego w okresie rozpoczęcia prac, odłowem i przenoszeniem płazów na stanowiska zastępcze oraz przeglądem terenu budowy (w tym wykopy, urządzenia odwodnienia) w poszukiwaniu uwięzionych zwierząt, a w razie potrzeby ich uwolnieniem i przemieszczeniem poza plac budowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
a)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; d)oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 7160);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Załącznik nr 5 do SIWZ;
b)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 6 do SIWZ;
c)wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ
d)Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na min. 4 000 000 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
e)dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 4 000 000 zł.
f)dokumentu (np. zobowiązania) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty lub oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 20 |
Doświadczenie kierownika budowy branży drogowej | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł umowę o treści przedstawionej w załączniku nr 9 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dr. gminnej na dz. o nr geod. 1420 w obrębie m. Przytulanka na odc. o dł. 200 m w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory w gminie Mońki
- Remont Al. Niepodległości w Sopocie
- Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Stare Moczydła, Majdan-Obleszcze na działkach nr ewid. 359 i 821",
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej na odcinku od miejscowości Popielów do miejscowości Karłowice, w ramach projektu "Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.